Hangt er vanaf hoe lang je in het meer wil/moet blijven. Zelfs met een watertemperatuur van 20 graden ben je binnen een paar uur dusdanig onderkoekd dat je eraan kan overlijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanaf welke temperatuur is 't ongeveer verantwoord om in een meer te springen als 't zonnetje schijnt.
Ik denk ongeveer een uurtje, moet gaan oefenen op zwemmen en is tijdens de zomer goed te doen hier, zwem abonnement is verrekte duur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je in het meer wil/moet blijven. Zelfs met een watertemperatuur van 20 graden ben je binnen een paar uur dusdanig onderkoekd dat je eraan kan overlijden.
http://www.kanorotterdam.nl/safe/safety.html
Je weet dat veel veiligheidsregio's hun duikteams weg hebben bezuinigd he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer een uurtje, moet gaan oefenen op zwemmen en is tijdens de zomer goed te doen hier, zwem abonnement is verrekte duur.
Ik zeg toch niet dat ik 100m vanaf 't strand in de zee ga liggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet dat veel veiligheidsregio's hun duikteams weg hebben bezuinigd he?
Dat was ik even vergeten. Er verzuipen alleen maar mensen in zee door onderkoeling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik 100m vanaf 't strand in de zee ga liggen
Als 't te koud is is 't te koud toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was ik even vergeten. Er verzuipen alleen maar mensen in zee door onderkoeling.
Stiekem ligt de Karel Doorman op mijn eigen haven, voor als ik even wil varen tijdens een mooie zomerse dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:41 schreef Thaboel het volgende:
Jitzzzze regeld wel de Holland als veiligheidsbootje naast je.
Inb4: HET IS EEN SCHIP! GEEN BOOT.
Tjah, ik kan gratis zwemmen in heel Enschede omdat ik student benquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor dat geld kan ik net zo goed een abonnement nemen
Zwemmen, marsen, hardlopen, kt en klimmen gaan getrained worden de laatste 2 jaar. Vooral zwemmen en klimmenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:28 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Tjah, ik kan gratis zwemmen in heel Enschede omdat ik student ben
ZZT.quote:
Zuivere Zuip Tijd.quote:
QRF!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Succes met de patrouille, lui. Ik ga inliggen![]()
QRA is leuker.quote:
De strijd tussen de Zweden en de Chinezen op plek drie en vier is een stuk spannender dan die tussen de Canadezen en de Engelsen om plek één en twee.quote:
Zo'n assertief antwoord had je niet verwacht hè?quote:
Nee, ik sta helemaal perplexquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo'n assertief antwoord had je niet verwacht hè?
Echt, ik heb me toch een dijenkletser van een post neergezetquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt, ik heb me toch een dijenkletser van een post neergezet
Ach, zolang het mr. Afmars maar niet isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij laat indirect voelen wie het baasje is in dit topic.
Voorlopig nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zolang het mr. Afmars maar niet is
Dan ga ik best wel lachen als ze vallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
Finale ploegenachtervolging, volgens de commentatoren hebben we al gewonnen
"Ja Rintje, wat kan er eigenlijk nog mis gaan?"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik best wel lachen als ze vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |