Ga, ga.quote:
Wit montuurtje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef wise het volgende:
als jullie 2 nou ff een baby maken...
heb je een donkere hipsterbaby
denk niet dat die zo donker is als ie maar kwart Suri is en 3kwart Nederlands.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef wise het volgende:
als jullie 2 nou ff een baby maken...
heb je een donkere hipsterbaby
En dat icm mijn superieure genen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
denk niet dat die zo donker is als ie maar kwart Suri is en 3kwart Nederlands.
als 't een jongen word is het zoiezo een haarloze.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat icm mijn superieure genen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoor het alweer, laten we dat maar niet doen. Komt er uiteindelijk weer op neer dat we er allemaal aan moeten betalen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoor het alweer, laten we dat maar niet doen. Komt er uiteindelijk weer op neer dat we allemaal aan dat kind moeten meebetalen.
Het leven hangt wel van twijfel aan elkaar niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Oja, bi-curious. Dat antwoord had je nog tegoed.
zoiezoquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als 't een jongen word is het zoiezo een haarloze.
Spelling zit bij niemand in de genen hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was de grap lul, met je superieure genen.
Gevoel voor taal wel oetlul.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spelling zit bij niemand in de genen hoor
Mijn gevoel voor taal is prima joh, quasimodoquote:
Haha.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor taal is prima joh, quasimodo
Trutquote:
van wie heeft jullie kind die gladheid¿quote:
Je bent natuurlijk kapot van dat langlaufen en om het nog wat moeilijker te maken moet je ook nog schieten, zonder dat schieten is het toch biatlon?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik bijv ook van die sport dat ze met soort geweren op hun rug rondjes moeten langlaufen en dan onderweg stoppen om 5 platen te schieten und so weiter. Snap die echt niet
Typischquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Oja, bi-curious. Dat antwoord had je nog tegoed.
Wij hebben geen kind hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
van wie heeft jullie kind die gladheid¿
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |