De pen is gebroken door god.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. maar het gebeurde op een vreemde manier. Ik keek er naar en plots brak ie in 2-en...
Als dat het geval was, zou mijn eerste reactie niet zijn om dat even op FOK! te posten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik las mijn penis is gebroken
Hmm, waarheid.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Reis zwart, ze controleren toch alleen niet-Ariėrs.
Dagkaartje kopen. 6 euro. Geldig in tram, bus en metro.quote:
Ik heb een negermaat genaamd 'Dis'. Die is in 40-45 maanden OV nog nooit gecontroleerd. Die is zo motherfucking groot hé, ze controleren een hele tram behalve hem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Reis zwart, ze controleren toch alleen niet-Ariėrs.
Vroeger echt mijn held,quote:
Ik heb gelukkig niets van de moderne Eminem meegekregen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger echt mijn held,
Tegenwoordig maakt hij troep met Rihanna,
Al die reppers gaan alleen nog maar duetjes aan met van die jankzangeressen of house dj's.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger echt mijn held,
Tegenwoordig maakt hij troep met Rihanna,
Klopt al is dit nog wel een toffe space plaat,quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Al die reppers gaan alleen nog maar duetjes aan met van die jankzangeressen of house dj's.
Jezus, waarom klikte ik het aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt al is dit nog wel een toffe space plaat,
Kan niet luisteren, zit in mediatheek.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt al is dit nog wel een toffe space plaat,
Zo te zien mis ik dus niks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jezus, waarom klikte ik het aan
Ze verknallen het in Europa de laatste jaren toch meestal pas in de return?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Trouwens, met hoeveel doelpunten verschil gaat Ajax vanavond verliezen denken jullie?
Onderweg? Rusland wacht wel tot de spelen over zijn lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Russische leger is nog onderweg dus dat zullen er nog wel meer worden.
Deze gasten worden wel hard afgeknald trouwens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Russische leger is nog onderweg dus dat zullen er nog wel meer worden.
Enig idee hoe groot Rusland is?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Onderweg? Rusland wacht wel tot de spelen over zijn lijkt me.
Maakt niet uit dat doet Don altijd,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |