Ik zal jouw hart gebruiken voor curling want jij hebt een hart van steen ahahaha ;P squote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal je hart laten smelten met mijn bezem
Denk overigens dat Braddie met zijn vingervlugge worstvingers daar erg goed in is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb een curling app op mijn telefoon en het is echt grafmoeilijk je moet goed uitkijken dat je niet te lang door blijft vegen en precies hard genoeg gooien en alles. Je kunt die steen best veel richting geven met dat vegenSuper realistische app wel.
ik wist wel dat vrouwen goed konden vegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb een curling app op mijn telefoon en het is echt grafmoeilijk je moet goed uitkijken dat je niet te lang door blijft vegen en precies hard genoeg gooien en alles. Je kunt die steen best veel richting geven met dat vegenSuper realistische app wel.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk overigens dat Braddie met zijn vingervlugge worstvingers daar erg goed in is.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou naar jouw rode stip glijden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
is die bezem gebroken en zit er een vlammende punt aanż
Truequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind dat er niet zo suf uitzien eigenlijk. Dat heb ik eerder met curling, bowling en darten inderdaad. Maar zolang er sprake van competitieverband is en er daadwerkelijk bestaande regels zijn, dan kun je het wat mij betreft gewoon sport noemen.
[..]
Je bent zelf een Remi.
die dikke vingers zijn alleen goed om domme onzin neer te pleuren op fok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk overigens dat Braddie met zijn vingervlugge worstvingers daar erg goed in is.
Hahahaha maar die curlingschijven zijn helemaal niet van steen gekke bakpau ;dquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal jouw hart gebruiken voor curling want jij hebt een hart van steen ahahaha ;P s
Vooral inzicht dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
Ja en goede controle over je lichaam (sterke core met name) omdat je op ijs loopt, gooit en veegt. Dus evenwicht is wel belangrijkquote:
kan je beter vas als schijf gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha maar die curlingschijven zijn helemaal niet van steen gekke bakpau ;d
Sowieso wel he heb je nooit die aflevering bij How It's Made gezien, komen ok nog allemaal uit hetzelfde gebied ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
kan je beter vas als schijf gebruiken.
Die gladde robuste ass glijdt over het ijs als een ijshockypuk
hardop gelachen toen ik het voor me zagquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
kan je beter vas als schijf gebruiken.
Die gladde robuste ass glijdt over het ijs als een ijshockypuk
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso wel he heb je nooit die aflevering bij How It's Made gezien, komen ok nog allemaal uit hetzelfde gebied ook
Waarschijnlijk heeft hij deze net uitgeleend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]gvd
Is anders wel heel nauwkeurig maar op een samsung note / tablet misschien wel ja
Gewoon jaloers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:52 schreef wise het volgende:
[..]
die dikke vingers zijn alleen goed om domme onzin neer te pleuren op fok.
waar moet ik jaloers op zijnżquote:
nopequote:Op donderdag 20 februari 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Doet deze het?
Doet me denken aan WOII
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curlingquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bakkesquote:Curling is een precisiesport die lijkt op bowls, petanque en bocce, maar op ijs wordt gespeeld met zware stenen in plaats van metalen (of plastic) ballen.
Alsof jij Sing it Back zo tot in de puntjes beheerst als ons aller Braddie, kom nou toch. Bijna 350 views, de helft is van mij. Zet deze tijdens het werken altijd aan en open dan Garageband, wanneer er iemand binnenkomt, want dat hoor je op de gang, denken ze altijd dat ik dat zelf doe. Veel complimenten in ontvangst mogen nemen.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curling
[..]
Bakkes
Trage loserquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee.
Nou vas haal maar op dan en curl mn hart maar naar de rode stip
okquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof jij Sing it Back zo tot in de puntjes beheerst als ons aller Braddie, kom nou toch. Bijna 350 views, de helft is van mij. Zet deze tijdens het werken altijd aan en open dan Garageband, wanneer er iemand binnenkomt, want dat hoor je op de gang, denken ze altijd dat ik dat zelf doe. Veel complimenten in ontvangst mogen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |