waarschijnlijk heb je een chromosoompie tekortquote:Op donderdag 10 april 2014 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
boeit mij toch niks jonge volgas bam ben ik weg sta jij nog stil voor de stoplicht te kijken waar ik gebleven ben bambam

Als je doelt op Down die hebben een chromosoompje teveel simpele miscchien moet je eens terug naar school voor een paar biologielesjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:18 schreef bonke het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je een chromosoompie tekort

quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je doelt op Down die hebben een chromosoompje teveel simpele miscchien moet je eens terug naar school voor een paar biologielesjes

hoezo mensen snappen toch wat ik bedoel alsof een directeur foutloos nederlands kan schrijven echt niet heeft ie gewoon een secretaresse voor dus waarom zou ik wel foutloos schrijvenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga jij dan mee terug voor wat lessen spelling en interpunctie? Gezellig samen.

Als je solliciteert op een directeursplek met een brief vol spellingsfouten, word je toch echt niet aangenomen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:41 schreef fathank het volgende:
[..]
hoezo mensen snappen toch wat ik bedoel alsof een directeur foutloos nederlands kan schrijven echt niet heeft ie gewoon een secretaresse voor dus waarom zou ik wel foutloos schrijven

Niet alleen daarom ik kan misschien aan scooters sleutele maar voor de rest niet zo veel Of ze moeten me directeur maken van een scootertuning bedrijf ik denk dat ik dat wel zou kunnequote:Op vrijdag 11 april 2014 09:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je solliciteert op een directeursplek met een brief vol spellingsfouten, word je toch echt niet aangenomen hoor.

Mooi vak!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet alleen daarom ik kan misschien aan scooters sleutele maar voor de rest niet zo veel Of ze moeten me directeur maken van een scootertuning bedrijf ik denk dat ik dat wel zou kunne

Die hoer achterop moet die man zijn sokken eens wassen in plaats van verleidelijk kijken, dit is toch geen doen zo?!quote:

Wat heb jij n nare usernaam zeg.quote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hoer achterop moet die man zijn sokken eens wassen in plaats van verleidelijk kijken, dit is toch geen doen zo?!

Nee jij dan, al die buurpoezen die in de tuin komen schijten.quote:

Koffieprut strooien. En anders n luchtbuks.quote:Op zondag 13 april 2014 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij dan, al die buurpoezen die in de tuin komen schijten.

Drinken geen koffie, en dat is zielig.quote:Op zondag 13 april 2014 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Koffieprut strooien. En anders n luchtbuks.

Wow das stoerquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef terrorsjaak het volgende:
Mijn scooter gaat lkkr 75 over het fietspad

quote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Drinken geen koffie, en dat is zielig.
 Geen koffie???
 Geen koffie??? 

totdat het een keer misgaat en je jezelf om een boom heen vouwt.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Alles wat ik rijd dat gaat plankgas

Nee gewoon skillsquote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
totdat het een keer misgaat en je jezelf om een boom heen vouwt.

110 120 130 geen enkel probleem met me runner 180cc geen popo die me pakken kanquote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef computerexpert het volgende:
Terechte klacht vooral die k*tjes zoals fathank. Verder Italië en de vespa's zijn geweldig. Ook zit er i.m.o. meer intellectueel volk op i.t.t. fathank

Tuig op vespa's.quote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef computerexpert het volgende:
Terechte klacht vooral die k*tjes zoals fathank. Verder Italië en de vespa's zijn geweldig. Ook zit er i.m.o. meer intellectueel volk op i.t.t. fathank

Post is nu iets beschaafder en ,zoals eerder vermeld is ga een les Nederlands volgenquote:Op maandag 14 april 2014 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
110 120 130 geen enkel probleem met mijn runner 180cc geen politieagent die me pakken kan krijgen.
En intellectuelen op een vespa? Trololol al mij matties hebben vespa, die lezen heus geen boeken en shit

Alleen als jij mee gaat met je walgelijke misbruik van 'is'. We leven niet meer in het sms-tijdperk dat je maar 160 tekens in een bericht kon gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef computerexpert het volgende:
[..]
Post is nu iets beschaafder en ,zoals eerder vermeld is ga een les Nederlands volgen
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |