quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
Daar gaan we, ze staan alle drie op het ijs. De lijst met dingen die mis kunnen gaan is zo wel iets korter geworden.
Ook goud.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
Eens kijken wat de vrouwen gaan doen straks.
Alleen in Oostenrijk of Friesland.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Doet Evert van Bentum ook nog mee?
Om een of andere reden zijn die Struik-blikken vaak wel populair bij andere landenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Die Duitse gekregen in Afghanistan, niet te vretenDie MRE's zijn wel relaxed, maar een hoop zoetigheid
Kinder Dagverblijf?quote:
Ik dacht dat jij havo ging doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kennismakingsdagen Luchtmobiel.
Jij had je ogen toch richting zee gericht?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kennismakingsdagen Luchtmobiel.
Jup, puur ervaring/testmomentje voor mezelf, heb ook nooit de kans gekregen om te kijken bij LMB in de praktijk, dat kan mooi via zo'n KD.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij had je ogen toch richting zee gericht?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jup, puur ervaring/testmomentje voor mezelf, heb ook nooit de kans gekregen om te kijken bij LMB in de praktijk, dat kan mooi via zo'n KD.
quote:
Staan momenteel geen KD's in de agenda op de website, dus ff de site in de gaten houden en dan hopen dat er eentje na juni plaatsvindt, mag namelijk pas vanaf 17 jaar.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Staan momenteel geen KD's in de agenda op de website, dus ff de site in de gaten houden en dan hopen dat er eentje na juni plaatsvindt, mag namelijk pas vanaf 17 jaar.
Dat mag toch niet als je bezig bent met VeVa?quote:
Ik stop toch...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat mag toch niet als je bezig bent met VeVa?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nec Temere, Nec Timide uiteraard.
Wanneer is je laatste dag?quote:
Ik zou het toch ff vragen aan de lui van LMB, bij mij werden ze gewoon weer naar huis gestuurdquote:
Moet allemaal nog geregeld worden, na de vakantie zouden ik en m'n mentor bespreken wat er gaat gebeuren. Ik weet het dus ook nog niet zeker, als ik het jaar af moet maken zou dat flink kut zijn, ik ga liever gewoon 40 uur werkweken maken, maarja leerplicht..quote:
Ja kan ik altijd doen, alleen als ik uitgeschreven sta bij VeVa lijkt het me niet dat ik nog als VeVa leerling gezien wordt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zou het toch ff vragen aan de lui van LMB, bij mij werden ze gewoon weer naar huis gestuurd
m.k. heeft zeker een punt. Want op het moment van inschrijven voor die KD staat je misschien nog wel te boek als veva leerling.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet allemaal nog geregeld worden, na de vakantie zouden ik en m'n mentor bespreken wat er gaat gebeuren. Ik weet het dus ook nog niet zeker, als ik het jaar af moet maken zou dat flink kut zijn, ik ga liever gewoon 40 uur werkweken maken, maarja leerplicht..
[..]
Ja kan ik altijd doen, alleen als ik uitgeschreven sta bij VeVa lijkt het me niet dat ik nog als VeVa leerling gezien wordt.
Weet ik niet, ik weet ook niet hoe die inschrijving überhaupt werkt. Ik vraag 't wel ff aan m'n sgt LMB.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
m.k. heeft zeker een punt. Want op het moment van inschrijven voor die KD staat je misschien nog wel te boek als veva leerling.
Toen ik vanochtend de kazerne op kwam rijden zag ik een kolonne LMB rekruten binnenmarcheren van hun eindoefening. Pijpers voorop, respectuh.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
http://www.zazzle.nl/aaslt+geschenken
Altijd mooi.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend de kazerne op kwam rijden zag ik een kolonne LMB rekruten binnenmarcheren van hun eindoefening. Pijpers voorop, respectuh.
+ een baret op je kop.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd mooi.
En dan gesloopt en met zere poten met de trein naar huis
Bij de eerste lichting werd die later uitgedeeld, op Vliegbasis Deelen. Puur voor het plaatje voor de buitenwereld en de pers.quote:
Pff, is toch juist motivatie om door te stompen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de eerste lichting werd die later uitgedeeld, op Vliegbasis Deelen. Puur voor het plaatje voor de buitenwereld en de pers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |