quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Zou Gox nog onder de 100 gaan vandaag?
iddquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik snap waarom, maar het is dan wel erg matig voor de mensen die er nog geld hebben staan
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of gewoon niet te slim zijn, dan kan er ook weinig door de war raken in de bovenkamer.
Mensen die hun coins op de exchange laten staanquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik snap waarom, maar het is dan wel erg matig voor de mensen die er nog geld hebben staan
Jij hebt nooit niks op een exchange staanquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die hun coins op de exchange laten staan
Ik ben veel te lui om voor elke coin een wallet aan te schaffen. Dan raak ik geheid alles kwijt en vergeten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij hebt nooit niks op een exchange staan
Als ik dat nou zou zeggen zou het nog kunnen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben veel te lui om voor elke coin een wallet aan te schaffen. Dan raak ik geheid alles kwijt en vergeten.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die hun coins op de exchange laten staan
wtf is datquote:
Niks, zie hierbovenquote:
quote:
Wat een liefdequote:
doe peniscoinsquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou binnenkort een coin maken om te proberen, bij deze de naam gevonden![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou binnenkort een coin maken om te proberen, bij deze de naam gevonden![]()
NinjaCoin en dan jouw UI als logoquote:
Gaat hem nie worden niequote:
Das toch BurkaCoin?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
NinjaCoin en dan jouw UI als logo
Hoop dat het zover niet komt, dan ben je tegen die tijd niet blij meer met die buy want dan gaat alles kapot, en niet alleen gox:')quote:
Nee, die hebben een soort lappensluier ofzoquote:
Wat dacht je hiervan: https://bitcointalk.org/index.php?topic=394123.0quote:
Je verwart het met NiqaabCoin denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, die hebben een soort lappensluier ofzo
Wat krijgen we straks? N*ggercoinquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan: https://bitcointalk.org/index.php?topic=394123.0
Na rapecoin zou niks me meer verbazenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat krijgen we straks? N*ggercoin? Chinkcoin
?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef roislecxe het volgende:
MaroCoin
Heel vertrouwd met de balans op uw account.
Ik heb dubbel avondeten gehadquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik moet nog avondeten maar ik heb geen zin.
Zo, weten jullie dat ook weer.
Doe je als het allemaal geheeld is wel even een fotootje uploaden he?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb dubbel avondeten gehad
1 keer bij de Mc en nog geen uur later lasagne
Eet me altijd de pest na het zetten van een tattoo.
Nu zitten alleen de lijnen er pas op, 18 april pas afmaken (als het lukt, 6 uur is misschien wat kort dus wellicht nog een 3e afspraak)quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe je als het allemaal geheeld is wel even een fotootje uploaden he?
Zo dan, flinke klusquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu zitten alleen de lijnen er pas op, 18 april pas afmaken (als het lukt, 6 uur is misschien wat kort dus nog een 3e afspraak)
Gewoon een bammetje smerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik moet nog avondeten maar ik heb geen zin.
Zo, weten jullie dat ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |