quote:
Dat er op ongewapende mensen wordt geschoten is inmiddels wel overduidelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:17 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik vraag waarom de mensen in het begin naar voren blijven lopen terwijl ze beschoten worden. En jullie begonnen over het filmpje naar aanleiding van dat ik zei dat er geen bewijs is dat deze mannen hebben geschoten op onschuldige mensen:
[ afbeelding ]
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130619_00629040quote:do 20 feb 2014, 20:04
'Eerdere verkiezingen Oekrane bespreekbaar'
WARSCHAU -
Met de Oekraense president Viktor Janoekovitsj is te praten over de mogelijkheid van vervroegde verkiezingen. Die indruk hebben de ministers van Buitenlandse Zaken van Duitsland, Polen en Frankrijk, die in Oekrane zijn.
Premier Viktor Janoekovitsj Foto: AFP
De Poolse premier Donald Tusk heeft dat donderdag gezegd tijdens een persconferentie. „De bereidwilligheid tot vervroegde presidents- en parlementaire verkiezingen, al dit jaar, is overeengekomen”, aldus Tusk.
Tusk zei dat de drie ministers in Kiev een plan bespreken „dat de mogelijkheid biedt om een einde aan het geweld te maken en een akkoord te sluiten”.
De Poolse minister van Buitenlandse Zaken Radoslaw Sikorski is een van de ministers in de delegatie die donderdag sprak met Janoekovitsj.
Dat klopt, maar er is geen bewijs dat dat door de politie of een andere overheidsdienst gebeurd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat er op ongewapende mensen wordt geschoten is inmiddels wel overduidelijk.
Ik weet ook niet waarom je dit blijft ontkennen.
Dat is de derde keer dat dat al gepost isquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef michaelmoore het volgende:
Goede zaak President Kltsko![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ezingen_Kiev___.html
[..]
Zit je wel diep hquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat is de derde keer dat dat al gepost is
Die mensen hebben anders wel in sommige gevallen gevechtskleding aan en helmen op, lopen ook met schilden. Ze zien er niet uit als vreedzame demonstranten en hadden ook thuis achter de geraniums kunnen blijven. Lijkt me dus een legitiem doelwit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat er op ongewapende mensen wordt geschoten is inmiddels wel overduidelijk.
Ik weet ook niet waarom je dit blijft ontkennen.
vanwaar de foto van Joelija Tymosjenko?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef michaelmoore het volgende:
Goede zaak President Kltsko![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ezingen_Kiev___.html
[..]
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130619_00629040
[ afbeelding ]
Je vraagt je verder niet af wat de reden is dat ze de straat op zijn gegaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die mensen hebben anders wel in sommige gevallen gevechtskleding aan en helmen op, lopen ook met schilden. Ze zien er niet uit als vreedzame demonstranten en hadden ook thuis achter de geraniums kunnen blijven. Lijkt me dus een legitiem doelwit.
Eigen schuld als het de regering is, zij slaan de ruiten van een gebouw in om daarna natuurlijk het gebouwen over te nemen waarbij er veel schade ontstaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
Dit lijken me toch vrij duidelijke beelden. Al zal WM nu wel weer gaan beweren dat niet duidelijk is of regeringstroepen op die mensen schieten.
ze verdient ook aandacht , dan komt ze misschien vrij ,quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:22 schreef t-8one het volgende:
[..]
vanwaar de foto van Joelija Tymosjenko?
Hahhh, ok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze verdient ook aandacht , dan komt ze misschien vrij ,
twitter:vicwou twitterde op donderdag 20-02-2014 om 20:25:19The proposal of Yanukovych according to the Polish PM http://t.co/KbZgdIlA0B reageer retweet
twitter:FleurdeWeerd twitterde op donderdag 20-02-2014 om 20:24:29mensen blokkeren wegen naar vliegvelden om er voor te zorgen dat parlementsleden niet kunnen vluchten reageer retweet
Gezien de machtsmisbruik en het grote aantal doden, het schieten met scherp op burgers (ja, waarvan 10% extreme figuren), die regering moet daar duidelijk weg. Mensen doodschieten omdat ze een pand willen kraken... En het trieste feit dat jij het voor die moordende dictators van Oekrane en Rusland opneemt....echt, schaam je.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Eigen schuld als het de regering is, zij slaan de ruiten van een gebouw in om daarna natuurlijk het gebouwen over te nemen waarbij er veel schade ontstaat.
Ach jhij zou het ook voor Stalin opgenomen hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Gezien de machtsmisbruik en het grote aantal doden, het schieten met scherp op burgers (ja, waarvan 10% extreme figuren), die regering moet daar duidelijk weg. Mensen doodschieten omdat ze een pand willen kraken... En het trieste feit dat jij het voor die moordende dictators van Oekrane en Rusland opneemt....echt, schaam je.
Als politie zelf met scherp wordt beschoten is het toch logisch dat ze op een gegeven moment minder terughoudend worden en ook gewoon terugschieten? Ik ben niet pro-autoriteiten, maar de relschoppers zijn overduidelijk gewelddadig en zeker niet vreedzaamquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Gezien de machtsmisbruik en het grote aantal doden, het schieten met scherp op burgers (ja, waarvan 10% extreme figuren), die regering moet daar duidelijk weg. Mensen doodschieten omdat ze een pand willen kraken... En het trieste feit dat jij het voor die moordende dictators van Oekrane en Rusland opneemt....echt, schaam je.
Het is hun eigen schuld, als ze een pand willen bezetten. Sla de ruiten van het Witte Huis maar eens in, kijken wat er gebeurt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Gezien de machtsmisbruik en het grote aantal doden, het schieten met scherp op burgers (ja, waarvan 10% extreme figuren), die regering moet daar duidelijk weg. Mensen doodschieten omdat ze een pand willen kraken...
Omdat vreedzame betogingen niet helpen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als politie zelf met scherp wordt beschoten is het toch logisch dat ze op een gegeven moment minder terughoudend worden en ook gewoon terugschieten? Ik ben niet pro-autoriteiten, maar de relschoppers zijn overduidelijk gewelddadig en zeker niet vreedzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |