Sorry, dat ik een andere mening heb.. Ik geef steeds argumenten itt julliequote:Op donderdag 20 februari 2014 17:01 schreef
Wopper1 het volgende:
WitteMuur is in POL / Venezuela: steeds meer dictatuur ook al lekker aan het trollen.
Laat gaan zou ik zeggen.
Heel serieus manquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het zijn CIA aliens ingehuurd door Hollywood die vloeiend Russisch hebben geleerd, daar veertig jaar hebben gewoond als sleeper cell en toen los zijn gegaan voor de Europese Unie en zo.
Zo sterk zijn je argumenten anders nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Sorry, dat ik een andere mening heb.. Ik geef steeds argumenten itt jullie
Jullie geven meestal geen eens argumenten maar halen er andere dingen bij, zoals nu.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zo sterk zijn je argumenten anders niet
Je praat gewoon peop en er is iets sociaal niet helemaal in orde met je dat je dictators als helden vereerd. Maar goed, ik praat tegen een troll-kloon dus dat is mijn fout.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Sorry, dat ik een andere mening heb.. Ik geef steeds argumenten itt jullie
Man man ik geef steeds argumenten itt tot jullie. Zoals jij nu.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je praat gewoon peop en er is iets sociaal niet helemaal in orde met je dat je dictators als helden vereerd. Maar goed, ik praat tegen een troll-kloon dus dat is mijn fout.
Ik geef veel betere argumenten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:08 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Man man ik geef steeds argumenten itt tot jullie. Zoals jij nu.
Laat gaan joh, knul is 16quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je praat gewoon peop en er is iets sociaal niet helemaal in orde met je dat je dictators als helden vereerd. Maar goed, ik praat tegen een troll-kloon dus dat is mijn fout.
Ik zie een heel vage foto.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
Panic at ATM in Donetsk.
Dat is niet helemaal te vergelijken, omdat de opstandelingen daar ook (zwaar) bewapend zijn.quote:
Sorry hoor, maar het lijkt me vrij duidelijk dat de politie vandaag op betogers heeft geschoten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Jullie geven meestal geen eens argumenten maar halen er andere dingen bij, zoals nu.
Ik zie geen (vuur)wapens hoor... enkel weglopende/kruipende mensen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:59 schreef RVer het volgende:
[..]
Of een vreedzame demonstrant die een gun op hen richt, je weet het niet
quote:After placing all blame for the violence on the protesters, Russian President Vladimir Putin is sending an envoy to Ukraine at the request of President Viktor Yanukovich, Reuters reports, picking up a report from Russian news agencies:
“Putin decided to send (Russian) human rights ombudsman Vladimir Lukin on this mission,” state-run RIA quoted Putin’s spokesman Dmitry Peskov, as saying after a telephone conversation between Putin and Yanukovich.
Itar-Tass reported that Lukin was on his way to the airport for a flight to Kiev.
Putin sees the events in Kiev as “an attempt to carry out a coup”, a Putin spokesman said Tuesday. The Guardian’s Shaun Walker reported:
“The president believes that all responsibility for what is happening inUkraine now lies with the extremists,” said Dmitry Peskov, Putin’s spokesman. Peskov said Putin and Yanukovych spoke on the phone on “very very late on Tuesday night”, as the violence was escalating, but denies that Putin gave Yanukovych any orders or advice on how to act.
There is no doubting whom Moscow blames for the violence, however.
Kwestie van tijd daar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal te vergelijken, omdat de opstandelingen daar ook (zwaar) bewapend zijn.
Maar hoe verklaar je dan de doden onder de politiemensen? Die zijn toch ook niet door een vredige meute omgelegd? Er wordt van beide kanten met scherp geschoten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het lijkt me vrij duidelijk dat de politie vandaag op betogers heeft geschoten.
Wat ze er mee opschieten vraag je? Geen flauw idee, doet het er toe? Jazeker, zodra een regering op haar eigen bevolking gaat schieten is er iets fundamenteels mis aan het gaan. Het gata hier niet meer om 1 of 2 verdwaalde waarschuwingsschoten maar gericht schieten op betogers. Bedenk eens wat er in Nederland voor eeen reactie zou zijn als er 10 man zou worden neergeknald bij een demonstratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |