quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:22 schreef mega-worstje het volgende:
Stofzuigers hebben sws wielen toch?
hehehe, shit dat is waarquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:22 schreef mega-worstje het volgende:
Stofzuigers hebben sws wielen toch?
Dit dus. Terechte klachtquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:42 schreef Syntos het volgende:
En dan ook nog op volle snelheid over de meest brakke fietspaden even denken veilig in te kunnen halen.
Die zijn nog erger. Daar rijden ook alleen maar Sjonnies, Henkies en boerenpummels op.quote:
op de fiets of met de auto heb je ook niet altijd voorrang, dus wat wil je zeggen ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
En dan die lui die denken dat ze voorrang hebben op hun scooter.
Dat veel scootersjonnies denken dat ze overal voorrang hebben. Bijvoorbeeld als ik, voor hun, van rechts kom op een gelijkwaardige kruising. Daar denk ik anders over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:07 schreef bonke het volgende:
[..]
op de fiets of met de auto heb je ook niet altijd voorrang, dus wat wil je zeggen ?
geen idee in wat buurtje jij woont maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand mij geen voorrang gaf op zo'n moment , dus ik denk dat je zomaar iets verzint om flink over te komen:)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat veel scootersjonnies denken dat ze overal voorrang hebben. Bijvoorbeeld als ik, voor hun, van rechts kom op een gelijkwaardige kruising. Daar denk ik anders over.
Randstad? Scooters zijn hier net zulke aidsgezwellen als fietsers, zij het dat een scooter geen beschermde weggebruiker is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef bonke het volgende:
[..]
geen idee in wat buurtje jij woont maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand mij geen voorrang gaf op zo'n moment , dus ik denk dat je zomaar iets verzint om flink over te komen:)
Ben geen van allen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die zijn nog erger. Daar rijden ook alleen maar Sjonnies, Henkies en boerenpummels op.
Ik snap niet waar die haat vandaan komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik heb een teringhaat aan fietsers (ook TS dus), scooters zijn ook klachtwaardig maar hebben gelukkig verlichting i.t.t. fietsers.
Ik heb licht op mijn fiets hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik heb een teringhaat aan fietsers (ook TS dus), scooters zijn ook klachtwaardig maar hebben gelukkig verlichting i.t.t. fietsers.
DIT!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:27 schreef BadSnoopy het volgende:
Scooter is lekker goedkoop in gebruik.
4-takt scooters stinken niet en maken niet veel lawaai 2-takt willen ze gaan verbieden.
Geen wegenbelasting, geen parkeergeld geen file.
Aso bestuurders zijn er zowel op de fiets/scooter/auto/vrachtwagens, dat heeft met de persoon te maken niet met het voertuig.
Stoere kerel manquote:Op donderdag 10 april 2014 10:36 schreef fathank het volgende:
Je bent gewoon jaloers ik boek gewoon op die 70cc overal tussendoor fok die fietsers kerel fucking irritant zijn ze gelukkig heb ik een extra klep in m'n dubbele yasunipijp en als die fietsers dan irritant zijn en ik kan er eindelijk langs doe ik klep open en heb je ff 110 decibel in je oren haha
Lekker fietsen haha nerdjequote:
Ik ben gezond, loop meestal. Jij zal wel zo'n dikzak zijn die met de scooter naar de frituur om de hoek rijdtquote:Op donderdag 10 april 2014 10:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker fietsen haha nerdjeJe hebt zeker ook zo'n extra grote bagagedrager op je fiets om je kipling schooltas rechtop te kunnen vervoeren skkltje hoe ga je die chimi's meenemen dan achterop je fiets zeker op zo'n ijzeren rekje
Nee hoor geen dikzak kan eten wat ik wil lekker in de pauze met scooter naar supermarkt om frikandelbroodjes en energydrink te halen chimi achteropquote:Op donderdag 10 april 2014 10:56 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik ben gezond, loop meestal. Jij zal wel zo'n dikzak zijn die met de scooter naar de frituur om de hoek rijdt
Typisch stereotype scooter-tjappie is hiermee weer bevestigd.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor geen dikzak kan eten wat ik wil lekker in de pauze met scooter naar supermarkt om frikandelbroodjes en energydrink te halen chimi achterop
boeit mij toch niks jonge volgas bam ben ik weg sta jij nog stil voor de stoplicht te kijken waar ik gebleven ben bambamquote:Op donderdag 10 april 2014 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Typisch stereotype scooter-tjappie is hiermee weer bevestigd.I rest my case
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
boeit mij toch niks jonge volgas bam ben ik weg sta jij nog stil voor de stoplicht te kijken waar ik gebleven ben bambam
omg....quote:Op donderdag 10 april 2014 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha fietsen en nog dik zijn ook
zelfs in je usernaam staat dik!!!!
waarschijnlijk heb je een chromosoompie tekortquote:Op donderdag 10 april 2014 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
boeit mij toch niks jonge volgas bam ben ik weg sta jij nog stil voor de stoplicht te kijken waar ik gebleven ben bambam
Als je doelt op Down die hebben een chromosoompje teveel simpele miscchien moet je eens terug naar school voor een paar biologielesjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:18 schreef bonke het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je een chromosoompie tekort
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je doelt op Down die hebben een chromosoompje teveel simpele miscchien moet je eens terug naar school voor een paar biologielesjes
hoezo mensen snappen toch wat ik bedoel alsof een directeur foutloos nederlands kan schrijven echt niet heeft ie gewoon een secretaresse voor dus waarom zou ik wel foutloos schrijvenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga jij dan mee terug voor wat lessen spelling en interpunctie? Gezellig samen.
Als je solliciteert op een directeursplek met een brief vol spellingsfouten, word je toch echt niet aangenomen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:41 schreef fathank het volgende:
[..]
hoezo mensen snappen toch wat ik bedoel alsof een directeur foutloos nederlands kan schrijven echt niet heeft ie gewoon een secretaresse voor dus waarom zou ik wel foutloos schrijven
Niet alleen daarom ik kan misschien aan scooters sleutele maar voor de rest niet zo veel Of ze moeten me directeur maken van een scootertuning bedrijf ik denk dat ik dat wel zou kunnequote:Op vrijdag 11 april 2014 09:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je solliciteert op een directeursplek met een brief vol spellingsfouten, word je toch echt niet aangenomen hoor.
Mooi vak!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet alleen daarom ik kan misschien aan scooters sleutele maar voor de rest niet zo veel Of ze moeten me directeur maken van een scootertuning bedrijf ik denk dat ik dat wel zou kunne
Die hoer achterop moet die man zijn sokken eens wassen in plaats van verleidelijk kijken, dit is toch geen doen zo?!quote:
Wat heb jij n nare usernaam zeg.quote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hoer achterop moet die man zijn sokken eens wassen in plaats van verleidelijk kijken, dit is toch geen doen zo?!
Nee jij dan, al die buurpoezen die in de tuin komen schijten.quote:
Koffieprut strooien. En anders n luchtbuks.quote:Op zondag 13 april 2014 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij dan, al die buurpoezen die in de tuin komen schijten.
Drinken geen koffie, en dat is zielig.quote:Op zondag 13 april 2014 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Koffieprut strooien. En anders n luchtbuks.
Wow das stoerquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef terrorsjaak het volgende:
Mijn scooter gaat lkkr 75 over het fietspad
quote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Drinken geen koffie, en dat is zielig.
totdat het een keer misgaat en je jezelf om een boom heen vouwt.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Alles wat ik rijd dat gaat plankgas
Nee gewoon skillsquote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
totdat het een keer misgaat en je jezelf om een boom heen vouwt.
110 120 130 geen enkel probleem met me runner 180cc geen popo die me pakken kanquote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef computerexpert het volgende:
Terechte klacht vooral die k*tjes zoals fathank. Verder Italië en de vespa's zijn geweldig. Ook zit er i.m.o. meer intellectueel volk op i.t.t. fathank
Tuig op vespa's.quote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef computerexpert het volgende:
Terechte klacht vooral die k*tjes zoals fathank. Verder Italië en de vespa's zijn geweldig. Ook zit er i.m.o. meer intellectueel volk op i.t.t. fathank
Post is nu iets beschaafder en ,zoals eerder vermeld is ga een les Nederlands volgenquote:Op maandag 14 april 2014 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
110 120 130 geen enkel probleem met mijn runner 180cc geen politieagent die me pakken kan krijgen.
En intellectuelen op een vespa? Trololol al mij matties hebben vespa, die lezen heus geen boeken en shit
Alleen als jij mee gaat met je walgelijke misbruik van 'is'. We leven niet meer in het sms-tijdperk dat je maar 160 tekens in een bericht kon gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef computerexpert het volgende:
[..]
Post is nu iets beschaafder en ,zoals eerder vermeld is ga een les Nederlands volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |