Ja, ze houden geen rekening meer met de uitzendingen op TV was eerst welquote:
Ja lopen er meer zo rond. Vanessa ook al van de week.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nicoline in badslippers met sokken![]()
![]()
sjonge sjongequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lopen er meer zo rond. Vanessa ook al van de week.
Zit met half oog streams en met half oog tv uitzendingquote:
Ja dusquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Even kijken of die kinderachtige opmerkingen van Lot en Bil nog meegenomen worden
Erg hèquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een kutwijven zijn het ook.
Ja erg hé, maar ze staan wel te kijk zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een kutwijven zijn het ook.
En alles is met een sisser afgelopen, een avondje boos en de volgende ochtend alweer vriendjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zat een trilling in de stem van Aike, die poepte in haar broek om Hakim te nomineren.
Daarom ben ik ook zo bang dat na deze keer niemand ooit nog op hem durft te stemmen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zat een trilling in de stem van Aike, die poepte in haar broek om Hakim te nomineren.
ik moest deze zin negen keer lezen maar dat zou kunnen omdat je geen interpunctie gebruikt en dat zou ik zelf wel handig vinden snap je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat een smeerpijp die Paul ik vind Isa totaal niets mag van mij er rap uit.... maar Paul met zijn je wordt bedankt is om te kotsen
Alsof dat gluiperige dikkertje zich dat bedenkt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef Urb het volgende:
.
Trouwens wat me nu pas opviel was Lot's sneaky opmerking naar Emil "Dat is omdat je ze van ons oo heb gekregen he" Maar dat wist hij toch niet vantevoren?![]()
Nee die praat alleen maar poep, maar deze had ik live gemist.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof dat gluiperige dikkertje zich dat bedenkt.
Komt omdat die geen 2,50 betalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
2 stemmen voor Hakim 'omdat zij onderaan mijn lijstje waren gekomen.' En een hele hoop andere nominaties krijgen we niet eens te zien. Ik voel me bekocht als tv-kijker.
Mwah...quote:
Daar komt ie danquote:
Ja, jammer hoor dat ze dat niet laten zien.quote:
@ your service.quote:
'duurzaam'quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
@ your service.
"Genaaid door de biomarkt teven"
Hier wordt Ruud pas gelikt door de koeienquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
@ your service.
"Genaaid door de biomarkt teven"
Ik heb het niet waargenomen en ik heb toch een absoluut gehoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja ik wel, helemaal toen ze de uitleg van 2 stemmen aan Hakim gafquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet waargenomen en ik heb toch een absoluut gehoor
Juist wel. Iedereen heeft nu gezien dat het kan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo bang dat na deze keer niemand ooit nog op hem durft te stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |