SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef Limone het volgende:
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi!
OMG ik schiet al vol bij t idee dat ik over 2 maandjes ook zo zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:47 schreef Fieder het volgende:
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te jankenL is om 19.19 geboren (op 1-3-13
), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
Hoort erbij hoor, echt! Al kun je inderdaad beter geen appel of komkommer doen als je het eng vindt. E zat heel vaak te kokhalzen, maar kan nu steeds beter haar tong gebruiken om het eten rond te brengen in haar mond. Kokhalzen gebeurt nauwelijks meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:43 schreef Hilzillah het volgende:
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
Ik plemp me er ook gewoon alvast bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!.
--
Spannend Klumsy!
--
En krentenbaard, bluhh!
--
Nog een extravoor alle slechte nachten!
--
En Limone.Ik dacht dat jij de dag niet precies wist omdat je toen de hele week volgeyoghurt was?
![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he
Misschien kun je Eva vragen wat haar zusje leuk vindt? Of wat zij bij Rosalie vindt passen? Ook schattigquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:
Oh gatver. Daar bescherming lekker mee suiker. Beterschap![]()
En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.
Suggesties anyone?
Ik zou gewoon zo'n grote slagroomtaart bij een goeie bakker bestellen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:
Oh gatver. Daar bescherming lekker mee suiker. Beterschap![]()
En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.
Suggesties anyone?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
Ik kom er ook kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!
Arme F heeft krentenbaardHeeft hij er veel last van, kan flink pijnlijk en irritant zijn.
Lola heeeel erg bijna 1!![]()
Uhm, qua fruit appel, peer en banaan voornamelijk. Verder wortel, sperziebonen, broccoli, brood, soepstengels en uuuhm.... ik weet t niet zo goed meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik weet hetIk vind het gewoon een beetje griezelig... Als hij dat tongetje wat meer onder controle heeft dan weer glad spul.
![]()
Wat gaf jij dan LB? Gewoon glad en ik moet dan niet zo schrikkerig zijn, of alternatieven?
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he
Suiker, wat balen! Is hij nu heel erg minder knap ook?
Mag dat!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open.
Omdat de functie een andere naam heeft mag het. Ik had de baan als systeembeheerder maar hadden mijn functie veranderd naar ICT assistent. Omdat ze mij als ICT assistent ontslagen hebben mogen ze een vacature open hebben als systeembeheerder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Mag dat!
Ik zou het echt aangeven bij het UWV
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWVquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Djeez Tally, lekker lomp
Je gaat toch niet daar solliciteren??
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV
En ze schelen 6 mndquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:30 schreef bellelena het volgende:
Hee, hij komt bij Nin in de buurt met z'n stats! Die zijn nu 67cm en 8450gram!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rapley vind ik ook doodeng. Van de week had B een stuk banaan afgebeten. Kokhalzen en spugen waren het gevolg. Daarna bliefde hij niet meer![]()
Gepureerd vind hij wortel en peer wel lekker.
Verjaardagsperikelen nog een ver van mijn bedshow gelukkig. Hoewel ik wel vind dat het enorm hard gaat. Zo langzaam als ik de zwangerschap vond gaan, zo snel gaat de tijd nu.
XM: Hier ook zo`n snottermonster. Kreeg gister de hele inhoud van een fles in me decollete gespuugd, door het hoesten![]()
Arme F met krentenbaard. Houd dat ook niet in dat je alles, maar dan ook alles moet wassen?
Tally dat meen je nietVreemde wereld toch
GotC mooi stats
Boks voor de slechte nachten. Hier sinds een week niet meer willen slapen vanaf 22 uur. Hij heeft vannacht bij me ouders gelogeerd. Ik trok het niet meer.
Geen probleem johquote:
Bluh. Zo'n dag inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Medicijnen niet meer leverbaar. Het is zo'n dag. Ik zou vandaag eerste sessie emdr hebben, maar ja zij ziek. Duvel terug van z'n werk uit Amsterdam zodat ik toch kon gaan. Had ze de afspraak niet goed in de agenda staan. En nu dit weer, echt. En ze. Heeft ook nog niet gekakt vandaag. Dus met wat mazzel nog obstipatie erbij ook.
It's just one of those days..quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Medicijnen niet meer leverbaar. Het is zo'n dag. Ik zou vandaag eerste sessie emdr hebben, maar ja zij ziek. Duvel terug van z'n werk uit Amsterdam zodat ik toch kon gaan. Had ze de afspraak niet goed in de agenda staan. En nu dit weer, echt. En ze. Heeft ook nog niet gekakt vandaag. Dus met wat mazzel nog obstipatie erbij ook.
Ja, ik was ook echt pissig. En ik weet zeker dat ik m goed erin heb gezet, want a. heb ik wekelijks een sessie (en nu dus niet deze week, dus dat klopt al niet), en b. weet ik nog heel goed dat ik m erin heb gezet, want het was een hele afwijkende tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
It's just one of those days..Irritant van de afspraak trouwens, ik ben daar echt allergisch voor.
Vind ik ook een leuk idee!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef danic het volgende:
Leuk idee LB. Ik ga het eva eens vragen.
Zelf dacht ik aan een cadeau. Dus een vierkante taart en dan van marsepein een hele mooie uitbundige strik erom. Verder kom ik nog niet![]()
+1quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef danic het volgende:
Ach gos zielepietje. Lekker op de bank installeren met tv of tijdschrift en wat te drinken en niets anders doen dan haar lekker bij je houden.![]()
Hopelijk werken die zetpillen beter.
Dat vind ik dus ook. En hoe meer ik er over nadenk (moet ik niet doen) hoe kwader ik word.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:02 schreef klumsy het volgende:
Ow en morgen stiekem dubbel feest, want dan ook een afspraak in het ziekenhuis om de medische molen in te gaan voor een broertje of zusje
Wat rot XM, beterschap voor Noor! Ga je nog bellen met de hap?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. Andere apotheek had het ook niet meer.
Net kwam weer alles eruit. Ik weet niet hoor... Ze heeft geen luiers gehad vandaag.
Ja dat klinkt ook echt zo domquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het schijnt gewoon helemaal niet meer geproduceerd te worden. Een kind dat spuugt een antibraakmiddel geven dat oraal moet worden ingenomen.
Is dat geen foutje, had het niet een zetpil moeten zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het schijnt gewoon helemaal niet meer geproduceerd te worden. Een kind dat spuugt een antibraakmiddel geven dat oraal moet worden ingenomen.
Die worden dus niet meer gemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat geen foutje, had het niet een zetpil moeten zijn?
Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maandenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef DJMomo het volgende:
Soesa. Nou bij ons hangen is vaak ook niet goed genoeg. Hij zit nu alweer aan me geplakt hoor.
Kus voor xm
Het had lekker geweest als ie in zijn bedje was gaan slapen. Dan was ik er nl heel snel achteraan gegaan nl. Ben nogal moe vandaag!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maanden
Mijn p&o'er zegt dat je het wellicht bij het UWV kunt aankaarten en anders evt je rechtsbijstand. Hij zegt ook dat de kans dat je er iets mee bereikt heel klein is maar ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Tally het volgende:
Ik heb net mijn plakkerd (en grote zus) bij Opa en Oma gebracht. En wij zitten in het theater
Waren we beide helemaal vergeten
En of ik iets kan met dat van mijn werk. Mja gok van niet maar zal eens rondvragen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Juud-- het volgende:
Mijlpaaltje hier: E. kan zelf omrollen!!Ze was er zelf ook een beetje verbaasd van geloof ik..ze krulde zich helemaal zoals een banaan en rolde toen hoeps op d'r buik. En weer terug. En weer heen. En weer heenenterugenheenenterug en het was helemaal tof want ze lag erbij te schaterlachen
![]()
Jawel, maar ze is duidelijk niet haar eigen blije eiige zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XM, water ook niet? Van melk krijgt ze slijm en kan ze misselijk worden. Desnoods op een theelepeltje 'hapjes' water? De huisarts zei hier toen E. ziek en kotserig was: één plasluier per dag is voldoende om niet uit te drogen.
Dit ja! Knappe E, nu al aan de rolquote:
Slaapt ze nu?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben geprobeerd:
Water, thee, melk, normale fles, rietjesbeker en gewone beker. Sap hebben we niet in huis...
Sta er morgen ook alleen voor (mega stress alert) dus kan het ook niet halen.
Vaste stukken voedsel snapt ze niet.. Gaat op de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Juud-- het volgende:
XM, als ze echtechtecht niet wilt (zelfs niet zuigen op een nat washandje of een nat gemaakt tutdoekje ofzo), dan zou ik het even laten voor wat het is want anders raakt ze alleen maar over de zeik (en jij ook?). Diep ademhalen, lekker gaan slapen en morgen weer een dag. En dan kom je gewoon hier weer om je zorgen te uiten en dan denken we met je mee.
GotC,+!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eenvoor de spoiler. Lijkt me ook niet tof om 'aan de andere kant van de tafel' te zitten...
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef L-E het volgende:
Je moet de shift loslaten LB
Verder eens met Juud. En rotspoiler zeg!
Bijdehandjequote:
Ohhhhquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef L-E het volgende:
Ik speel de geheugenkaart, ik kan me niets herinneren.
Ontopic: mijn baby moet heel erg giechelen als ik kusjes op zijn rug geef terwijl hij op zijn buik ligt. En omdat hij een buikslaper is, valt hij dus met regelmaat giechelend en wel in slaap. (Hihihiiii*naarademsnak* iihhhihihihi *snurk*)
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Limone het volgende:
Cute!
Mijn baby rolde net per ongeluk van buik naar rug. Volgens mijn man, die er wel bij was, omdat haar hoofd topzwaar was..
Mmmmm nee, met toevoeging van een bak dadels en een kop warme chocoquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Limone het volgende:
Wel zonder extra toevoegingen mag ik hopen?
It's a fine line between owmehrgawd dit is AWESOME!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Juud-- het volgende:
d'aaaawwwwgiechelen/schaterlachen bij baby's is TE leuk. En het moedigt ook aan om door te gaan. (En als je dan te lang doorgaat is het opeens niet meer leuk en komt er een dikke pruillip
).
Hier ook niet.... ik heb E vanmiddag op haar rug op de bank gelegd en ben er naast gaan zitten mn tiet flashen. Ik zweer het jequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook, dat hij op zijn buik ligt en schuin naar achter wil kijken ofzo. Bewust rollen is voor mietjes, dat doen we hier blijkbaar niet.
Kan ze het niet, of doet ze het gewoon niet? Hier is dat laatste het geval. Volgens mij is het een principeding voor Sticker, maar hij wil er niet over praten verder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook niet.... ik heb E vanmiddag op haar rug op de bank gelegd en ben er naast gaan zitten mn tiet flashen. Ik zweer het je![]()
En zij lachen johen dr kont de lucht in gooien, maar rollen ho maar
Ergens twijfel ik of ik hiermee toch nog even overleg bij het cb... het is wel een béétje raar toch dat een kind van 10 maanden nog niet om kan rollen?
Nou dat probeerde ik dus vanmiddag vast te stellen. Ze wou echt wel naar die borst toe, maar deed t volledig verkeerd. Armen en benen wijd uit elkaar, en ze probeerde dus dr kont omhoog te doen. Ja, dat moet als je op je búik ligtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ze het niet, of doet ze het gewoon niet? Hier is dat laatste het geval. Volgens mij is het een principeding voor Sticker, maar hij wil er niet over praten verder.
Ja ik vind t dus ook niet tof dat ze wel heel goed kan zitten, maar niet zelf kan gaan zitten. Dan heb ik toch altijd nog een beetje het idee dat ik dr rug verpest door haar altijd te laten zittenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat er grootse mensen op deze aard zijn die als baby weinig tot niet hebben omgerold! Maar als jij je zorgen maakt, moet je het bespreken, zo simpel is het.
Nu ben ik ook bestweleenbeetje van het volg je kind en forceer niets, maar mijn kind zit al maanden goed en kan dat in de verste verte niet zelf voor elkaar krijgen hoor. Imo is 'zitten' iets dat andere dingen verlangt dan 'zelf gaan zitten' en dat laatste lijkt me een stuk ingewikkelder, zowel motorisch als verstandelijk. Gaan zitten doen ze volgens mij vanuit de kruiphouding, Stick trekt nog niet eens zijn beentjes onder zich. Echt nooit over nagedacht dat zitten terwijl hij het niet zelf kan bewerkstelligen slecht voor hem zou (kunnen) zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik vind t dus ook niet tof dat ze wel heel goed kan zitten, maar niet zelf kan gaan zitten. Dan heb ik toch altijd nog een beetje het idee dat ik dr rug verpest door haar altijd te laten zitten
Ik ben heel erg opgevoed met dat je niks moet forceren, dat die ontwikkelingsstappen er niet voor niks zijn, enz enz. Dus t voelt niet helemaal lekker nee.
Oooooh on that note. Ik heb fan-tas-tisch nieuws!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Kyara het volgende:
Pi van Gulara vertikt het ook om te rollen toch? Die kan prima zonder
Wauw!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Gulara het volgende:
Als je je zorgen maakt naar de fysio. Maar de mijne:
Kruipt
Gaat zelf zitten
Ook op z'n knieën
Gaat zelf staan
Ook even los als ie het niet in de gaten heeft
Loopt langs tafels/ banken/ ...
Achter objecten (loopkarren/ stoelen/ ...)
Kruipt over grote dingen (kussens/ papa/ mama)
En dat allemaal voordat ie van rug naar buik rolde.
Fee doet precies hetzelfde. Komt vanzelf goed hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zet E wel eens neer op handjes en knietjes, en dat vindt ze dan hilaaaaarischmaar zodra ze iets wil, knalt ze dr beentjes naar achteren en ligt ze weer op dr buik te vliegtuigen
![]()
Enne, ik maak me ook geen Grote Zorgen hoor, maar ik wil wel graag dat iemand die haar bezig ziet me zegt dat t heus niet gek is
Gisteravond hoorde ik dat het dochtertje van een kennis van me, 9mnd, nog amper rolt, laat staan kruipt. Sommige kindjes doen het gewoon wat rustiger aan LBquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Fee doet precies hetzelfde. Komt vanzelf goed hoor
Ks litteken is idd niet zo leuk om te zien als een babyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd met je dreumes klums!!
Koorts van T. is weer weg, gelukkig
En ik mag zo voor controle naar de gynEcho zonder babyspieken, raar hoor
Ieuw wat naar..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is een prutsding. Tot de 1ste controle veel last gehad. Erna een cyclus geen last en nu weer.
Al lijkt dit van de cyste te komen. Ik kijk het nog even aan en dan ga ik maar weer terug mat dat ding.
Klumsy gefeliciteerd
Wat een mooie meidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef klumsy het volgende:
Lola 1 jaar
Morgen vieren we het dus dan zal ik een verjaardagspam maken
Maar kijk nou wat een lievie
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat dus! Ik hoor/lees zo vaak van vrouwen dat het de eerste x aantal weken/maanden niet bevalt en ze dat ding er weer uit jetsen, maar ook mijn ervaring is dat het na de eerste rocky periode van gewenning (lees: 9 maanden van 3 weken per maand vloeien, wat was ik blij dat ik alleenstaand en seksloos wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en vwb de mirena: hang in there! Ik heb m 4,5 jaar gehad en was groot fan toen de eerste maanden eenmaal voorbij waren! Heb best wat 'wenpijn' gehad, kon geen strakke broeken aan enzo, en een volle blaas deed ook zeer, maar toen dat eenmaal klaar was, heb ik er nooit meer last van gehad!
Ontlurktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat dus! Ik hoor/lees zo vaak van vrouwen dat het de eerste x aantal weken/maanden niet bevalt en ze dat ding er weer uit jetsen, maar ook mijn ervaring is dat het na de eerste rocky periode van gewenning (lees: 9 maanden van 3 weken per maand vloeien, wat was ik blij dat ik alleenstaand en seksloos was) compleet om kan draaien en ik was er uiteindelijk wel heel content mee. Geen klachten, geen enkel bloedverlies meer, helemaal blij mee!
Hup, door naar WOHTS jijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:08 schreef Limone het volgende:
Voor mij is de mirena de ideale anticonceptie. Nul last, niet meer ongesteld en niet lichtelijk depressief. Maar de komende jaren hoef ik niet.
Maar blijf je dan echt 9 maanden waarvan je dus 6 maanden bloedt met dat ding doorlopen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat dus! Ik hoor/lees zo vaak van vrouwen dat het de eerste x aantal weken/maanden niet bevalt en ze dat ding er weer uit jetsen, maar ook mijn ervaring is dat het na de eerste rocky periode van gewenning (lees: 9 maanden van 3 weken per maand vloeien, wat was ik blij dat ik alleenstaand en seksloos was) compleet om kan draaien en ik was er uiteindelijk wel heel content mee. Geen klachten, geen enkel bloedverlies meer, helemaal blij mee!
Nee gek! Haha ik moet er niet aan denken..quote:
Oh okey, dan heb je inderdaad weinig keuze.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen keus, het is de enige ac die ik mag. Dus ermee doorlopen doe ik idd
Afspraak was erg fijn, over 2 weken beginnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef GotC het volgende:
Klumsy, hoe ging je afspraak bij de gyn voor een broertje/zusje voor Lola?
En thanks LB, dat stelt gerust!
Dat effect had de pil op mij helaas niet. Aan de andere kant, we willen toch geen derde dus 'nodig' is het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef ikke_84 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden weer begonnen met de pil. limone ik denk dat ik je libido erbij gekregen heb![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shandaly op 21-02-2014 17:14:59 ]Mama van Lars & Femke
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef klumsy het volgende:
Afspraak was erg fijn, over 2 weken beginnen
Hihi, dat ook, maar Nin is ook echt heel erg enthousiast bij dit filmpje! Ze zwaait en zingt mee en moet elke keer heel hard lachen als ie uit het nest is gevallenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:20 schreef bellelena het volgende:
[..]
Hihi, dat ook, maar Nin is ook echt heel erg enthousiast bij dit filmpje! Ze zwaait en zingt mee en moet elke keer heel hard lachen als ie uit het nest is gevallen![]()
Ook al menstrueer je niet, het is geen garantie dat je geen eisprong hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef DJMomo het volgende:
Oh goed punt. Wanneer weer beginnen met A-C? Ik vloei nu nog een beetje. Geef dus geen bv meer. Wil tzt mirena maar heb nog wel wat strippen pil liggen. Is het verstandig om eerst te wachten op natuurlijke menstruatie? Of zodra vloeien gestopt is gewoon aan een strip beginnen? Kun je een mirena tijdens de stopwewk laten plaatsen? /vragen
Omdat ze 'tot de controle na 6 weken niet kunnen garanderen dat het spiraaltje goed zit', aldus de gynquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef DJMomo het volgende:
Ohja. Das wel een goede. Hoezo pil én mirena? Is dat standaard?
Nee precies spirit! Maar sex is hier toch nog no go tot vk gezegd heeft dat alles goed hersteld is...
Klumsy van harte!
Nee hoor is niet standaard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef DJMomo het volgende:
Nee precies spirit! Maar sex is hier toch nog no go tot vk gezegd heeft dat alles goed hersteld is...
Klumsy van harte!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef GotC het volgende:
Duuuusss...eerste hapje bloemkool. Meneer wilde echter na de fles een uur eerder niet boeren..dan krijg je dus dit![]()
Nou, niets zo'n goede anticonceptie als een bevalling en een kraamweek, vond ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Omdat ze 'tot de controle na 6 weken niet kunnen garanderen dat het spiraaltje goed zit', aldus de gyn
+1. Op allesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg het advies om nog even condooms te gebruiken toen ik net de mirena had, maar echt no way dat mijn vriendje in de buurt van down there mocht komen toen ik dat ding net had![]()
Oh en libido.... da's een softdrug toch ofzo?Echt, ik had het al niet heel veel maar het is met mn gladde buikvel na de bevalling voorgoed verdwenen vrees ik
Not really, noquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef Juud-- het volgende:
GotC je filmpje![]()
![]()
LB, why? Zit er niks voor je bij?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef Juud-- het volgende:
Word haakmoeder, dat je slofjes haakt voor moeders die dat niet kunnen en dat dat dan je nieuwe business wordt![]()
Keizersnede ftwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef DJMomo het volgende:
Klumsy van harte!
Ja want dat hoeft niet te herstellen?quote:
Uitslapen voor Spirit! En minder voor Momo. Wij zijn hier het weekend om 6.00 begonnenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:37 schreef angelatje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moest K om 7 uur wakker makenwant hij werd om half 8 opgehaald omdat ik moet werken.
Eerste weekje zit er bijna op![]()
Heb alleen nergens meer tijd voor want werk gewoon 32 uur.
Ik heb wel bijgelezen maar een hoop vergeten...
Dus doe even eenvoor jarige kindjes en mooie foto's en filmpjes.
En eenvoor iedereen die het nodig heeft.
Nou, minder blijkbaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:15 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja want dat hoeft niet te herstellen?![]()
Lekker uit slaap baby. Hier kleine Om 5:15. Grote om 6:00.
Ze heeft gisteren ineens maar 1 slaapje overdag gedaan, van 10 tot 1 en was smiddags met geen mogelijkheid meer in bed te krijgen. Raar kind. Savonds om 10 uur werd ze wakker en heeft ze 100ml pap gehad. Die papspenen werken trouwens echt voor geen meterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:55 schreef Juud-- het volgende:
Jaa spirit een goede nacht! Toevalstreffer of heb je iets gedaan gisterenavond wat je anders niet/anders deed?
Oh balen joh, om de twee uur is heftig. Maar het wordt beter!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:08 schreef Limone het volgende:
Wat heeeelijk Spirit!!!![]()
Hier zitten we helaas weer op een schema van om de twee uur![]()
Ik heb tien jaar geleden gekozen voor een spiraal omdat ik zo vlak werd van de pil.met spiraal geen last meer van gehad. En ik hoefde niet te ontpillen toen hij er eenmaal uit was en ik was vrij snel zwanger daarna.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:09 schreef Fieder het volgende:
Spirit wat heerlijk![]()
Hier was het weer half 5![]()
Mijn laatste week met baby is vandaag begonnen
Dit is een vrij groot pand. Zij hebben misschien wel een ruimte even?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Even een egopost tussendoor hoor, maar is er iemand zo bekend in Utrecht dat ze een café voor me weet waar ik zou kunnen kolven vanmiddag?
Café niet, maar heb wel een keer in de Prenatal gehoord dat medewerkers hun lunchruimte aanboden aan een vrouw die moest kolvenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Even een egopost tussendoor hoor, maar is er iemand zo bekend in Utrecht dat ze een café voor me weet waar ik zou kunnen kolven vanmiddag?
Klopt, maar is eigenlijk net als tampon in een uit doen, stelt niet veel voorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:40 schreef ikke_84 het volgende:
zn nuvaring moet je er toch zelf in en uitprutsen? Of heb ik dat verkeerd? Ff googlen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo leuk, T. is echt aan het spelen met al z'n speelgoedEen mobile is ook leuk om tegenaan te schoppen
![]()
1. Als je moe bent moet je eerder huilenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Helleu!
Limone, ik hoop dat het schema snel weer verandert!
--
Goede nacht voor Spirit!
--
Fijne momentjes voor Suiker!
--
En nou zit ik te janken door de post van Angela. Het slaat nergens op, maar ik ben gewoon Zo Moe. Ik kijk er zo naar uit dat M. ook 's nachts door gaat slapen. Ze komt nog steeds om de 3 uur (twee is ook geen uitzondering) en het breekt me nu zo langzamerhand echt op. Eerst was ik super trots, want mijn baby kwam vanaf het begin om de drie uur! Mijn baby doet het perfect! Maar nu ik overal (dat valt best mee, maar in mijn hoofd is het overal) lees dat kindjes die rond dezelfde tijd als M geboren zijn of zelfs later dan M al doorslapen merk ik echt pas hoe het me opbreekt. Volgend weekend gaat ze voor het eerst logeren bij opa en oma. Kix en ik hebben dan ons jubileum en dan gaan we lekker tijd samen doorbrengen tijdens een relaxweekend in de sauna. Ik zou er naar uit moeten kijken voor het samenzijn met Kix, maar ik kijk er voornamelijk naar uit omdat ik dan het hele weekend kan slapen.![]()
Sorry voor het zeikverhaal.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
1. Als je moe bent moet je eerder huilen
2. Als je net moeder bent moet je eerder huilen
3. Als het over je kind gaat moet je eerder huilen
4. Het komt vanzelfKunnen jullie geen wisselnachten doen, zodat je een keer kunt blijven liggen?
Ik heb even de bijsluiter erbij gepakt, het is van ethyleenvinylacetaatcopolymeer (als je dit woord drie keer achter elkaar kan uitspreken ben je echt goedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:36 schreef Suikertante het volgende:
F's krentenbaard is echt al half weg, wat een superzalf heb ik gekregen!
Nuvaring, dat is wel wat ja. Is dat van siliconen gemaakt of van rubber Suusz? Voor die verzakking draag ik nu een ring van een cm dik en 8 cm groot dus die nuvaring vind ik niet zo indrukwekkend!
Alsof je het over mijn M hebt echt precies hetzelfde. Ik ben zo blij als hij overdag weleens langer dan 30-45 minuten slaapt en dan niet op mij ofzo. Dan kan ik tenminste de was ophangen/opvouwen, afwas doen, bed opmaken, opruimen oid.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:51 schreef ProjSkippy het volgende:
.
Ik durf er eigenlijk gewoon ook niet over te klagen, omdat veel mensen ook zoiets hebben van "tsja, jij wilt een kind". En dus zeg ik normaliter maar niets.
Ze heeft overigens wel een dag- en nachtritme. Overdag slaapt ze eigenlijk niet, op ergens een uurtje na en vanaf tien uur 's avonds slaapt ze mee. Overdag komt ze wel echt vaak om een voeding trouwens en huilt ze best veel. M'n tepels zijn ook helemaal aan gort, ook omdat ze bedacht heeft hoe leuk het wel niet is om met mijn tepel in haar mond haar hoofd te gaan draaien.
Verder is M wel helemaal geweldig hoor! Ze Hij huilt en plakt best veel, maar ik vind het heerlijk om met haar hem te knuffelen etcetera.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:20 schreef Limone het volgende:
Rottig, Skip!Ik lig nu in bed. Mijn man en M. zijn nu samen op avontuur en nu kan ik even helemaal ontspannen. Een voordeel: ze trekt s nachts zo'n lief koppie als ze tijdens het drinken in slaap is gevallen. Als een klein molletje.
Dat krijg ik nu dus heel vaak te zien!
![]()
Kolere, jij bent echt mij! En jouw M is mijn M! Hier lukt zelf vermaken ook krap aan een half uur. Dan ligt ze te flirten met de lamp aan het plafond, of kijkt ze naar de mobiel in de box etcetera.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:22 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Alsof je het over mijn M hebt echt precies hetzelfde. Ik ben zo blij als hij overdag weleens langer dan 30-45 minuten slaapt en dan niet op mij ofzo. Dan kan ik tenminste de was ophangen/opvouwen, afwas doen, bed opmaken, opruimen oid.
Heel soms lukt het me om hem op de rug te knopen dat scheelt dan kan ik iets meer. Hij kan ook heerlijk vrolijk zijn en kan nu ongeveer 10 tot 20 minuutjes zelf spelen, alsin op kleed met babygym of in box naar mobile kijken.
Maar goed, ik wilde dit zo dus moet ik het van mezelf accepteren en dat lukt me ook gewoon. Hij heeft me nu gewoon nodig dus kan ik dit! Ik denk ook vaak aan de lieve woorden hier van bijvoorbeeld Belle![]()
Al met al is hij gewoon de allerleukste, liefste, mooiste, beste, knapste, schattigste! Hij kost gewoon veel energie maar dat heb ik er geheel voor over.
Ja, queue tranen!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Suikertante het volgende:
Je klinkt niet ongelukkig hoor Skips, je klinkt gewoon moe![]()
En al was je soms niet tot over je oren verliefd, dat is allemaal heel normaal he? Ik zou die eerste drie maanden (op d'r kraamweek na) liever overslaan. Daarna werd het elke week leuker, nu nog steeds!
Dan moet 'ie wel eerst een afro krijgen.quote:
Hij doet z'n bestquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dan moet 'ie wel eerst een afro krijgen.
Een klein voordeeltje aan fvquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef bitterend het volgende:
Jammer dat mannen geen borst kunnen geven snachts hemijn man verschoonde haar altijd
Foto!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:37 schreef pessie het volgende:
Ik kwam hier trouwens om te vertellen dat ik Lauren haar verjaardagstaart af heb
Morgenquote:
Ik ben benieuwd! En je kan wel mooi zeggen dat je 'm zelf gemaakt hebtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Morgendan komt de eerste bups visite (we vieren het morgen middag en dinsdagochtend). En tot dan hou ik het een verrassing! Maar hij is vet tof. Ik heb natuurlijke rol fondant gekocht met natuurlijke kleurstoffen rood en geel
moet zeggen dat het toch best veel werk is, zo'n taart.
Jup! Best wel heel erg zelf jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! En je kan wel mooi zeggen dat je 'm zelf gemaakt hebt
Is ook zo! Maar er zit zo'n kronkel in mijn hoofd die vindt dat ik het moet doen omdat hij ook werkt en ook moe is. En ik mezelf een aansteller vind en dus nog niets tegen Kix gezegd heb hierover, terwijl we normaal echt over álles praten. Zo raar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:35 schreef pessie het volgende:
Skips, mijn man werkt ook hard en toch doet hij van alles. De zorg voor de kinderen en het huishouden de hele week is een 100 uren baan. Beetje gek om te zeggen dat hij daarin niets zou hoeven doen omdat hij 45 uur per week werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |