quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die waren niet in de bonus dus nee
Is dat deze kerel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga meer en meer van die nieuwe Elbow single houden, ik zou die zanger echt zo keihard doen![]()
Kratje Brand, mini pizza's, CoolBest coconut paradise..quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, wat heb je al voor bijzonders bij de Jumbo gescoord?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat deze kerel?
[ afbeelding ]
Mooi nieuws Stregaquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Strega het volgende:
MM, van harte en nog heel veel fijne, gezonde jaren gewenst!![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor controle. Gaat goed met de genezing van de wond!![]()
![]()
Heerlijk, de verpleegkundige van thuiszorg hoeft nu nog maar 1 x per dag te komen voor de wondzorg.
's Avonds niet meer dus![]()
![]()
![]()
Ben echt zo blij dat m'n lijf zo goed aan het werk is.
Fijn is dat hé!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Stregaatjuhhh
M'n voet is nu voor de 4e dag op rij dicht. En dan ook echt dicht. Hoopvol!!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Stregaatjuhhh
M'n voet is nu voor de 4e dag op rij dicht. En dan ook echt dicht. Hoopvol!!
Superquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Strega het volgende:
MM, van harte en nog heel veel fijne, gezonde jaren gewenst!![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor controle. Gaat goed met de genezing van de wond!![]()
![]()
Heerlijk, de verpleegkundige van thuiszorg hoeft nu nog maar 1 x per dag te komen voor de wondzorg.
's Avonds niet meer dus![]()
![]()
![]()
Ben echt zo blij dat m'n lijf zo goed aan het werk is.
Oh straks ff kijken! Maar... Ik vind haar live altijd om te huilen eigenlijk. En dan zeker weer met de danspasjes van een schooluitvoeringquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Supernieuws Strega!
Oh boy Pis, Kate was sleeeeeeecht op de Britt Awards![]()
Alsof ze ooit goed live gezongen heeftquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Supernieuws Strega!
Oh boy Pis, Kate was sleeeeeeecht op de Britt Awards![]()
Zal straks eens luisteren, zit nu op mijn werk en ik wil mijn collega's niet laten denken dat ik fan ben van Kate Perry.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar dit is zelfs voor haar doen echt belabberd![]()
Laatst, bij de Grammy's, dat was nog wel een grappige uitvoering, dit is echt horror.
Mogge!
Ja logisch!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal straks eens luisteren, zit nu op mijn werk en ik wil mijn collega's niet laten denken dat ik fan ben van Kate Perry.
Voor de rest zou ik d'r geven, dat is geloof ik de term die op FOK! wordt gebruikt.quote:
Oh ik zeg altijd dat ik die wel keihard zou doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de rest zou ik d'r geven, dat is geloof ik de term die op FOK! wordt gebruikt.
Daar komt het wel op en neer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zeg altijd dat ik die wel keihard zou doen.
En de nagels!quote:
Tofquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef Strega het volgende:
Pagan komt net thuis met onze nieuwe voiture! Ik ga gauw kijken.
Datte!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Leuk Bos! Hoe is de nieuwe ride P&S??
Boh ik ben zo blij dat t weer weekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |