Ik denk eigenlijk dat dat best slim is, om het samen te laten vallen (en dan ook nog in een positieve periode)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Olf het volgende:
[..]
We hebben tegelijkertijd het huis anders ingedeeld en ze ligt nu op een eigen kamertje dus we weten niet wat de oorzaak is, maar de nachten zijn dermate dat ik het hier niet noem want dan treedt de fokwet op.zonder laten huilen sessies ofzo. Magie! Haha. Ik denk gewoon goede samenloop en goede moment want ze zit ook gewoon goed in d'r vel nu na tijd veel ziek zijn.
+1!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef WupWup het volgende:
Wees trots op jezelf en op je gezin dat jullie het toch maar even een hele flinke tijd gefikst hebben. En anders ben ik het wel. Want het gaat natuurlijk niet alleen over zeven weken, maar er zit nog een enorm traject voor.
Vanyel, ik vind het heel mooi dat het überhaupt mogelijk is wat jij gedaan hebt, en nog veel mooier dat het je gelukt is! Jammer dat het je nu zoveel negatieve energie is gaan kosten. Ik hoop dat je over een tijdje alsnog terug kunt kijken op een heel bijzondere tijd!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Mooi eind van een mooie tijd Olf.
Ik heb vannacht besloten dat het klaar is. Voeden voelt meer en meer als iets van de takenlijst. Vandaag moet de afwasmachine, was opvouwen en baby voeden. Niet zoals het hoort.
Ik ga mijn quality time anders regelen en gewoon lekker met m knuffelen.
Toch was het niet voor niks, alleen al omdat we de vooraf gekolfde, ingevroren melk er in de kraamweek al doorheen gejaagd hebben toen de kleine door enorm oedeem bij mevrouw V anders vrijwel niks binnenkreeg. Daardoor geen kv nodig gehad en de eerste bijna 7 weken mevrouw V wat kunnen ontlasten.
Mooi geweest.
- duim of middelvinger geven in plaats van pink (leert ze grotere happen van nemen)quote:Op zondag 2 maart 2014 05:03 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!
Nieuwe mama needs help: ons kruimeltje vindt het moeilijk om n grote hap te nemen, mama vindt het moeilijk goed te helpen. In zh geen goede begeleiding. Nu al kloven en auzit met de kaken op elkaar een voeding uit want hoe ze ook hapt t doet echt gemeen zeer. Smeer purelan.
Ze heeft veel zuigbejoefte en zou t liefst doordrinken, maar daarvoor is ze eigenlijk te misselijk en geeft ze n boel terug (net 20 min per kant en dus n hoop spuug). Ze wordt niet rustig nu. Ondanks bij mij op de borst in bed en ik heb haar zelfs even m'n pink gegeven. Dat hielp wel even maar ik weet niet of dat wel goed is.
Tips, anyone??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |