Wow, wij zijn echt stoer zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given
Grap?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze grap heb je al eerder gemaakt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef DonRaja het volgende:
Zo, en nu klaar met dat gehannes in de TT.
Geheel mee eens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt een teringdebiel zeg.
Bedankt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik hou van je. En dat is moeilijk voor mij aangezien ik nooit liefde heb gekend.
De SC is kwaliteit over kwantiteitquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat deze SC maar één prachtuser heeft
Dat vonden ze in de GRTD reeks ook....quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef Cara het volgende:
[..]
De SC is kwaliteit over kwantiteit
je bent zelf kwantiteitquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef Cara het volgende:
[..]
De SC is kwaliteit over kwantiteit
GRTD is dood.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat vonden ze in de GRTD reeks ook....
GRTD is dan ook een soort slowchat op basisschoolniveau.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat vonden ze in de GRTD reeks ook....
LR is gestopt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn er users gebanned of wat?
Inderdaadquote:
Eens. De keren dat ik daar keek ging het écht nergens over. Het ging ook veel te snelquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GRTD is dan ook een soort slowchat op basisschoolniveau.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou zou ik naar Bulgarije verhuizen
LR is gewoon nog een beetje op zoek naar zichzelf. Beetje ontdekken enzo. Over twee weken heeft hij opeens een vriendin en is hij lesbie maar dat trekt snel weer bijquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LR distantieert zich ook van ons.
ja nee, met je muilquote:
Sheldonquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie heeft er verstand van treinen?
Sociosquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel van tramsquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederlandse, Vlaamse, Bulgaarse of Japanse tram?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik in de tram een kaartje kopen?
In de trein kan dat, als je het niet van te voren meldt bij de conducteur komt er 35 euro bovenop de reguliere prijs. Tenminste, zo was het vroeger, toen ik nog met de trein ging...quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Nederland al jaren niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Roffaquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlandse, Vlaamse, Bulgaarse of Japanse tram?
Dit kan gewoon nog.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de trein kan dat, als je het niet van te voren meldt bij de conducteur komt er 35 euro bovenop de reguliere prijs. Tenminste, zo was het vroeger, toen ik nog met de trein ging...
Nee, in Roffa kan dat niet.quote:
Dat kan wel. Afhankelijk van wat je onder kaartje verstaat natuurlijk. Neprotterdammert.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Je moet OV-chip hebben ook, je kan sowieso geen 'kaartje' meer kopen.
Je kan saldo op je chipkaart zetten ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat kan wel. Afhankelijk van wat je onder kaartje verstaat natuurlijk. Neprotterdammert.
Je kan gewoon wegwerpkaartjes kopen. Niet zij pienter doen wanneer je zelf op auto-piloot geleerd hebt wat cash op je kaart te flikkeren zonder alle overige mogelijkheden te kennen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan saldo op je chipkaart zetten ja.
Als ze dat in Bulgarije verstaan onder een kaartje kopen heb ik daar vrede mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |