abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136929510

Welkom bij de Fok!Fotografie Slowchat!

Fotografie is natuurlijk een hele serieuze zaak, maar de fotograaf erachter is natuurlijk niet altijd even serieus met fotografie bezig! Kortom, wij zijn ook mensen die af en toe probleempjes hebben met auto's of de economische crisis, peinzen over wat we vanavond zullen gaan eten en we maken ons ook wel eens zorgen om wanneer de wasmachine het zal begeven... Slowchat time!

Merken
Canon || Nikon || Pentax || Sony || Olympus || Panasonic || Leica || Fuji || Hasselblad || Mamiya

Handige Links
DPReview || DxO
Google

En hier verder...
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 14:47:04 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136929522
dat duurde lang :P
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_136929528
Ik was nog bezig. ^^ en ik ben echt rete slecht in nieuwe namen bedenken :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:47:47 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136929550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:41 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

dat wil ik ook gaan doen maar zoek nog een goede leuke betaalbare fiets ervoor, heb jij toevallig een idee?
Tsja, wat is betaalbaar? Wat is je budget? En hou je ook rekening met kleding, schoenen en helm enzo? en reservemateriaal?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136929669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:43 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Altijd leuk als er iemand langskomt, gaan jullie wat speciaals doen? :) gister geen wentelteefjes gemaakt?
Eet je bijna nooit pasta dan? Ik iedere week een keer :) En als ik veel sport, 2 keer..
Nee denk niet dat we iets speciaals gaan doen :) Gewoon beetje chillen, bijkletsen, eten en misschien filmpje kijken!
Nee had nog turks brood dat op moest gister, dus vandaag gemaakt :) en ik eet niet zoveel pasta omdat ik vaak s avonds alleen groente en een beetje vlees/vis eet.
Jij bent wel lekker aan het sporten he?! :) Goed van je. Ik hoop dat ik morgen weer kan sporten, heb toch nog even gewacht met mijn been omdat het nog steeds wel pijn doet. Vind het ook altijd lekker om naar de sportschool te gaan!
pi_136929690
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daarom zorg ik er altijd voor dat ik nooit de laatste ben :')
pi_136929715
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:51 schreef xuryah het volgende:

[..]

Daarom zorg ik er altijd voor dat ik nooit de laatste ben :')
Oefening baart kunst.. :D
  FOK!fotograaf donderdag 20 februari 2014 @ 14:56:21 #8
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_136929896
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo lang je hem niet linkt aan je eigen username, zoals een bepaald, niet nader te noemen persoon ook doet, valt het wel mee toch? :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_136929992
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zo lang je hem niet linkt aan je eigen username, zoals een bepaald, niet nader te noemen persoon ook doet, valt het wel mee toch? :P
Nee geloof me dat gaat niet gebeuren haha.
pi_136930062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef xuryah het volgende:

[..]

Nee denk niet dat we iets speciaals gaan doen :) Gewoon beetje chillen, bijkletsen eten en misschien filmpje kijken!
Nee had nog turks brood dat op moest gister, dus vandaag gemaakt :) en ik eet niet zoveel pasta omdat ik vaak s avonds alleen groente en een beetje vlees/vis eet.
Jij bent wel lekker aan het sporten he?! :) Goed van je. Ik hoop dat ik morgen weer kan sporten, heb toch nog even gewacht met mijn been omdat het nog steeds wel pijn doet. Vind het ook altijd lekker om naar de sportschool te gaan!
Ja nu ik wat meer sport moet ik wel mijn koolhydraten binnen krijgen anders val ik snel neer (al een keer meegemaakt bij het spinnen) .. Ik ben sinds een klein half jaartje meer aan het sporten (is altijd wel fijn om een vriendinnetje te hebben die dat ook graag doet vind ik, als ik alleen ga doe ik in mijn beleving minder) .. Ik doe spinning/zwemmen en groepslessen omdat die mij goed motiveren! (ga 3 en soms 4 keer per week)
En ik vind fietsen heel fijn dus dat helpt ook wel!
pi_136930064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zeik niet zo pizza.

Jij had ook de tijd van je leven toen jouw naam in de TT stond! :P Jammer voor je dat de SC zo snel gaat tegenwoordig dat jouw geluk geen dag mocht duren :')

:W
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:01:50 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136930105
En nu is het een ode aan mij en dat is altijd terecht.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136930280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Ja nu ik wat meer sport moet ik wel mijn koolhydraten binnen krijgen anders val ik snel neer (al een keer meegemaakt bij het spinnen) .. Ik ben sinds een klein half jaartje meer aan het sporten (is altijd wel fijn om een vriendinnetje te hebben die dat ook graag doet vind ik, als ik alleen ga doe ik in mijn beleving minder) .. Ik doe spinning/zwemmen en groepslessen omdat die mij goed motiveren! (ga 3 en soms 4 keer per week)
En ik vind fietsen heel fijn dus dat helpt ook wel!
Leuk ja! Groepslessen heb ik ook op de sportschool, maar doe bijna nooit mee (behalve paar keer buikspierkwartiertje, maar dat is heftiggg). Op de dagen dat ik sport eet ik trouwens wel koolhydraten hoor :) En ik eet ook gewoon brood, crackers, etc.. allemaal volkoren.
Ik fitness met mijn vriend, maar hij is te zwak voor mij eigenlijk :P Als ik even geen zin heb, gaat hij gewoon alleen zonder mij proberen over te halen. Het probleem bij mij is dat ik nooit zin heb om er naar toe te gaan, maar het sporten zelf vind ik heerlijk. Ik ben ook niet streng genoeg tegen mezelf :( ik wilde eigenlijk elke dag gaan nu ik toch geen werk of school heb, nou ik ga misschien 1 of 2 keer per week....
pi_136930366
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Uncle het volgende:

[..]

Zeik niet zo pizza.

Jij had ook de tijd van je leven toen jouw naam in de TT stond! :P Jammer voor je dat de SC zo snel gaat tegenwoordig dat jouw geluk geen dag mocht duren :')

:W
Klein verschil is dat hij het er niet zelf neergezet had. Maar boeiend wat de TT is al staat er oempaloempa.
pi_136930387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:06 schreef xuryah het volgende:

[..]

Leuk ja! Groepslessen heb ik ook op de sportschool, maar doe bijna nooit mee (behalve paar keer buikspierkwartiertje, maar dat is heftiggg). Op de dagen dat ik sport eet ik trouwens wel koolhydraten hoor :) En ik eet ook gewoon brood, crackers, etc.. allemaal volkoren.
Ik fitness met mijn vriend, maar hij is te zwak voor mij eigenlijk :P Als ik even geen zin heb, gaat hij gewoon alleen zonder mij proberen over te halen. Het probleem bij mij is dat ik nooit zin heb om er naar toe te gaan, maar het sporten zelf vind ik heerlijk. Ik ben ook niet streng genoeg tegen mezelf :( ik wilde eigenlijk elke dag gaan nu ik toch geen werk of school heb, nou ik ga misschien 1 of 2 keer per week....
Elke dag sporten is ook niet alles, vooral niet als je dan dalijk weer werk hebt.. Dan is je lichaam zo gewend aan dat sporten en als je dan minder gaat merk je dat meteen :)
1 a 2 keer per week is toch ook al wat?! Hoelang ga je dan en wat doe je dan op de sportschool?
Ok gelukkig eet je gewoon koolhydraten zonder leven is echt heel slecht!
Gaat je vriend vaak naar de sportschool? Mijne is juist luier dan dat ik ben, vandaar vriendin :D
pi_136930754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:09 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Elke dag sporten is ook niet alles, vooral niet als je dan dalijk weer werk hebt.. Dan is je lichaam zo gewend aan dat sporten en als je dan minder gaat merk je dat meteen :)
1 a 2 keer per week is toch ook al wat?! Hoelang ga je dan en wat doe je dan op de sportschool?
Ok gelukkig eet je gewoon koolhydraten zonder leven is echt heel slecht!
Gaat je vriend vaak naar de sportschool? Mijne is juist luier dan dat ik ben, vandaar vriendin :D
Dat is wel waar ja. Het liefst ga ik dan 3 keer per week. 1 keer vind ik gewoon niet genoeg voor mijzelf.
Ik ga meestal een uurtje ongeveer. Ik begin met 20 minuten crosstrainer en doe daarna krachttraining. Soms sluit ik af met nog wat cardio van 10 of 15 minuten.
Mijn vriend gaat 2 keer naar de sportschool, soms vaker. Hij heeft wel die discipline die ik mis :P
pi_136930812
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef xuryah het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja. Het liefst ga ik dan 3 keer per week. 1 keer vind ik gewoon niet genoeg voor mijzelf.
Ik ga meestal een uurtje ongeveer. Ik begin met 20 minuten crosstrainer en doe daarna krachttraining. Soms sluit ik af met nog wat cardio van 10 of 15 minuten.
Mijn vriend gaat 2 keer naar de sportschool, soms vaker. Hij heeft wel die discipline die ik mis :P
en met een vriendin of familielid gaan? of iets anders dan de sportschool ? (daarom zwem ik) , alleen sportschool vind ik saai :)
pi_136930822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef xuryah het volgende:

[..]

3x is een mooi aantal. Bij teveel gaat het je tegenstaan. Tenminste bij mij wel.
pi_136930915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

en met een vriendin of familielid gaan? of iets anders dan de sportschool ? (daarom zwem ik) , alleen sportschool vind ik saai :)
Mijn vrienden zijn allemaal niet erg sportief :P En de meeste wonen in Den Haag, net als mijn familie, ik zelf woon in Leiden. Wil wel gaan kijken of ik met mijn zusje kan gaan hardlopen, maar dat kan waarschijnlijk ook maar 1 x per week dan omdat ik zo te vaak heen en weer kan rijden.
Maar 2 dagen fitness en 1 dag hardlopen lijk mij ook wel prima eigenlijk :)
Zwemmen deed ik altijd met een vriendin, maar die is tot juli nog in Madrid voor een stage.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:25:39 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136930997
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

Mijn vrienden zijn allemaal niet erg sportief :P En de meeste wonen in Den Haag, net als mijn familie, ik zelf woon in Leiden. Wil wel gaan kijken of ik met mijn zusje kan gaan hardlopen, maar dat kan waarschijnlijk ook maar 1 x per week dan omdat ik zo te vaak heen en weer kan rijden.
Maar 2 dagen fitness en 1 dag hardlopen lijk mij ook wel prima eigenlijk :)
Zwemmen deed ik altijd met een vriendin, maar die is tot juli nog in Madrid voor een stage.
Waarom doe je niet Evy, kun je alleen doen, en toch heb je aanspraak ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931062
Paupers op mijn FB helemaal over de zeik. Boete bij de honden belasting controle. Dan moeten ze die belasting maar betalen.

En idd Xuryah Evy werkt best goed :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:28:58 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Paupers op mijn FB helemaal over de zeik. Boete bij de honden belasting controle. Dan moeten ze die belasting maar betalen.

En idd Xuryah Evy werkt best goed :)
:Y k ga vanavond maar weer eens
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

:Y k ga vanavond maar weer eens
Lekker hoor!

Ik wil skeelers hebben. Volgens mij is dat ook wel goed toch.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:32:13 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931266
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker hoor!

die heb ik, maar ik durf niet meer nadat ik met mn ex ben gaan skieen en die sukkel me de eerste keer op de latten de zwarte piste af liet gaan :') :X
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931269
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker hoor!

jaaa skeeleren is geweldig!! moet ik in de lente/zomer maar weer gaan doen!!! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')