Ja, ze houden geen rekening meer met de uitzendingen op TV was eerst welquote:
Ja lopen er meer zo rond. Vanessa ook al van de week.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nicoline in badslippers met sokken![]()
![]()
sjonge sjongequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lopen er meer zo rond. Vanessa ook al van de week.
Zit met half oog streams en met half oog tv uitzendingquote:
Ja dusquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Even kijken of die kinderachtige opmerkingen van Lot en Bil nog meegenomen worden
Erg hèquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een kutwijven zijn het ook.
Ja erg hé, maar ze staan wel te kijk zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
En alles is met een sisser afgelopen, een avondje boos en de volgende ochtend alweer vriendjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zat een trilling in de stem van Aike, die poepte in haar broek om Hakim te nomineren.
Daarom ben ik ook zo bang dat na deze keer niemand ooit nog op hem durft te stemmen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zat een trilling in de stem van Aike, die poepte in haar broek om Hakim te nomineren.
ik moest deze zin negen keer lezen maar dat zou kunnen omdat je geen interpunctie gebruikt en dat zou ik zelf wel handig vinden snap je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat een smeerpijp die Paul ik vind Isa totaal niets mag van mij er rap uit.... maar Paul met zijn je wordt bedankt is om te kotsen
Alsof dat gluiperige dikkertje zich dat bedenkt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef Urb het volgende:
.
Trouwens wat me nu pas opviel was Lot's sneaky opmerking naar Emil "Dat is omdat je ze van ons oo heb gekregen he" Maar dat wist hij toch niet vantevoren?![]()
Nee die praat alleen maar poep, maar deze had ik live gemist.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof dat gluiperige dikkertje zich dat bedenkt.
Komt omdat die geen 2,50 betalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
2 stemmen voor Hakim 'omdat zij onderaan mijn lijstje waren gekomen.' En een hele hoop andere nominaties krijgen we niet eens te zien. Ik voel me bekocht als tv-kijker.
Mwah...quote:
Daar komt ie danquote:
Ja, jammer hoor dat ze dat niet laten zien.quote:
@ your service.quote:
'duurzaam'quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
@ your service.
"Genaaid door de biomarkt teven"
Hier wordt Ruud pas gelikt door de koeienquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
@ your service.
"Genaaid door de biomarkt teven"
Ik heb het niet waargenomen en ik heb toch een absoluut gehoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja ik wel, helemaal toen ze de uitleg van 2 stemmen aan Hakim gafquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet waargenomen en ik heb toch een absoluut gehoor
Juist wel. Iedereen heeft nu gezien dat het kan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo bang dat na deze keer niemand ooit nog op hem durft te stemmen.
best wel triestquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:57 schreef Gert het volgende:
"Ik heb erover gemediteerd en iedere keer kwam ik bij jou uit. Ik kan er niets aan doen.... ik vind je heel lief, en aardig en leuk. Maar..."
Het is ook wel komisch toch?
Ik vind het een rotstreek om eerder te zeggen dat ze niet op ze gaat stemmen en het vervolgens toch te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah...
Het was niet handig van 'r, maar ze toont heel wat meer lef dan driekwart van de puppets daar.
Voor een knaakie weet je alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
2 stemmen voor Hakim 'omdat zij onderaan mijn lijstje waren gekomen.' En een hele hoop andere nominaties krijgen we niet eens te zien. Ik voel me bekocht als tv-kijker.
een rot streek is dat Hakim en Paul de dames Lotte, Billy en Laura zo bewerkt hebben dat ze vol op Emil gingen stemmen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind het een rotstreek om eerder te zeggen dat ze niet op hun gaat stemmen en het vervolgens toch te doen.
Zoiets zou Hakim nooit doen. Die is open en eerlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind het een rotstreek om eerder te zeggen dat ze niet op hun gaat stemmen en het vervolgens toch te doen.
Ik vind het niet handig. Die labielo heeft in haar hoofd voorafgaand aan de nominaties al op iedereen gestemd en dat ook grotendeels uitgesproken. Zoals Rienk zei: "Je moet wel een beetje onthouden tegen wie je hebt gezegd dat je er niet op zou stemmen."quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, ik vertegenwoordig de tv-kijker hier op FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor een knaakie weet je alles.
Nee, ok die is ook niet eerlijk. Maar hij heeft wel gezegd dat hij niet op Isa zou gaan stemmen tijdens dat gesprek..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets zou Hakim nooit doen. Die is open en eerlijk.
Ik snap ook wel dat-ie er pissed over is hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, ok die is ook niet eerlijk. Maar hij heeft wel gezegd dat hij niet op Isa zou gaan stemmen tijdens dat gesprek..
Dat voel je gewoon héquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk zomaar dat ik weet wie volgende keer 3 stammen van Hakim krijgt.
Ik heb er even over zitten mediteren en kom ook telkens op hetzelfde uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Dat heeft ze zelf ook een paar keer aangegeven hé, "ik kan niet zeggen op wie ik ga stemmen, vandaag is het die, morgen die. Ik weet het nog niet". Daar werd ze ook over aangevallen door die twee Billy en Lotte.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat-ie er pissed over is hoor.
Maar wat ik bedoel: het is geen voooropgezette naaistreek van Isa. Die zit zo niet in elkaar. Het is gewoon labiele warrigheid.
En van Paul en de onafhankelijke lekker gekke meiden Lotte en Billy.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, en helemaal als Jimmy aanbiedt om de plaats van Emil in te nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef Gert het volgende:
De niet-streamer hier snapt wel de stemmen op Hakim en de motivaties daarover, waarom Emil zoveel stemmen heeft gepakt ontgaat haar echter volledig.
ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
+1quote:
Ook als trouw volger vd SV en COS topics is dat voor mij nog steeds niet helemaal duidelijk, al die wijven beinvloed door die 2 ratten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef Gert het volgende:
De niet-streamer hier snapt wel de stemmen op Hakim en de motivaties daarover, waarom Emil zoveel stemmen heeft gepakt ontgaat haar echter volledig.
Dat is het wel zo'n beetje ja. En wat Emil ook niet geholpen heeft is dat hij het vrij openlijk laat merken wanneer hij vindt dat iemand dom of hypcriet is/doet. En als je dan ziet wie er op hem gestemd hebben...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ook als trouw volger vd SV en COS topics is dat voor mij nog steeds niet helemaal duidelijk, al die wijven beinvloed door die 2 ratten?
Ik begreep die vele stemmen op Emiel ook niet echt maar dat komt ook omdat ik niet zo vaak streams kijk dus misschien veel negatieve dingen van hem gemist had.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is het wel zo'n beetje ja. En wat Emil ook niet geholpen heeft is dat hij het vrij openlijk laat merken wanneer hij vindt dat iemand dom of hypcriet is/doet. En als je dan ziet wie er op hem gestemd hebben...
Heel vreemde negatieve dingen doet hij inderdaad echt niet maar op de een of andere manier blijft men terug komen op die actie bij de eerste tonijn gate helemaal in het begin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begreep die vele stemmen op Emiel ook niet echt maar dat komt ook omdat ik niet zo vaak streams kijk dus misschien veel negatieve dingen van hem gemist had.
Maar het slaat dus eigenlijk nergens op. Dan hoop ik echt dat hij blijft en dat Hakim eruit vliegt![]()
Maar dat hoop ik sowieso
Omdat ze niets anders kunnen bedenken natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel vreemde negatieve dingen doet hij inderdaad echt niet maar op de een of andere manier blijft men terug komen op die actie bij de eerste tonijn gate helemaal in het begin.
Wat ik helemaal vaag vind is die publieksnominatie voor Emil. Hier in de fok-polls staat hij al tijden bijna onderaan bij "Wie wil jij eruit"-polls.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begreep die vele stemmen op Emiel ook niet echt maar dat komt ook omdat ik niet zo vaak streams kijk dus misschien veel negatieve dingen van hem gemist had.
Maar het slaat dus eigenlijk nergens op. Dan hoop ik echt dat hij blijft en dat Hakim eruit vliegt![]()
Maar dat hoop ik sowieso
Idd niet op sbsgemist en niet op utopia.tvquote:
quote:
Goh zijn we het zowaar ergens over eens. Nu nog op andere vlakken het licht zien en het komt nog wel goed met je.....quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat hoop ik sowieso
Idd, Mirjam en ik keken en snapten niet waar de stemmen vandaan kwamen en niet naar Andrea gingenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef Gert het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |