quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nogal dubieuze bron, Svoboda...
Putin lost de boel in Syrie ook prima opquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Eu gaat sancties opleggen, Rusland meteen weer boos natuurlijk.
Poetin had vast zelf een leuke oplossing in gedachte![]()
God Bless America dat die smerige sovjets niet de totale macht hebben gekregen over Europa anders leefden we allemaal nog steeds in een dictatuur.
Omdat het westen en haar bondgenoten wapens blijven sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef t-8one het volgende:
[..]
Putin lost de boel in Syrie ook prima op
Alles. Noem het, voornaamste is vrijheid en democratie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In welk opzicht?
Poetin lost alles op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef t-8one het volgende:
[..]
Putin lost de boel in Syrie ook prima op
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:44 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer zal ik wel een plaatje posten van www.radioNSDAP.org
Oekraïne is gewoon een parlementaire democratie, dat wordt niet anders als ze lid wordt van de Euraziatische Unie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alles. Noem het, voornaamste is vrijheid en democratie.
Je weet hoe wij er over denken, dat maakt zo'n woord als "annexeren" meteen een stuk minder beladen
Prima plan, zolang het maar in je straatje ligt tochquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:44 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer zal ik wel een plaatje posten van www.radioNSDAP.org
Gefilmd door Poolse televisie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat ze schieten op vredige demonstranten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Armed police take up positions during clashes with anti-government protesters in Independence Square in Kiev February 20, 2014. (Reuters/Maksim Liukov)
http://rt.com/news/ukraine-kiev-firearms-weapons-police-934/
Geen antwoord, well playedquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Oekraïne is gewoon een parlementaire democratie, dat wordt niet anders als ze lid wordt van de Euraziatische Unie.
Ik begin me steeds meer aan je te ergeren kerel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad op konijntjes aan het jagen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat ze schieten op vredige demonstranten?
Wederom in een eerder gepost filmpje... maar jij leest dit topic blijkbaar niet...quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat ze schieten op vredige demonstranten?
Dit gelovenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Oekraïne is gewoon een parlementaire democratie, dat wordt niet anders als ze lid wordt van de Euraziatische Unie.
Misschien worden ze alleen maar ingezet om op gewapende rebellen te schieten..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad op konijntjes aan het jagen.
jij weet net zo goed als ik dat de bron niet Svoboda is, zij hebben alleen screenshot geplaatst van een filmpje is dat hier al paar keer is gepost.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Die keuze is er altijd. Vraag maar aan het FSA.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen medelijden met de relschoppers die het loodje leggen.. ze hebben bewust het risico genomen. De politiemensen hadden die keuze niet
Volgens de EU was de verkiezingen eerlijk hoor, en de verkiezingen werden ook door de huidige oppositie georganiseerd dus zou vreemd zijn als ze vervalst zouden zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit geloven
President die wordt afgezet en daarna gewoon weer herkozen werdOnly is Russia zou je bijna zeggen.
Gast je hebt die beelden toch ook voorbij zien komen? Of trol je gewoon met je dikke Sovjetvlag als UI en oorlogsmisdadigers in je ondertitel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Misschien worden ze alleen maar ingezet om op gewapende rebellen te schieten..
Dat zou zo maar kunnen inderdaad. Goed puntquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Bron?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen medelijden met de relschoppers die het loodje leggen.. ze hebben bewust het risico genomen. De politiemensen hadden die keuze niet
Zie filmpje...quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |