B team ajax rolt die havenslaven nog opquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Schöne naar de klote
Hopelijk tot Joden thuis
Piazon niet geblesseerd? okquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel typisch hoeveel cruciale spelers er bij Ajax in een seizoen geblesseerd raken, terwijl Pelle bij Feyenoord altijd fit is, Piazon bij Vitesse, Tadic/Promes/Castaignos bij Twente ook
Ja, heel typisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel typisch hoeveel cruciale spelers er bij Ajax in een seizoen geblesseerd raken, terwijl Pelle bij Feyenoord altijd fit is, Piazon bij Vitesse, Tadic/Promes/Castaignos bij Twente ook
die spelen ook niet Europees tussendoor. Beker trouwens ook al nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef Shreyas het volgende:
wat placenta´s erop en gaan met die banaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef Stiggie het volgende:
Ben bang dat we Schöne voorlopig moeten missen
Dat hoop je zeker ? Je hebt het er zo vaak over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop voor die mafkees met dat rare haar dat hij veel met Van Rhijn te maken krijgt. Die heeft de wedstrijd van z'n leven.
Ik hoop het voor die knaap. Niet voor mezelf en mijn gezondheidquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat hoop je zeker ? Je hebt het er zo vaak over.
Overigens is v. Rhijn verdedigend de laatste wedstrijden niet in de problemen gekomen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |