Zoiets heb ik ook eens gehad, wel minder km's dan jij, maar alsnog 400 ongeveer. Raar gevoel: je hebt een paar uur in andermans auto gereden, wat brandstof verspild, auto teruggebracht bij het beginadres en vervolgens krijg je daarvoor betaaldquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef suikerbiet het volgende:
[..]
Miscommunicatie tussen bepaalde partijen..
Fixedquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Sarasi het volgende:
Overigens kan ik nog steeds niet schakelen, verdomme.
Fuck you. Ik kan normaal prima schakelen en optrekken als een vent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Fixed
Overigens hoop ik ook dat ik met HC naar Canada kan, kijken of het een land is waar ik heen wil emigreren.
Maar je kan vast niet aftrekken als een ventquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Fuck you. Ik kan normaal prima schakelen en optrekken als een vent.![]()
NY of Belfast zou ik ook al heel blij van worden trouwens. Of Londen, ik ben echt verliefd op die stad.
Een automaat schakelen kan ik ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Fuck you. Ik kan normaal prima schakelen en optrekken als een vent.![]()
NY of Belfast zou ik ook al heel blij van worden trouwens. Of Londen, ik ben echt verliefd op die stad.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Maar je kan vast niet aftrekken als een vent
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Een automaat schakelen kan ik ook ja
Maar Canada lijkt me wel mooier dan Belfast of NY, lekkere mooie grote stukken natuur ipv grote stad.
hier bijna net zo. Meest zuidelijk zal Monaco of bloemenriviera zijn. Meest noordelijke jyvaskyla in Finland waar ik stage liep.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef RenaultSport het volgende:
Mijn meest zuidelijke plek is Albufeira Portugal afgelopen zomer. Heerlijk klimaat daarMeest noordelijke plek: Bergen, Noorwegen, wel als klein kind haha
'Geen Waalwijk, geen Meerkerk. En nee Timo, ook geen Caddys'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef Amoeba het volgende:
Luxor in Egypte en Hamburg ofzo.
Kunnen we AR niet dwingen om ook een optie tot 'Opmerkingen' bij de beschikbaarheid te plaatsen?
'En laat lokatiewerk op de vogelkooi ook maar zitten.'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
'Geen Waalwijk, geen Meerkerk. En nee Timo, ook geen Caddys'
Stel het voor aan hun, het is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:15 schreef Amoeba het volgende:
Luxor in Egypte en Hamburg ofzo.
Kunnen we AR niet dwingen om ook een optie tot 'Opmerkingen' bij de beschikbaarheid te plaatsen?
Mja, AR doet dat soms wel, soms nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef Viezze het volgende:
Ik zou het prettig vinden als EW gaat mailen als ze ritten hebben. Dan hoef je niet zo panisch je telefoon in de gaten te houden en kan je rustig college volgen.
Ja dat vind ik dus ook. Beschikbaar = beschikbaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, AR doet dat soms wel, soms niet
Een tijdje terug mailde ze dat ze niet meer gingen bellen voor ritjes voor de volgende dag. Zou handig zijn, want als ik beschikbaar sta dan ben ik beschikbaar. Beetje lullig als je net het telefoontje mist
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook. Beschikbaar = beschikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Kiprollade het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Netjes, waarvoor?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:07 schreef Marco001 het volgende:
Er achter aan blijven zitten helpt.binnenkort een sollicitatiedag in Utrecht.
Iets met Oracle, en dan de technische kant ervan.quote:
Klinkt goed! Veel succes alvast!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Iets met Oracle, en dan de technische kant ervan.![]()
Moet dan eerst een capaciteitentest doen, daarna een sollicitatiegesprek en als dat allemaal goed gaat ook nog een gesprek met de bedrijfspsycholoog.
Maar dan krijg ik daarna wel direct een vast contract met 2 maanden proeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |