abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136919698
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_136919763
:* voor de rotnachten. Hier was het redelijk. Wel een flinke poepluier vannacht, en een enorme bult in zijn onderkaak dus ik vermoed dat er nu echt een tandje aan komt. Maar echt he, dit keer. :+

De Senn! O+ Hij is groter dan Olli zowat! :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:14:27 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136919929
voor de geïnteresseerden

Of mag ik geen linkjes plaatsen?

Shoot, fout gemaakt
pi_136919935
Dat rapley hè.. Ik vind het best leuk maar dood eng! Als hij een stukje eraf krijgt van het geen hij aan het snavelen is, kokhalzen joh! Liep net ook een beetje rood aan.
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:17:52 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136919986
:* voor de bizar slechte nachten..
XM, die tip van Suiker werkte hier super. Beterschap :* (nog bedankt voor het plaatsen vd tip Suiker!)

Ohhh en de foto's van Senn O+! Wat een ventje is het al!

Zo weer naar het CB, ben benieuwd!
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:23:36 #6
259886 pessie
pi_136920099
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu hou ik op!
pi_136920145
Monthly Senn O+ O+ O+
Rapley is hier helaas geen succes Hilz. Mijnes kauwt namelijk niet op dingen maar slikt ze heel door. En aangezien hij al snel 4 tanden had waren dat best flinke brokken. Hij begint nu eindelijk beter te kauwen op brood enzo.

Wat een hoop beroerde nachten :* L heeft een weekje doorgeslapen maar dat is nu ook weer klaar ;( Helaasch pindakaasch. En de vroege ochtenden zijn ook weer terug.
pi_136920268
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi! O+
pi_136920375
Rapley was hier ook geen succes hoor....
Om dezelfde reden dat ze alles heel ging doorslikken, ongeacht hoe groot het stuk was dat ze in d'r mond stopte :X

Gelukkig lijkt Lola een klein beetje op te knappen.... Zou toch fijn zijn als we zaterdag gewoon haar verjaardag kunnen vieren O+
Mijn koorts is ook weg dus met een beetje geluk kan ik ook nog zelf haar taart en cupcakes maken *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136920466
Jeee verjaardagsvoorbereidingen! *O* Gek hoor, jullie baby's zijn maar heel ietsje ouder dan mijn pasgeborene oO<

Pessie, als je taart goed lukt wil ik ook graag t recept! Ik wil namelijk ook niet ineens een suikerbom geven :D
pi_136920488
Verjaardag! *O* Ik denk dat ik gek zou worden van emotie..
pi_136920500
Vandaag, een jaar geleden, is M. verwekt! O+

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 36% gewijzigd door Limone op 20-02-2014 09:51:56 (even wat extra hysterie toevoegen.) ]
pi_136920506
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
pi_136920517
Omg bedenk me net dat we vanavond het huis "moeten" versieren met slingers en ballonnen!!!
Dan is het wel ineens heel echt... Morgen gewoon geen baby meer
pi_136920529
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef Limone het volgende:
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi! O+
:@ thanks
Ben je niet in de war met iemand anders :')

Klums ik hoop het ook, zo sneu anders ! Jeetje morgen alweer een dreumes :'( O+ bijzonder om zelf de taart te maken.
Wij vieren het 2 dagen, de ene dag heb ik een hemataart besteld en de andere dag maakt een vriendin een uilentaart O+ helaas ben ik daar zelf niet zo handig mee.

Wanneer vieren jullie het pessie, ervoor of erna?
pi_136920573
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te janken :@ L is om 19.19 geboren (op 1-3-13 :7 ), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
pi_136920644
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:47 schreef Fieder het volgende:
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te janken :@ L is om 19.19 geboren (op 1-3-13 :7 ), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
OMG ik schiet al vol bij t idee dat ik over 2 maandjes ook zo zit :'( O+
pi_136920698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:43 schreef Hilzillah het volgende:
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
Hoort erbij hoor, echt! Al kun je inderdaad beter geen appel of komkommer doen als je het eng vindt. E zat heel vaak te kokhalzen, maar kan nu steeds beter haar tong gebruiken om het eten rond te brengen in haar mond. Kokhalzen gebeurt nauwelijks meer :)

Oh en ik vind appel nu ze tandjes heeft ook te eng, daar bijt ze brokken vanaf die ze dan niet klein krijgt :X
pi_136920754
Ohja, nog een :* voor de slechte nachten!

XM, hoe gaat ie daar? Wil ze wat water drinken? Anders maar even niet he, laat ze dan eerst maar goed uithoesten, dan krijgt ze daarna misschien wel weer trek.

Mijn eetlust is de afgelopen dagen ook echt minder geweest, en ik had dinsdagochtend zelfs geen zin in koffie :o
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:59:32 #20
259886 pessie
pi_136920809
Limone dat is ook een mijlpaal!

LB in mijn taart zit wel suiker :P

Fieder, we vieren het zondagmiddag en dinsdagochtend (dan is haar echte verjaardag). Ik hoop dat we dan beide keren een beetje een rustige verjaardag hebben. Is voor haar wel zo leuk. Dinsdagmiddag gaan we met ons gezin iets leuks doen. Naar het zwembad ofzo (vakantieperiode :X)
pi_136920882
Wij vieren het alleen met familie, leek me druk genoeg voor Lola... Doen jullie nog iets speciaals Pessie?
Ow en morgen stiekem dubbel feest, want dan ook een afspraak in het ziekenhuis om de medische molen in te gaan voor een broertje of zusje O+
pi_136920923
Ha, leuk bijzondere dag dus klumsy O+
pi_136921222
Klums spannend joh! Ik leef er nu stiekem al een beetje naartoe :@

F heeft krentenbaard }:|
pi_136921324
oh shit. }:|
pi_136921357
krentebaard :( dat is ook nog eens lekker besmettelijk...
pi_136921452
Ze is net wakker. Heeft nog paar keer overgegeven maar zat niks meer in haar maagje. Zo slappe thee proberen. En anders maar ff bellen met de huisarts voor overleg.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136921458
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he ;)

Suiker, wat balen! Is hij nu heel erg minder knap ook? ;(
pi_136921531
Oh gatver. Daar bescherming lekker mee suiker. Beterschap :*

En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.

Suggesties anyone?
pi_136921588
Nin kokhalst echt bijna nooit, ze gaat wel steeds meer kauwen en zelfs doorslikken! Ik zag gisteren een stukje tomaat in d'r luier :D

Klumsy, wat spannend, maar ook leuk O+

Suiker, ik ben er ook echt al heel erg mee bezig merk ik, ik heb al een cadeau klaar liggen <3 En ben bezig met hoe d'r verjaardagsjurk moet gaan worden. Nog minder dan 2 maanden :o
Oei, beterschap voor F.!

Hier was het een redelijke nacht, wel veel gedronken, maar 's ochtends heeft lief het even op zich genomen en met d'r uit bed gegaan dus kon ik nog een uurtje slapen :)
Mijn lief en ik gaan nu proberen om van plek te ruilen, ik heb het idee dat Nin beter slaapt naast hem, of dat ze naast mij mij de hele tijd ruikt en dan wil drinken. Ik heb nu de hoop dat als ze een paar nachten naast hem slaapt en dan werkelijk minder wil drinken, dat ze weer in d'r oude ritme terug kan komen. Want t/m 4,5 maanden dronk ze om 23:00uur en daarna om 5:00uur en werd ze om 8:00uur wakker. Vanaf 4,5 maanden is dat opeens omgeslagen, van de ene op de andere dag wilde ze 's nachts 4-7x drinken. En dat is gebleven. Sommige nachten wil ze een keer of 2 a 3 drinken. Anyway, op zich zou het best leuk zijn als we weer terug kunnen naar dat oude ritme :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:36:19 #30
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136921643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu hou ik op!
Ik plemp me er ook gewoon alvast bij ^O^.

--

Spannend Klumsy!

--

En krentenbaard, bluhh!

--

Nog een extra :* voor alle slechte nachten!

--

En Limone. O+ Ik dacht dat jij de dag niet precies wist omdat je toen de hele week volgeyoghurt was? :+
pi_136921674
wat sneu X_M ik zou ook de huisarts even bellen om te overleggen...

Een thema voor een taart heb ik ook niet, zag wel een hele gave Woezel en Pip taart O+
echt een kunstwerk, maar voor mij een beetje boel veel te hoog gegrepen :P
Vooralsnog denk ik dat ik een hoop vrolijke ( veel roze O-) ) cupcakes ga maken en dan nog 2 kleine taartjes, met bloemen ofzo :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:38:11 #32
381212 Gulara
From the future
pi_136921676
Verjaardagen! *O*

Klumsy morgen al! :o
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:39:10 #33
381212 Gulara
From the future
pi_136921694
Ooh ik mis van alles. :') Even iemand uit de trofast in z'n bed gooien. Tot zo!
pi_136921710
Ik laat de taart maken door een vriendin hoor. Ik kan dat ook niet zelf.
Cadeautjes liggen hier ook al klaar en verjaardagsoutfit ook al (hoewel dat nog kan veranderen O-)
pi_136921712
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he ;)
Ik weet het :D Ik vind het gewoon een beetje griezelig... Als hij dat tongetje wat meer onder controle heeft dan weer glad spul. :D

Wat gaf jij dan LB? Gewoon glad en ik moet dan niet zo schrikkerig zijn, of alternatieven?

Spannend Klums, molen én verjaardag!

Ik ging krentenbaard googelen ;( Dat is écht heel niet leuk! Arme F.

Hello Kitty Danic... Of eigenlijk alles behalve Dora :D
pi_136921736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:

En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.

Suggesties anyone?
Misschien kun je Eva vragen wat haar zusje leuk vindt? Of wat zij bij Rosalie vindt passen? Ook schattig O+

Oh en ik denk dat mijn E Rosalie na gaat doen... madam pakt het liefst de lepel van mij aan om m zelf in dr mond te steken :') Of peurt met haar vingertje in het eten en steekt dat vervolgens uiterst bedachtzaam in haar mond _O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:43:14 #37
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_136921784
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:

Suggesties anyone?
Ik zou gewoon zo'n grote slagroomtaart bij een goeie bakker bestellen! :) :9

Mijn oom doet dat ook al jaren als hij zelf jarig is en die dingen zijn zó ontzettend lekker! Nomnomnom!

En wat zijn er hier veel bijna jarig.. :o *O*
Hopelijk kan ik snel voor nieuwe aanwas zorgen! :) O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_136921821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
SPOILER
En nu hou ik op!
Ik kom er ook kijken :D

Arme F heeft krentenbaard :{ Heeft hij er veel last van, kan flink pijnlijk en irritant zijn.

Lola heeeel erg bijna 1! *O*
pi_136921834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:39 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik weet het :D Ik vind het gewoon een beetje griezelig... Als hij dat tongetje wat meer onder controle heeft dan weer glad spul. :D

Wat gaf jij dan LB? Gewoon glad en ik moet dan niet zo schrikkerig zijn, of alternatieven?
Uhm, qua fruit appel, peer en banaan voornamelijk. Verder wortel, sperziebonen, broccoli, brood, soepstengels en uuuhm.... ik weet t niet zo goed meer :@ Ik ben namelijk ook wel snel geprakt/gepureerd eten gaan geven. Daar kokhalste ze trouwens nog erger mee in het begin :') maar het werd snel beter!
pi_136921868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:

Suiker, wat balen! Is hij nu heel erg minder knap ook? ;(
Wat denk je zelf :{w zoals het een hunk betaamt zit het (nog) niet in z'n gezicht! ^O^

XM groot gelijk, als het niet werkt zou ik ook even bellen, als de luiers leeg blijven.

Nu moet ik werken, doei!
pi_136921910
Oh bah krentenbaard, wat sneu Suiker!

En XM, bluh... nog niet lekker dus? Sneu he. E heeft de afgelopen dagen steeds diarree. Lijkt er verder weinig last van te hebben, maar ala je dat buikje dan hoort pruttelen... ;(
pi_136922077
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open. :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:00:32 #43
259886 pessie
pi_136922222
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open. :')
Mag dat! :o
Ik zou het echt aangeven bij het UWV
pi_136922252
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
:( #%¥£$!
pi_136922267
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Mag dat! :o
Ik zou het echt aangeven bij het UWV
Omdat de functie een andere naam heeft mag het. Ik had de baan als systeembeheerder maar hadden mijn functie veranderd naar ICT assistent. Omdat ze mij als ICT assistent ontslagen hebben mogen ze een vacature open hebben als systeembeheerder.

Kweetut beetje vaag omschreven maar het mag :')

En nu ga ik even solliciteren.
pi_136922317
Djeez Tally, lekker lomp :{

Je gaat toch niet daar solliciteren?? :o
pi_136922380
Alles komt er nog steeds uit. 12:30 telefonisch spreekuur.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136922465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Djeez Tally, lekker lomp :{

Je gaat toch niet daar solliciteren?? :o
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV :+
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:21:50 #49
259886 pessie
pi_136922819
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV :+
:D

XM beterschap voor Noor.
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:29:07 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136923052
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Wel echt bizar dat een wg dat mag..

Aiii krentenbaard voor F.. :(

CB ging goed, waren dik tevreden. Mogen als we willen starten met hapjes, maar rijstebloem wordt afgeraden omdat T. het niet nodig heeft wb gewicht/slapen.
Stats: 7580 gram en 65 cm. 8-)
pi_136923096
Hee, hij komt bij Nin in de buurt met z'n stats! Die zijn nu 67cm en 8450gram!
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:31:30 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136923121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:30 schreef bellelena het volgende:
Hee, hij komt bij Nin in de buurt met z'n stats! Die zijn nu 67cm en 8450gram!
En ze schelen 6 mnd :o :D
pi_136923232
Klinkt goed GotC!

En het zoontje van een vriendin is ook al tijden ongeveer even zwaar als E, terwijl hij 5 maanden jonger is :') Ze is wel iets langer, precies het gemiddelde voor meisjes zag ik laatst; 72 cm nu.
pi_136923250
Ik kom me ook weer melden
SPOILER
Rapley vind ik ook doodeng. Van de week had B een stuk banaan afgebeten. Kokhalzen en spugen waren het gevolg. Daarna bliefde hij niet meer :')
Gepureerd vind hij wortel en peer wel lekker.

Verjaardagsperikelen nog een ver van mijn bedshow gelukkig. Hoewel ik wel vind dat het enorm hard gaat. Zo langzaam als ik de zwangerschap vond gaan, zo snel gaat de tijd nu.

XM: Hier ook zo`n snottermonster. Kreeg gister de hele inhoud van een fles in me decollete gespuugd, door het hoesten }:|

Arme F met krentenbaard. Houd dat ook niet in dat je alles, maar dan ook alles moet wassen?

Tally dat meen je niet :o Vreemde wereld toch

GotC mooi stats

Boks voor de slechte nachten. Hier sinds een week niet meer willen slapen vanaf 22 uur. Hij heeft vannacht bij me ouders gelogeerd. Ik trok het niet meer.
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:02:59 #55
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136924029
Gotc flinkerd hoor mooie stats!

:* Voor alle mama's die niet goed in hun vel zitten

Xm beterschap voor noor
pi_136924937
Gesolliciteerd >:)
pi_136925604
Krijgen zetpillen tegen de misselijkheid. Geen hoge koorts of diarree dus uitdroging is niet heel snel aan de orde. Hopelijk werken de pillen.
pi_136925700
Sorry voor de ego posts...
pi_136926724
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry voor de ego posts...
Geen probleem joh :)
pi_136926894
Medicijnen niet meer leverbaar. Het is zo'n dag. Ik zou vandaag eerste sessie emdr hebben, maar ja zij ziek. Duvel terug van z'n werk uit Amsterdam zodat ik toch kon gaan. Had ze de afspraak niet goed in de agenda staan. En nu dit weer, echt. En ze. Heeft ook nog niet gekakt vandaag. Dus met wat mazzel nog obstipatie erbij ook.
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:46:40 #61
259886 pessie
pi_136927204
quote:
13s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Medicijnen niet meer leverbaar. Het is zo'n dag. Ik zou vandaag eerste sessie emdr hebben, maar ja zij ziek. Duvel terug van z'n werk uit Amsterdam zodat ik toch kon gaan. Had ze de afspraak niet goed in de agenda staan. En nu dit weer, echt. En ze. Heeft ook nog niet gekakt vandaag. Dus met wat mazzel nog obstipatie erbij ook.
Bluh. Zo'n dag inderdaad :* sterkte
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:56:56 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136927565
quote:
13s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
It's just one of those days.. :* Irritant van de afspraak trouwens, ik ben daar echt allergisch voor.
pi_136927616
XM :* van die dagen dat je het liefst op bed gaat liggen en het dekbed over je hoofd trekt om te wachten tot het de volgende dag is.

Leuk idee LB. Ik ga het eva eens vragen.
Zelf dacht ik aan een cadeau. Dus een vierkante taart en dan van marsepein een hele mooie uitbundige strik erom. Verder kom ik nog niet :')

Tally >:)
pi_136927815
XM knuf!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136927847
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef GotC het volgende:

[..]

It's just one of those days.. :* Irritant van de afspraak trouwens, ik ben daar echt allergisch voor.
Ja, ik was ook echt pissig. En ik weet zeker dat ik m goed erin heb gezet, want a. heb ik wekelijks een sessie (en nu dus niet deze week, dus dat klopt al niet), en b. weet ik nog heel goed dat ik m erin heb gezet, want het was een hele afwijkende tijd.

En we hebben nu orale suspensie mee. Handig :'). Maar gelukkig ook het recept voor de zetpillen, want die hebben ze nog wel in de ziekenhuisapotheek. Maar die gaat pas om 17:30 open.
pi_136928223
He verdorie XM, wat een combinatie van alles zeg.... je had waarschijnlijk ook nog enorm tegen die EMDR opgezien (zou ik wel doen, het klinkt heftig!), en dan ook nog je kindje misselijk.... ;(

Morgen kan alleen maar beter gaan! Hopelijk werkt die suspensie gauw :*
pi_136928239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef danic het volgende:
Leuk idee LB. Ik ga het eva eens vragen.
Zelf dacht ik aan een cadeau. Dus een vierkante taart en dan van marsepein een hele mooie uitbundige strik erom. Verder kom ik nog niet :')

Vind ik ook een leuk idee!
pi_136928279
Bloempie ook een slechte combinatie zeg.... slecht slapen en zulk slecht nieuws -O- Heb je een beetje bijgetankt vannacht?
pi_136929174
De suspensie werd zojuist weer uitgekotst.
pi_136929372
Muh -O- maar ook wel een beetje logisch misschien... echt suf dat je zo laat pas die zetpil kunt halen.

Tot die tijd dan maar knuffelen / liedjes zingen / filmpje kijken oid? Of is Noor niet hangerig?
pi_136930071
Jawel. Sneu vogeltje. Enige dat ze wil is op een van ons plakken. Wegleggen is janken. Ze ligt nu op mn arm te slapen.
pi_136930491
Ach gos zielepietje. Lekker op de bank installeren met tv of tijdschrift en wat te drinken en niets anders doen dan haar lekker bij je houden. :*
Hopelijk werken die zetpillen beter.
pi_136930682
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef danic het volgende:
Ach gos zielepietje. Lekker op de bank installeren met tv of tijdschrift en wat te drinken en niets anders doen dan haar lekker bij je houden. :*
Hopelijk werken die zetpillen beter.
+1
pi_136930760
Wat een naaistreek Tally! :o
pi_136930996
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef Pvoesss het volgende:
Wat een naaistreek Tally! :o
Dat vind ik dus ook. En hoe meer ik er over nadenk (moet ik niet doen) hoe kwader ik word.
En niet zo zeer op de directeur maar op die snol van PZ.

In de rechtzaal vroeg de rechter nog aan de directeur of er echt geen plek meer voor me was of dat ik niet kon terug komen. Hij zei meteen: Van mij mag is ze welkom. Maar die snol van PZ brak daarop in en zei: Nee kan niet, gaat niet want er is geen geld. En nu twee maanden later hebben ze waarschijnlijk een geldpotje gevonden want ze zoeken iemand die meer geld kost dan ik toentertijd.
pi_136933526
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:31 schreef GotC het volgende:

[..]

En ze schelen 6 mnd :o :D
O+
pi_136933686
Schandalig tally! :(

zo eerste avond (= spitsuur, koken, eten, iedereen op bed krijgen) alleen met de twee mannetjes! :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136936613
Tally. Kan er dan niet een beroep worden gedaan op de uitspraken die in de rechtszaak zijn gedaan? Lijkt bijna op meineed die ze heeft gepleegd.
pi_136936817
Mooie stats Got! Je mannetje O+

Ahh XM, beterschap :*

Bloempie, wat een situatie, sterkte!

Tally :|W
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:48:13 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136938324
Bloempie1..wat een nare situatie -O- En nog gecondoleerd :* Dat ging veels te snel..

Mo, succes vanavond!

T. heeft koorts :o Voor het eerst. Komt door de prikjes, wel 38.7°. Arm ding -O-
pi_136939978
Nou.. Andere apotheek had het ook niet meer -O-.
Net kwam weer alles eruit. Ik weet niet hoor... Ze heeft geen luiers gehad vandaag.
pi_136940065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:02 schreef klumsy het volgende:
Ow en morgen stiekem dubbel feest, want dan ook een afspraak in het ziekenhuis om de medische molen in te gaan voor een broertje of zusje O+
O+ *O* wat leuk! Ben je al met je cupcakes bezig? :P

Suiker arme F!! Bij de gastouder opgelopen? En waar heeft hij het dan? :X

L krijgt een uilentaart O+ omdat ik uilen zelf zo leuk vind hihi. Even afbeeldingen googlen levert een hoop leuks op! Die van As vond ik ook heel leuk, dierentuin met allemaal dieren erop!

Belle dat klinkt best logisch. Zo hebben wij gemerkt dat als mijn man 's nachts gaat als L huilt, L sneller weer inslaapt. Als ik ga hele drama's. En win-win want mijn man slaapt meteen verder terwijl ik niet meer kan slapen als ik eruit ben geweest. O+

Tally dat meen je niet :( :X zou je daar echt niks mee kunnen???

Bloempie wat vreselijk :*

XM beterschap! Echt heel rot :* Oh lees net je update. Jemig, geen andere stad waar je heen kan? Ik zou de hele tijd kleine beetjes water in haar mond spuiten met een klein spuitje. Dan komt er allicht iets binnen? En anders gewoon weer de hap bellen hoor, regelen ze maar wat! Prutsers zijn t soms ook...
pi_136940224
Nee, het schijnt gewoon helemaal niet meer geproduceerd te worden. Een kind dat spuugt een antibraakmiddel geven dat oraal moet worden ingenomen. 8)7
pi_136940228
Ohjee xm. Weer even bellen!?

Bloem :*

Half acht en beiden op bed. Wiehoe. Vent mag vaker weg! Al loopt Jaap al weer te mekkeren. Meestal moppert ie tussen de voor laatste en laatste fles aan een stuk door.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:45:56 #85
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136940843
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. Andere apotheek had het ook niet meer -O-.
Net kwam weer alles eruit. Ik weet niet hoor... Ze heeft geen luiers gehad vandaag.
Wat rot XM, beterschap voor Noor! Ga je nog bellen met de hap?

Djmomo, wil je kleintje dan niet gewoon graag bij je zijn 's avonds? Of had alleen mijn mini dat zo erg tussen 7 en 10 :D (en constant clusteren O+ ). Wel fijn dat je het spitsuur overleefd hebt *O*
pi_136941750
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het schijnt gewoon helemaal niet meer geproduceerd te worden. Een kind dat spuugt een antibraakmiddel geven dat oraal moet worden ingenomen. 8)7
Ja dat klinkt ook echt zo dom :{

Heb je ORS in huis? Al zou ik zelf zeggen; laat t even tot rust komen in dat buikje. Oh, en nog even met de huisartsenpost bellen voor advies.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:03:53 #87
259886 pessie
pi_136941761
Momo ik vind het knap! Dat lukte mij poas tien Lauren 11 maanden was :')

Xm das extra rot zeg. Huilt ze nog met tranen?
pi_136942084
We worden binnen een half uur teruggebeld...
pi_136942136
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat geen foutje, had het niet een zetpil moeten zijn?
pi_136942178
Soesa. Nou bij ons hangen is vaak ook niet goed genoeg. Hij zit nu alweer aan me geplakt hoor.

Kus voor xm
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136942183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef L-E het volgende:

[..]

Is dat geen foutje, had het niet een zetpil moeten zijn?
Die worden dus niet meer gemaakt.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:18:16 #92
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136942367
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef DJMomo het volgende:
Soesa. Nou bij ons hangen is vaak ook niet goed genoeg. Hij zit nu alweer aan me geplakt hoor.

Kus voor xm
Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maanden ;)
pi_136942447
Aankijken, kleine beetjes geven en morgen weer naar de huisarts als het nog steeds zo is.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:21:38 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136942543
Hm, hier nu 39.3°. Gaat hard bij die kleintjes. Paracetamol gegeven en vannacht maar in z'n boxpakje slapen ipv warme slaapzak.
pi_136942684
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maanden ;)
Het had lekker geweest als ie in zijn bedje was gaan slapen. Dan was ik er nl heel snel achteraan gegaan nl. Ben nogal moe vandaag!

Hmm xm. Hoop voor betere dag morgen!

En gotc uk ook al verhoging. Loopt idd hard op bij ukjes.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136942719
Ik heb net mijn plakkerd (en grote zus) bij Opa en Oma gebracht. En wij zitten in het theater :o
Waren we beide helemaal vergeten :')

En of ik iets kan met dat van mijn werk. Mja gok van niet maar zal eens rondvragen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:28:46 #97
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136942903
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Tally het volgende:
Ik heb net mijn plakkerd (en grote zus) bij Opa en Oma gebracht. En wij zitten in het theater :o
Waren we beide helemaal vergeten :')

En of ik iets kan met dat van mijn werk. Mja gok van niet maar zal eens rondvragen.
Mijn p&o'er zegt dat je het wellicht bij het UWV kunt aankaarten en anders evt je rechtsbijstand. Hij zegt ook dat de kans dat je er iets mee bereikt heel klein is maar ja.

Edit: veel plezier in het theater!

Momo, ja, snap ik! Het lijkt mij ook heel intensief zo, met zo'n Ieniemienie en je grotere kind!
pi_136943257
XM :*
Tally fijne avond!
GotC naar he? :*
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
O+
pi_136943526
Soesa, heb jij ook een P&O'er thuis? O+ Ik ook, zo handig!

Beterschap voor de zieke kindjes!
pi_136945165
Oh Tally, wat een naaistreek zeg ik zie mijn ex-werkgever er eerlijk gezegd ook wel voor aan

XM, sterkte. One of those days.... :*

:* voor alle zieke kindjes
pi_136946161
Nah Tally, naaistreek inderdaad. Mooi lullig :{ Fijne avond in het theater (naar wat voor show zijn jullie?)

XM, slaapt ze nu wel of is het nog niet veel soeps? En heb jij een nieuwe afspraak voor je sessie?

GotC, gaat snel he..binnen no-time hebben ze opeens koorts en binnen no-time kan het ook opeens weer weg zijn. Of nouja, zo ging het hier.

Mijlpaaltje hier: E. kan zelf omrollen!! *O* Ze was er zelf ook een beetje verbaasd van geloof ik..ze krulde zich helemaal zoals een banaan en rolde toen hoeps op d'r buik. En weer terug. En weer heen. En weer heenenterugenheenenterug en het was helemaal tof want ze lag erbij te schaterlachen O+

Oja ik vind het nog zo bijzonder dat er alweer allemaal kindjes gewoon bijna 1 zijn hier. Toen ik hier het topic kwam binnenschuiven waren alle kindjes nog echt zo heel erg baby en nu heel veel bijna-dreumesjes. Time flies!
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:28:37 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136946237
Soeps, it is not. We moesten de hele avond blijven aanbieden. Maar ze wil niks.
pi_136946341
Is ze wel nog helder, alert, etc XM?
pi_136946379
Bah, wat een boel zieke kindjes zijn er hier weer... houdt het dan nooit op?
Sterkte XM, hopelijk valt de nacht mee, en krijgt Noor wat slaap. Wat achterlijk trouwens dat die zetpillen niet meer gemaakt worden! Is er helemaal geen zetpil-alternatief?

GotC ook al een kleintje met koorts. Hou je het wel in de gaten? Met die paracetamol zakt z'n temperatuur natuurlijk en misschien is alleen een boxpakje straks toch wat te fris...

Tally, veel plezier in het theater!
Enneh, over die vacature, zou je daar echt weer willen werken dan? Als het tot een rechtszaak is gekomen om je eruit te werken?

Fieder al druk met de verjaardagsvoorbereidingen... Wat gaat het toch allemaal hard he? Femke is net 9 maanden geweest afgelopen weekend, maar de komende drie maanden staat er zoveel op de planning met een vakantie, verjaardagsfeestjes, minimeets, basisschoolwendagen etc dat ik bang ben dat de tijd nog veel harder vliegt als dat ie al deed...

En Danic ook al! Leuke ideeën hebben jullie voor een taart zeg.
(voor Lars hadden we toendertijd een 'meptaartje' gemaakt van een plakje cake met slagroom en plakjes banaan en een kaarsje en een parasolletje etc.. zag er keileuk uit! Maar meneertje heeft alleen de stukjes banaan er voorzichtig vanaf geplukt en de rest bliefte-ie niet. Zover het meptaartje)

Bloempie1, gecondoleerd :* Wat snel kan het gaan he? Rotziekte... Heb je een beetje bij kunnen tanken tijdens het logeerpartijtje?

Balen van de krentenbaard, Suiker! Ik weet niet zo goed wat het precies inhoudt, maar van wat ik hier zo meekrijg is het erg vervelend en misschien maar beter dat ik niet ga googlen...

Belle, wbt plek in bed... Leggen jullie dan Nin aan de andere kant bij C. of switchen jullie echt zelf van plek? Dat laatste lijkt me zó vreemd... Zelfs als ML en ik ergens logeren/op vakantie zijn/ om wat voor reden dan ook in een ander bed slapen, slapen we áltijd aan dezelfde kant als thuis. Ik kan volgens mij echt niet slapen als hij ineens aan de andere kant van mij zou liggen... :@
Hopelijk draagt het wel bij aan betere nachten :*

Limone, leuk mijlpaaltje! *O*

Even alleen voor dit topic teruggelezen... Excuses voor mijn drama van gisteren. Ik ben wel vaker moe, maar dat ik er ook zo labiel bij was dat ik om werkelijk alles kon janken is nieuw voor me. Ik heb vanochtend zelfs maar eens een zwangerschapstest gedaan om dat iig uit te sluiten, want ik vond de symptomen ineens wel erg veel op 'zwanger' lijken. Gelukkig slechts 1 streepje, pak van m'n hart :)
SPOILER
pi_136946483
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Juud-- het volgende:
Mijlpaaltje hier: E. kan zelf omrollen!! *O* Ze was er zelf ook een beetje verbaasd van geloof ik..ze krulde zich helemaal zoals een banaan en rolde toen hoeps op d'r buik. En weer terug. En weer heen. En weer heenenterugenheenenterug en het was helemaal tof want ze lag erbij te schaterlachen O+
*O* wat klinkt dat lief!
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:31:43 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136946510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef L-E het volgende:
Is ze wel nog helder, alert, etc XM?
Jawel, maar ze is duidelijk niet haar eigen blije eiige zelf.
pi_136946573
Ik ben geen lid van die fb-groep, maar een tip: in Voeden of vullen staat een recept voor een taart van yoghurt met frambozen, zonder suiker of toevoegingen. Dat gaat 'm hier worden voor de eerste verjaardag. :)
pi_136946774
Shandaly :*
SPOILER
XM, water ook niet? Van melk krijgt ze slijm en kan ze misselijk worden. Desnoods op een theelepeltje 'hapjes' water? De huisarts zei hier toen E. ziek en kotserig was: één plasluier per dag is voldoende om niet uit te drogen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:37:11 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136946944
Ze wil niks. Water vindt ze sowieso al smerig, dus daar hoef ik nu helemaal niet mee aan te komen. Fles pakt ze dus soms, om vervolgens alles er per ommegaande weer uit te gooien met geweld. Maar laatste paar pogingen bleven de lippen stijf op elkaar, hoop gemaai met armen en hoofdschudden. Ik denk dat dat nee betekent..
pi_136946946
Goede tip Juud!

En Shandaly, respect dat je je toch open weet te stellen voor iets wat je zo veel raakt. Daar is moed voor nodig hoor, vind ik echt.

XM, toen mijn oudste de mexicaanse griep had (dat was idd de hel waar men voor waarschuwde toendertijd) heb ik veel gebruik gemaakt van zijn zuigreflex. Half slapend een flesje water in zijn mond, en af en toe zoog hij dan wat naar binnen. Idee?
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:37:43 #111
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136946980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef Shandaly het volgende:

[..]

*O* wat klinkt dat lief!
Dit ja! Knappe E, nu al aan de rol O+ Hoe gaat het met jou Juud?

Shandaly :*. Ik weet zeker dat je alle dingen waar je tegenaan loopt nu durft en gaat zeggen tegen je ha. Maak anders een briefje? :* Het klinkt alsof je idd last hebt vd pil. Misschien een lichtere variant proberen? Doe iig rustig aan en zorg goed voor jezelf. Je doet het goed! :*
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:41:20 #112
259886 pessie
pi_136947244
Shandaly :*

Xm, ze klinkt wel goed ziek. Nat washandje geprobeerd? Andere beker? Roosvicee/dik sap/sap proberen? Rietje in een glas?
pi_136947378
XM, en iets te eten? Stuk komkommer om op te sabbelen ofzo? Daar zit ook veel vocht in...
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:44:48 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136947608
We hebben geprobeerd:
Water, thee, melk, normale fles, rietjesbeker en gewone beker. Sap hebben we niet in huis...

Sta er morgen ook alleen voor (mega stress alert) dus kan het ook niet halen -O-.

Vaste stukken voedsel snapt ze niet.. Gaat op de grond.
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:57:09 #115
259886 pessie
pi_136948732
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben geprobeerd:
Water, thee, melk, normale fles, rietjesbeker en gewone beker. Sap hebben we niet in huis...

Sta er morgen ook alleen voor (mega stress alert) dus kan het ook niet halen -O-.

Vaste stukken voedsel snapt ze niet.. Gaat op de grond.
Slaapt ze nu?
pi_136948759
En limonade? Kan voor nu een keertje geen kwaad, toch? Of thee met suiker?

Ach Shandaly :*
pi_136948803
XM, als ze echtechtecht niet wilt (zelfs niet zuigen op een nat washandje of een nat gemaakt tutdoekje ofzo), dan zou ik het even laten voor wat het is want anders raakt ze alleen maar over de zeik (en jij ook?). Diep ademhalen, lekker gaan slapen en morgen weer een dag. En dan kom je gewoon hier weer om je zorgen te uiten en dan denken we met je mee.

GotC,
SPOILER
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:06:25 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136949568
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Juud-- het volgende:
XM, als ze echtechtecht niet wilt (zelfs niet zuigen op een nat washandje of een nat gemaakt tutdoekje ofzo), dan zou ik het even laten voor wat het is want anders raakt ze alleen maar over de zeik (en jij ook?). Diep ademhalen, lekker gaan slapen en morgen weer een dag. En dan kom je gewoon hier weer om je zorgen te uiten en dan denken we met je mee.

GotC,
SPOILER
+!

En een :* voor de spoiler. Lijkt me ook niet tof om 'aan de andere kant van de tafel' te zitten...
pi_136949728
Aiiii schrijf ik nou echt 'ze wilT'? En dan ook nog gequote door LB dus het is gewoon vastgelegd voor het nageslacht.

;)

En indd LB, andere kant vd tafel is ook klote. Op een andere manier though, but still..

Hoe gaat het trouwens met je ziekzijn? Knap je al wat op? En hoe bevalt je nieuwe huis??
pi_136949766
Je moet de shift loslaten LB :P

Verder eens met Juud. En rotspoiler zeg!
pi_136949800
Ze wilt is niet fout hoor Juud. :)
pi_136949858
Oh haha wel!
pi_136949870
I blame the ptss!

:@
pi_136949914
Ja lekker makkelijk :{w

;) :*
pi_136949990
Ieder nadeel hep zuh voordeel O+
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:14:06 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136950136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef L-E het volgende:
Je moet de shift loslaten LB :P

Verder eens met Juud. En rotspoiler zeg!
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef L-E het volgende:
Ze wilt is niet fout hoor Juud. :)
Bijdehandje _O- :6

Nou hebben Juud, jij en ik alledrie op rij iets doms gedaan... zullen we een clubje vormen? :')
pi_136950424
Tssk... kliekjesvorming... :{w
pi_136950576
Wel zonder extra toevoegingen mag ik hopen? }:|
pi_136950609
Ik speel de geheugenkaart, ik kan me niets herinneren. :7

Ontopic: mijn baby moet heel erg giechelen als ik kusjes op zijn rug geef terwijl hij op zijn buik ligt. En omdat hij een buikslaper is, valt hij dus met regelmaat giechelend en wel in slaap. (Hihihiiii*naarademsnak* iihhhihihihi *snurk*) O+
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:20:00 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136950718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef L-E het volgende:
Ik speel de geheugenkaart, ik kan me niets herinneren. :7

Ontopic: mijn baby moet heel erg giechelen als ik kusjes op zijn rug geef terwijl hij op zijn buik ligt. En omdat hij een buikslaper is, valt hij dus met regelmaat giechelend en wel in slaap. (Hihihiiii*naarademsnak* iihhhihihihi *snurk*) O+
Ohhhh O+
pi_136950891
Cute!

Mijn baby rolde net per ongeluk van buik naar rug. Volgens mijn man, die er wel bij was, omdat haar hoofd topzwaar was.. :')
pi_136950896
d'aaaawwww O+ giechelen/schaterlachen bij baby's is TE leuk. En het moedigt ook aan om door te gaan. (En als je dan te lang doorgaat is het opeens niet meer leuk en komt er een dikke pruillip ;)).
pi_136951047
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Limone het volgende:
Cute!

Mijn baby rolde net per ongeluk van buik naar rug. Volgens mijn man, die er wel bij was, omdat haar hoofd topzwaar was.. :')

Dat gebeurt hier ook, dat hij op zijn buik ligt en schuin naar achter wil kijken ofzo. Bewust rollen is voor mietjes, dat doen we hier blijkbaar niet.
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:24:10 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136951108
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Limone het volgende:
Wel zonder extra toevoegingen mag ik hopen? }:|
Mmmmm nee, met toevoeging van een bak dadels en een kop warme choco :9
pi_136951173
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Juud-- het volgende:
d'aaaawwww O+ giechelen/schaterlachen bij baby's is TE leuk. En het moedigt ook aan om door te gaan. (En als je dan te lang doorgaat is het opeens niet meer leuk en komt er een dikke pruillip ;)).
It's a fine line between owmehrgawd dit is AWESOME! *O* en freakinghell, waarom mishandel je me zo, gij onmens :'(
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:25:22 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136951189
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier ook, dat hij op zijn buik ligt en schuin naar achter wil kijken ofzo. Bewust rollen is voor mietjes, dat doen we hier blijkbaar niet.
Hier ook niet.... ik heb E vanmiddag op haar rug op de bank gelegd en ben er naast gaan zitten mn tiet flashen. Ik zweer het je :')

En zij lachen joh :') en dr kont de lucht in gooien, maar rollen ho maar :N
Ergens twijfel ik of ik hiermee toch nog even overleg bij het cb... het is wel een béétje raar toch dat een kind van 10 maanden nog niet om kan rollen? :?
pi_136951314
Hihihi het lukt me niet eens daar een mental image van te maken. :P

oi, edit.. Vragen kan geen kwaad, toch? Misschien kan ze net met dat ene duwtje van een fysio, de hele kamer doorrollen!
pi_136951339
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hier ook niet.... ik heb E vanmiddag op haar rug op de bank gelegd en ben er naast gaan zitten mn tiet flashen. Ik zweer het je :')

En zij lachen joh :') en dr kont de lucht in gooien, maar rollen ho maar :N
Ergens twijfel ik of ik hiermee toch nog even overleg bij het cb... het is wel een béétje raar toch dat een kind van 10 maanden nog niet om kan rollen? :?
Kan ze het niet, of doet ze het gewoon niet? Hier is dat laatste het geval. Volgens mij is het een principeding voor Sticker, maar hij wil er niet over praten verder.
pi_136951487
Is dat gek dat ze nog niet rolt? Neejoh, ieder kind z'n eigen tempo. Straks heeft ze opeens de smaak te pakken en rolt ze heel de kamer door. Net als dat er kindjes zijn die met 10 maanden al lopen en anderen pas bij 2 jaar een beetje aanstalten beginnen te maken. Ik kijk ook maar niet teveel wat Snellie van Cwen allemaal al kan, die zit gewoon al in een kinderstoel aan een stuk komkommer te knagen. En de beer van Hilz die ook al kan zitten. En de hunk van GotC die zichzelf rechtoptrekt als hij op schoot zit. Alles komt wanneer het komt, daar geloof ik wel in :)

LE _O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:29:50 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136951522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef L-E het volgende:

[..]
Kan ze het niet, of doet ze het gewoon niet? Hier is dat laatste het geval. Volgens mij is het een principeding voor Sticker, maar hij wil er niet over praten verder.
Nou dat probeerde ik dus vanmiddag vast te stellen. Ze wou echt wel naar die borst toe, maar deed t volledig verkeerd. Armen en benen wijd uit elkaar, en ze probeerde dus dr kont omhoog te doen. Ja, dat moet als je op je búik ligt :')

Ze kon wel omrollen van rug naar buik, maar dat heb ik misschien al 2 maanden niet meer gezien. En ze heeft t sowieso niet veel gedaan.

Helpt ook niet dat ik vroeger ook niet omrolde en fysiotherapie heb gehad. Was iets met hersenhelftontwikkeling.... :?
pi_136951557
Pi van Gulara vertikt het ook om te rollen toch? Die kan prima zonder ;)
pi_136951749
Ik denk dat er grootse mensen op deze aard zijn die als baby weinig tot niet hebben omgerold! Maar als jij je zorgen maakt, moet je het bespreken, zo simpel is het. :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:34:44 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136951905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat er grootse mensen op deze aard zijn die als baby weinig tot niet hebben omgerold! Maar als jij je zorgen maakt, moet je het bespreken, zo simpel is het. :)
Ja ik vind t dus ook niet tof dat ze wel heel goed kan zitten, maar niet zelf kan gaan zitten. Dan heb ik toch altijd nog een beetje het idee dat ik dr rug verpest door haar altijd te laten zitten :{

Ik ben heel erg opgevoed met dat je niks moet forceren, dat die ontwikkelingsstappen er niet voor niks zijn, enz enz. Dus t voelt niet helemaal lekker nee.
pi_136952049
Maar voor het zelf gaan zitten hoeven ze toch niet perse te kunnen rollen? Dat gaat toch vanuit kruip?
pi_136952204
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja ik vind t dus ook niet tof dat ze wel heel goed kan zitten, maar niet zelf kan gaan zitten. Dan heb ik toch altijd nog een beetje het idee dat ik dr rug verpest door haar altijd te laten zitten :{

Ik ben heel erg opgevoed met dat je niks moet forceren, dat die ontwikkelingsstappen er niet voor niks zijn, enz enz. Dus t voelt niet helemaal lekker nee.
Nu ben ik ook bestweleenbeetje van het volg je kind en forceer niets, maar mijn kind zit al maanden goed en kan dat in de verste verte niet zelf voor elkaar krijgen hoor. Imo is 'zitten' iets dat andere dingen verlangt dan 'zelf gaan zitten' en dat laatste lijkt me een stuk ingewikkelder, zowel motorisch als verstandelijk. Gaan zitten doen ze volgens mij vanuit de kruiphouding, Stick trekt nog niet eens zijn beentjes onder zich. Echt nooit over nagedacht dat zitten terwijl hij het niet zelf kan bewerkstelligen slecht voor hem zou (kunnen) zijn.

Daar ga ik dus nu een tijdje over nadenken. :+
pi_136952501
J kon heel lang niet zitten. Vond ze vreselijk, overstrekte helemaal. In kinderstoel en op schoot geen probleem maar op de grond ho maar. Pas sinds ze zelf kan gaan zitten doet ze het.

Ik heb onze fysio daar trouwens ook nooit over gehoord. Toen J overstekte en zo vond ze het ook geen probleem om in de kinderstoel te zitten en ze vond dat ze ook prima mee op de fiets kon.
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:46:43 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136952921
Ik zet E wel eens neer op handjes en knietjes, en dat vindt ze dan hilaaaaarisch :D maar zodra ze iets wil, knalt ze dr beentjes naar achteren en ligt ze weer op dr buik te vliegtuigen :')

Enne, ik maak me ook geen Grote Zorgen hoor, maar ik wil wel graag dat iemand die haar bezig ziet me zegt dat t heus niet gek is ;)
pi_136953526
In dat geval bel je gewoon een kinderfysio :) Al is het maar voor je eigen geruststelling!
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:57:47 #149
381212 Gulara
From the future
pi_136953696
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Kyara het volgende:
Pi van Gulara vertikt het ook om te rollen toch? Die kan prima zonder ;)
Oooooh on that note. Ik heb fan-tas-tisch nieuws! *O* *O* *O*
Hij kan sinds een weekje (of twee *) ) van rug naar buik rollen.
Ontdekt door papa tijdens het stoeien. *; Want als je stoeit en papa gooit je op je rug dan rol je gewoon zonder nadenken heel snel terug om je boven hem te werpen. O+ :7
En vanaf toen had ie het door. Fysiek kon ie het altijd al, maar hij wist niet hoe. :')

Wat ik onthouden heb:

Arme F. met z'n krentenbaard. :*

Beterschap voor N. Stom van die orale medicatie XM. Hopelijk wordt het snel beter. :* En anders morgen weer even langs de huisarts.

Tally belachelijk! :(

Dat is fijn gaan slapen LE. O+
En receptje van de taart. :9

Rollende E. *O*
Succes met de reorganisatie.

Shandaly. :*

Limone heeft een zwaar hoofd baby! O+
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:58:45 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136953789
Pi _O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:02:25 #151
381212 Gulara
From the future
pi_136954102
Als je je zorgen maakt naar de fysio. Maar de mijne:
Kruipt
Gaat zelf zitten
Ook op z'n knieën
Gaat zelf staan
Ook even los als ie het niet in de gaten heeft O+
Loopt langs tafels/ banken/ ...
Achter objecten (loopkarren/ stoelen/ ...)
Kruipt over grote dingen (kussens/ papa/ mama)

En dat allemaal voordat ie van rug naar buik rolde. *O*
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:03:40 #152
381212 Gulara
From the future
pi_136954209
En nu ga ik mezelf en kind insmeren, want wij gaan zwemmen! 8-) *O*
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:04:42 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136954300
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Gulara het volgende:
Als je je zorgen maakt naar de fysio. Maar de mijne:
Kruipt
Gaat zelf zitten
Ook op z'n knieën
Gaat zelf staan
Ook even los als ie het niet in de gaten heeft O+
Loopt langs tafels/ banken/ ...
Achter objecten (loopkarren/ stoelen/ ...)
Kruipt over grote dingen (kussens/ papa/ mama)

En dat allemaal voordat ie van rug naar buik rolde. *O*
Wauw!

En dat biedt wel perspectieven inderdaad oO<
pi_136954746
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zet E wel eens neer op handjes en knietjes, en dat vindt ze dan hilaaaaarisch :D maar zodra ze iets wil, knalt ze dr beentjes naar achteren en ligt ze weer op dr buik te vliegtuigen :')

Enne, ik maak me ook geen Grote Zorgen hoor, maar ik wil wel graag dat iemand die haar bezig ziet me zegt dat t heus niet gek is ;)
Fee doet precies hetzelfde. Komt vanzelf goed hoor :)
pi_136954819
En dat was een kort theateravondje. Ikvond er niets aan en wilde weer naar mijn kindjes.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:21:41 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136955661
Ah... :') O+
pi_136961825
Het was niet een leuke voorstelling, tally?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136961863
Vannacht ging goed!! Maar dat kan ook zijn omdat Isa volledig uitgeput was :') Door een verjaardag sliep ze van 20:00 tot 20:45, toen weer van 21:00 tot 22:00 en toen is man een uur bezig geweest met een papfles waar ze nauwelijks van dronk want teveel moeite en slaap. Ik moest er alleen uit omdat ze veel hoestte 1x vannacht. Slokje water hielp goed, dekentje er weer overheen en zij sliep weer... Ik daarentegen... :') Beetje veel werkstress op het moment :@
Sarcasme. Herken het.
pi_136961870
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Fee doet precies hetzelfde. Komt vanzelf goed hoor :)
Gisteravond hoorde ik dat het dochtertje van een kennis van me, 9mnd, nog amper rolt, laat staan kruipt. Sommige kindjes doen het gewoon wat rustiger aan LB :*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 07:46:53 #160
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136962109
Over de kinderfysio ed,

D rolde met 9 maanden ook nog niet, had het 2x gedaan met 6 mndn en verder ook niet. Zitten ging al wel heel goed.
Op aanraden van het CB heb ik een afspraak gemaakt met de kinderfysio, voor tips.
En die helpen, na 2x kinderfysio en eenvoudige tips om te stimuleren/spelen te hebben gekregen rolt hij nu vlot van buik naar rug en omgekeerd, en waar het eerst achteruit tijgeren was en rondjes draaien. Tijgert hij nu ook vooruit. Ook door echt maar een paar keer met hem te oefenen.
Ze krijgen gewoon een duwtje in de rug zeg maar.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_136962137
Yay voor een goede nacht Spirit! :*

Waar was je geweest Tally? Welke voorstelling moeten wij ook vermijden? ;)

Femke rolt wel al een tijdje heel goed en alle kanten op, maar er zijn ook tijden dat ze het gewoon niet wil, of er de noodzaak niet van in ziet. Nu ze het tijgeren heeft ontdekt, rolt ze ook weer meer, want als je haar op haar rug legt kan ze niet tijgeren, en dus moet ze wel omdraaien ;) Ze tijgert nu wel echt goed joh... militairen op een stormbaan doen het haar niet na! Met haar ellebogen en half op haar knietjes heeft ze echt een moordend tempo ontwikkeld O+

XM, hoe gaat het bij jullie? Nog een beetje geslapen?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 08:01:59 #162
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136962204
Wauw wat goed van Pi Gulara!

Spirit, mooi dat jullie nacht beter was!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_136962320
We waren bij Cor Bakker en Mike Bodde. Die Hagenaar die erg grappig kan zijn. En we hadden verwacht dat ze muziek in een klassiek tintje zouden omzetten. Maar dit was zogenaamd spontaan ouwehoeren met Cor Bakker die niet grappig moet proberen te zijn.
pi_136963485
Shandaly :* briefje doe ik ook wel eens, goeie tip!

Juud-- wat goed O+ als een banaan haha

Mijnes kan niet van buik naar rug rollen, wel andersom. Ik zou me er niet druk om maken maar even naar de fysio kan altijd.

XM :* hoe is het nu?

LE dat klinkt echt O+ O+ O+

Tally wat jammer zeg dat je avondje tegenviel
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:39:27 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136963800
Het lijkt iets beter te gaan vooralsnog. Flesje van 100/3 om 06:15 is er in gebleven en net om 9:15 130/4 gegeven en dat is ook niet per kerende post teruggekomen. Dus ik ben voorzichtig optimistisch. Doe wel telkens halverwege het flesje even een pauze en een boertje, want ze zuipt normaal een 190/6 ook gewoon in 5 minuten leeg. Even rustig aan nu.

En ze doet weer iets nieuws. Speelgoed in de kast of op de salontafel leggen :?.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:40:49 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136963833
Volgens mij heeft klumsy vandaag een jarige dochter; gefeliciteerd met Lola! *O*

En mandy, dat bedoel ik, het lijkt me fijn als ze even ergens overheen geholpen wordt, want ze wil wel veel!

XM, hoe is het met Noor, hebben jullie een beetje geslapen?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:41:55 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136963869
Ah, dat klinkt al een heel stuk beter! ^O^

Lekker rustig tut-dagje dan maar he, even bijkomen allebei ;)
pi_136963878
Jaaaaaa klums van harte met je mooie meisje *O* krijgen we een verjaardagsspam? O-)

XM fijn om te horen! L sleept ook al zn spullen overal heen. In de box, op de tafel, op de bank, toch maar op de grond, soms een hele tijd achter elkaar. Vanmorgen heeft hij met 3 shirtjes lopen zeulen heel de kamer door. En dan ook omstebeurt ipv alle drie tegelijk meenemen :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:48:28 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136964026
Gefeliciteerd met je dreumes klums! *O*!

Koorts van T. is weer weg, gelukkig :)
En ik mag zo voor controle naar de gyn :Y) Echo zonder babyspieken, raar hoor :+
pi_136964132
GotC, succes zo bij de Gyn. Lijkt me inderdaad apart zo'n echo 'zonder iets te zien'. Fijn dat de koorts weg is!

XM dat klinkt al goed! En blijkbaar nog genoeg energie over voor de nieuwe speelgoed-in-de-kast-leg-skillz!

Hier ook een baby die nog niet gerold heeft (ja een keer per ongeluk, hij schrok zich rot :D) en wel al goed los kan zitten. CB zei dat we hem dan wel nog moeten proberen regelmatig neer te leggen en niet te veel in zit stand moeten neerzetten. Ik oefen het wel met hem, maar zelf maakt hij echt geen aanstalten, lijkt idd haast wel principe kwestie te zijn net als bij LE ;) Maar hij heeft nog wel even de tijd..en anders klinkt de kinderfysio ervaring van Mandy wel goed.

Tally, Mike Bodde kan ik meestal wel waarderen, jammer dat deze show dan nu tegenviel.

Klumsy, gefeliciteerd met Lola! *O*

Spirit, een goede nacht! (voor Isa dan)

En Gulara, wat kan Pi al veel! Wordt trouwens altijd zo jaloers als ik lees dat het nodig is om je in te smeren als jullie gaan zwemmen..Ik wil hier zo ook graag zon!

Ben een beetje aan het experimenteren met de laatste fles, de nachten zijn hier nog steeds beetje onrustig. We hebben rijstebloem en fijne granen pap staan en willen schepje(s) van een vd twee in deze fles gaan doen. Maakt het nog uit of ik daar rijstebloem of fijne granen voor ga gebruiken (T.ijn is nu 6,5 mnd)?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:34:01 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136965274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd met je dreumes klums! *O*!

Koorts van T. is weer weg, gelukkig :)
En ik mag zo voor controle naar de gyn :Y) Echo zonder babyspieken, raar hoor :+
Ks litteken is idd niet zo leuk om te zien als een baby _O-

Fijn dat het beter gaat met T.

En XM goed om te horen!

Juud wat goed!! Als een banaan _O- doet S. ook heel vaak maar echt rollen op het moment weer alleen op haar zij }:| _O-
pi_136965400
XM, Hoe is het met Noor? Edit: Iets beter gelukkig. Rustig aan vandaag!

En hoe is het met T, GotC? Nog last van de prikjes? Edit: Koorts weg!! *O*

Juud__ wat leuk! Een circus E! Filmpje? O-) En wat rot van je spoiler... Hoop dat je weer aangenomen wordt voor je eigen functie. Stom dat het zo moet.

Shandaly, Ik loop hopeloos achter, maar het klinkt idd als de pil die de boel in de war schopt. Ik heb ooit de microgynon 80 variant gehad (wordt niet meer gemaakt, daar krijg je haast een baart van zoveel hormonen zitten daar in) en toen werd ik echt een dikke heks. ieder hapje wat erin ging bracht een kilo op mijn billen. En bloed chagrijnig. Toen ik een implanon nam was ik weer mijn eigen liefste zelf. (Implanon werkte lichaamstechnisch weer niet maar dar gaat het niet om.) Daarna weer rustig opgebouwd naar micro 50 en die is weer helemaal okay nu.

LB Bedankt voor de Rapley hapjestips. Vanmiddag even het een en ander kopen. Soepstengels vind ik wel een mooie. Het maisboogie van vanmiddag werd aan de kat gevoerd. En dat gekke beest at hem nog op ook :')

Hier wordt er ook niet bewust gerold. Waarom zou je, dat speeltje waar je nét niet bij kan is echt niet interessant genoeg om het te blijven proberen hoor... Andere dingen die voorbij komen zijn veul leuker! (Ben wel blij met de lijst van Gulara dat Pi alles geleerd heeft zonder eerst te kunnen rollen :D)

Edit: Er was nog meer!!

Jammer van je Theater avondje, maar als je kunt kiezen tussen stom theater en kindjes lijkt mij de keuze makkelijk O+

Gefeliciteerd met je minimeisje Klumsy!! *O* *O*

GotC, ga je echt een echo enzo krijgen bij je nacontrole? Ik heb echt een mini gesprekje gekregen dat ongeveer zo ging.
'Hoi, ken je me nog, dat was een spannende bevalling, hoe is het met je litteken, voorlopig nog even wachten met een 2e.... doei'.

[ Bericht 11% gewijzigd door Hilzillah op 21-02-2014 10:45:54 ]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:55:01 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136965883
Hillz, het is nacontrole van het plaatsen van het spiraaltje ;) :D. Standaard hier, wel fijn. Heb nu al 6 weken bloederige/bruine afscheiding dankzij de Mirena :r Stom ding. Mannen moeten een spiraaltje nemen, niet vrouwen.
pi_136966189
Klumsy gefeliciteerd met Lola! *O* Is de taart nog gelukt? Veel plezier vandaag!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:06:12 #175
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136966237
Het is een prutsding :X. Tot de 1ste controle veel last gehad. Erna een cyclus geen last en nu weer.
Al lijkt dit van de cyste te komen. Ik kijk het nog even aan en dan ga ik maar weer terug mat dat ding.

Klumsy gefeliciteerd *O*
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:09:26 #176
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136966363
Gefeliciteerd Klumsy!

/egopost

Ik kom even *O* voor D!
Hij tijgert nu pas een week vooruit, en net zag ik voor het eerst heel mooi hoe hij bij elke tijgerbeweging vooruit zijn benen onder zijn kont probeert te doen, buik gaat dan in de lucht, dan weer helemaal plat op de buik, daarna gaat alles weer in de lucht enz. Ik ben zo trots :D !!!
Het allereerste begin van kruipen!

/einde egopost
pi_136966521
Ik gebruik de prikpil maar word sinds drie maanden gewoon om de vier weken ongesteld. En dat blijf ik dan drie weken :')

Op het moment gebruik ik even niets. Maar even laten uitlekken.

Ik was van alles van plan. Boven heeft echt een schoonmaak/opruimbeurt nodig maar Fee plat vandaag wel heel eeg. Dacht ik knoop dr op mijn buik zo kan ik toch wat doen...... Ja FOUT!!! Met die grijpgrage handjes trekt zij alles van de plakken af wat ik er net op leg :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:17:44 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136966699
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is een prutsding :X. Tot de 1ste controle veel last gehad. Erna een cyclus geen last en nu weer.
Al lijkt dit van de cyste te komen. Ik kijk het nog even aan en dan ga ik maar weer terug mat dat ding.

Klumsy gefeliciteerd *O*
Ieuw wat naar..
Hier alles goed, dat bloedverlies enzo hoort erbij en kan tot 6 mnd na plaatsing duren. Oh joy :+ Doet ook niks goeds voor plezier tussen de lakens, zeg maar :')
pi_136966703
Lola 1 jaar O+
Morgen vieren we het dus dan zal ik een verjaardagspam maken :)

Maar kijk nou wat een lievie O+

vrijdag 21 februari 2014 @ 11:18:25 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136966728
Ahh wat een schatje is het toch! O+
pi_136966753
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef klumsy het volgende:
Lola 1 jaar O+
Morgen vieren we het dus dan zal ik een verjaardagspam maken :)

Maar kijk nou wat een lievie O+

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat een mooie meid O+
pi_136966964
Gefeliciteerd Klumsy!

Wat heb je toch een mooi meisje O+ O+ En wat een boel tanden :o
pi_136967366
Haha ja boven 4 en onder 4 en heb het vermoeden dat er ook kiezen aankomen
pi_136968110
J heeft net 1 randje beneden :D
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:54:38 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136968114
Noh da's zéker een lievie O+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:56:04 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136968160
Oh en vwb de mirena: hang in there! Ik heb m 4,5 jaar gehad en was groot fan toen de eerste maanden eenmaal voorbij waren! Heb best wat 'wenpijn' gehad, kon geen strakke broeken aan enzo, en een volle blaas deed ook zeer, maar toen dat eenmaal klaar was, heb ik er nooit meer last van gehad!
pi_136968923
Dat klinkt hoopvol LB
Na een eventuele volgende zwangerschap die niet via een keizersnede zal gaan dan ga ik de mirena ook zeker overwegen
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:44:49 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136969769
Van harte Klumsy *O*!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:22:59 #189
259886 pessie
pi_136971063
Klumsy gefeliciteerd met je mooie dreumes!

En de rest ben ik alweer vergeten :') kennelijk zorgt beter slapen ervoor dat je lijf gaat uitrusten of zo :O

Wij gaan zondagmiddag en dinsdag ochtend Lauren haar verjaardag vieren O+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:48:22 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136971931
Lb doe ik ook maar de pijn die ik nu heb lijkt puur de cyste.
Hij is niet voor iedereen geschikt helaas daar heb ik het met mijn gyn al over gehad.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:32:55 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136973897
Klumsy, hoe ging je afspraak bij de gyn voor een broertje/zusje voor Lola? O+

En thanks LB, dat stelt gerust!
pi_136974476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en vwb de mirena: hang in there! Ik heb m 4,5 jaar gehad en was groot fan toen de eerste maanden eenmaal voorbij waren! Heb best wat 'wenpijn' gehad, kon geen strakke broeken aan enzo, en een volle blaas deed ook zeer, maar toen dat eenmaal klaar was, heb ik er nooit meer last van gehad!
Dat dus! Ik hoor/lees zo vaak van vrouwen dat het de eerste x aantal weken/maanden niet bevalt en ze dat ding er weer uit jetsen, maar ook mijn ervaring is dat het na de eerste rocky periode van gewenning (lees: 9 maanden van 3 weken per maand vloeien, wat was ik blij dat ik alleenstaand en seksloos was :') ) compleet om kan draaien en ik was er uiteindelijk wel heel content mee. Geen klachten, geen enkel bloedverlies meer, helemaal blij mee!
pi_136974601
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:44 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat dus! Ik hoor/lees zo vaak van vrouwen dat het de eerste x aantal weken/maanden niet bevalt en ze dat ding er weer uit jetsen, maar ook mijn ervaring is dat het na de eerste rocky periode van gewenning (lees: 9 maanden van 3 weken per maand vloeien, wat was ik blij dat ik alleenstaand en seksloos was :') ) compleet om kan draaien en ik was er uiteindelijk wel heel content mee. Geen klachten, geen enkel bloedverlies meer, helemaal blij mee!
Ontlurkt :@
+1
pi_136975124
Klumsy, gefeliciteerd met je dreumes!!

Xm beterschap!

Tally wat een domper (zag ze bij koffietijd laatst, vond ze daar ook niet super).

Rollen is hier een hit, maar volgens het CB is ze motorisch ook erg vlot (vooral ook de fijne motoriek). En dat heeft ze dus echt niet van mij...

Hier geen anticonceptie nodig, dus daar kan ik niet over meepraten (wel ervaring met de nuvaring in het verleden, ideaal ding).

Onze kleine meisje had gister een halfjaardag, als dank heeft ze 2,5 uur gehuild toen ik thuis kwam en haar naar bed wou brengen. Wat een feeststemming -O- ze sliep vervolgens wel door *O* (tot ik zenuwachtig werd en toch even ging kijken om 6 uur en ze wakker werd).

:N :N
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:57:21 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136975197
Als het puur bloedverlies was dan is het wel te overzien. Krom lopen van de buikpijn en geen pijnstiller die helpt -O-
pi_136975667
Voor mij is de mirena de ideale anticonceptie. Nul last, niet meer ongesteld en niet lichtelijk depressief. Maar de komende jaren hoef ik niet. O+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 15:12:48 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136975859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:08 schreef Limone het volgende:
Voor mij is de mirena de ideale anticonceptie. Nul last, niet meer ongesteld en niet lichtelijk depressief. Maar de komende jaren hoef ik niet. O+
Hup, door naar WOHTS jij :P
pi_136975976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:44 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar blijf je dan echt 9 maanden waarvan je dus 6 maanden bloedt met dat ding doorlopen?
Ik zou het ding er dan inderdaad wel uitjetsen inderdaad. Maar goed, spiraaltje komt er hier toch niet in.
pi_136976047
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Hup, door naar WOHTS jij :P
Nee gek! Haha ik moet er niet aan denken..

en er moet natuurlijk wel iets te wachten zijn. Iemand mijn libido gezien? :')
pi_136976083
Ik heb geen keus, het is de enige ac die ik mag. Dus ermee doorlopen doe ik idd :)
pi_136976161
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen keus, het is de enige ac die ik mag. Dus ermee doorlopen doe ik idd :)
Oh okey, dan heb je inderdaad weinig keuze.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 15:36:53 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136976935
Klumsy, gefeliciteerd met je dreumes!

Nou, mup houdt alles wel binnen tot dusver, maar de luiers houden nog niet over en ze is wat stiller dan normaal. Heeft vanmiddag ook 2,5 uur liggen pitten tot 14:15, maar viel net alweer bijna in slaap tegen me aan :?. Ze ligt nu op de haar kleed te klieren met speelgoed, dat wel. Is nog wat pips ook.

Zal wel een flinke tik van gisteren hebben.
pi_136976986
Klumsy, sorry, las er overheen maar gefeliciteerd met Lola! *O*
pi_136977723
Klumsy gefeliciteerd met lola *O*

xm fijn dat ze nu haar voeding binnen houdt. Wat kan je je machteloos voelen als je kindje ziek is he. Gelukkig lijkt het weer de goede kant op te gaan.

Ik ben 2 weken geleden weer begonnen met de pil.
limone ik denk dat ik je libido erbij gekregen heb :@ :7

Mats was vanmorgen om 5:15 al wakker. Sinds dien heeft hij 2x een half uurtje geslapen. Hij is wel moe maar slapen lijkt niet te lukken. Savonds vanaf +/-18.30 en snachts slaapt hij dan weer wel goed. Heeft iemand een goede tip voor overdag?
pi_136978334
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef GotC het volgende:
Klumsy, hoe ging je afspraak bij de gyn voor een broertje/zusje voor Lola? O+

En thanks LB, dat stelt gerust!
Afspraak was erg fijn, over 2 weken beginnen *O*
pi_136978862
Nou misschien posten we hier dan nog wel weer samen in november! :+

Gefeliciteerd met je grote kleine! Ik ben benieuwd naar de taart! w/
pi_136979134
Klumsy, van harte gefeliciteerd met je prachtige dreumes dochter *O* En de zon is ook nog eens gaan schijnen O+
pi_136980189
Klumsy, gefeliciteerd!! Wat een grote meid is het al zeg... zoals ze daar tegen die bank aan staat, met zo'n vrolijke tandjeslach O+ O+ En over een tijdje misschien wel grote zus in wording! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef ikke_84 het volgende:
Ik ben 2 weken geleden weer begonnen met de pil. limone ik denk dat ik je libido erbij gekregen heb :@ :7
Dat effect had de pil op mij helaas niet. Aan de andere kant, we willen toch geen derde dus 'nodig' is het niet ;)

Fijn dat Noor weer wat binnenhoudt, XM. Lekker laten slapen als ze wil, kan ze langzaamaan weer op krachten komen. Er komt vast wel weer een tijd dat je zou willen dat ze weer eens zou slapen ;)

De kleine van Sull alweer 6 maanden! Gefeliciteerd met d'r halfjaardag!

-mandy- *G* voor het bijna-kruipen van D!

Tally, op de rug knopen anders een optie? Dan kan ze in ieder geval wat lastiger die grijpgrage handjes gebruiken om je tegen te werken ;) (Trekken ze hooguit nog heel hard aan je haren :X)

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Shandaly op 21-02-2014 17:14:59 ]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:33:28 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136981095
Goed zo Shandaly ^O^
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:34:22 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136981174
Goed gedaan Shandaly! ^O^ Ben benieuwd naar de uitslag.

Libido? Wasda? :+
pi_136981705
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef klumsy het volgende:
Afspraak was erg fijn, over 2 weken beginnen *O*
*O*

Shandaly goed gedaan.

Belle bedankt O+ fan!
pi_136982204
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef bellelena het volgende:
Nin is fan O+

O+ mama stiekem ook een beetje?
♥ J & S
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:08:12 #214
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136982493
Goed zo Shandaly! Nu maar snel bloed laten prikken en wachten op de uitslag!
pi_136982540
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef bellelena het volgende:
Nin is fan O+

Lief liedje! Nog een fan erbij hier, hij begon er gelijk naar te glimlachen O+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:39:34 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136983581
Ok, de broccoli was nog niet welkom. Drie happen erin en er weer uit.
pi_136985242
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:59 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Hihi, dat ook, maar Nin is ook echt heel erg enthousiast bij dit filmpje! Ze zwaait en zingt mee en moet elke keer heel hard lachen als ie uit het nest is gevallen :') O+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:27:14 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136985571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:20 schreef bellelena het volgende:

[..]

Hihi, dat ook, maar Nin is ook echt heel erg enthousiast bij dit filmpje! Ze zwaait en zingt mee en moet elke keer heel hard lachen als ie uit het nest is gevallen :') O+
Hier keek Thias met open mond naar het filmpje.
pi_136986063
Oh goed punt. Wanneer weer beginnen met A-C? Ik vloei nu nog een beetje. Geef dus geen bv meer. Wil tzt mirena maar heb nog wel wat strippen pil liggen. Is het verstandig om eerst te wachten op natuurlijke menstruatie? Of zodra vloeien gestopt is gewoon aan een strip beginnen? Kun je een mirena tijdens de stopwewk laten plaatsen? /vragen
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136986125
Mama kwijt O+ trouwens
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136986559
Klumsy gefeliciteerd met je mooie dochter! *O*
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:50:26 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136986821
Ik begon na de nacontrole met AC Mo :) Dus 6 wkn erna. Eerst 6 weken pil, daarna mirena plaatsen, nog 6 weken pil, controle mirena. Nu eindelijk geen dubbele dosis hormonen meer *O*
pi_136987218
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef DJMomo het volgende:
Oh goed punt. Wanneer weer beginnen met A-C? Ik vloei nu nog een beetje. Geef dus geen bv meer. Wil tzt mirena maar heb nog wel wat strippen pil liggen. Is het verstandig om eerst te wachten op natuurlijke menstruatie? Of zodra vloeien gestopt is gewoon aan een strip beginnen? Kun je een mirena tijdens de stopwewk laten plaatsen? /vragen
Ook al menstrueer je niet, het is geen garantie dat je geen eisprong hebt ;)

Gefeliciteerd Klumsy!!
Sarcasme. Herken het.
pi_136987221
Ohja. Das wel een goede. Hoezo pil én mirena? Is dat standaard?

Nee precies spirit! Maar sex is hier toch nog no go tot vk gezegd heeft dat alles goed hersteld is...

Klumsy van harte!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:00:36 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136987370
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef DJMomo het volgende:

Nee precies spirit! Maar sex is hier toch nog no go tot vk gezegd heeft dat alles goed hersteld is...

Klumsy van harte!
Omdat ze 'tot de controle na 6 weken niet kunnen garanderen dat het spiraaltje goed zit', aldus de gyn :{
pi_136987372
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:59 schreef klaprooss het volgende:
Hoe kom je daarbij? :+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:07:40 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136987688
-en weer weg O-)-

Duuuusss...eerste hapje bloemkool. Meneer wilde echter na de fles een uur eerder niet boeren..dan krijg je dus dit :D :')

[ Bericht 31% gewijzigd door GotC op 22-02-2014 08:56:06 ]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:15:24 #228
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136988067
quote:

Klumsy van harte!
Nee hoor is niet standaard.

T. al aan de happen!
pi_136989098
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef GotC het volgende:

Duuuusss...eerste hapje bloemkool. Meneer wilde echter na de fles een uur eerder niet boeren..dan krijg je dus dit :D :')
:D _O-
Dit unieke moment dus wel vast kunnen leggen O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Suusz op 21-02-2014 21:44:47 ]
pi_136989164
GotC :D ik vind hem zo mooi O+
pi_136989575
Mama kwijt is ons lievelingsboek! Ik heb m voor Sticker met kerst gekocht, hij is zo lieffff O+

Mirena en pil is zeker niet standaard overigens. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door L-E op 21-02-2014 20:50:01 ]
pi_136989631
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Omdat ze 'tot de controle na 6 weken niet kunnen garanderen dat het spiraaltje goed zit', aldus de gyn :{
Nou, niets zo'n goede anticonceptie als een bevalling en een kraamweek, vond ik. :+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:58:19 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136990429
Ik kreeg het advies om nog even condooms te gebruiken toen ik net de mirena had, maar echt no way dat mijn vriendje in de buurt van down there mocht komen toen ik dat ding net had :X _O-

Oh en libido.... da's een softdrug toch ofzo? oO< Echt, ik had het al niet heel veel maar het is met mn gladde buikvel na de bevalling voorgoed verdwenen vrees ik :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:01:31 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136990627
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg het advies om nog even condooms te gebruiken toen ik net de mirena had, maar echt no way dat mijn vriendje in de buurt van down there mocht komen toen ik dat ding net had :X _O-

Oh en libido.... da's een softdrug toch ofzo? oO< Echt, ik had het al niet heel veel maar het is met mn gladde buikvel na de bevalling voorgoed verdwenen vrees ik :')
+1. Op alles :+

En thanks Fieder, bubs en Suusz O+ Was mooie timing :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:13:34 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136991307
Bohhhh ik bedacht maar weer eens een vacaturesite te openen, omdat ik toch aan een volgende baan moet gaan werken...

Nu ben ik sip :X ;(
pi_136992198
GotC je filmpje :D O+

LB, why? Zit er niks voor je bij?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:35:38 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136996221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef Juud-- het volgende:
GotC je filmpje :D O+

LB, why? Zit er niks voor je bij?
Not really, no :')

Ik heb een hopeloze studie gedaan, hopeloze bijbaantjes gehad, en zit dus nu met een waardeloos cv en in een regio waarin het sowieso al niet overhoudt qua banen. En banen die er zijn, daar wordt dus en masse op gereageerd, veelal door frisse, pas/bijna afgestudeerde hipperds die goedkoper zijn dan ik...
pi_136996455
Word haakmoeder, dat je slofjes haakt voor moeders die dat niet kunnen en dat dat dan je nieuwe business wordt O+ ;)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:54:48 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136997210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef Juud-- het volgende:
Word haakmoeder, dat je slofjes haakt voor moeders die dat niet kunnen en dat dat dan je nieuwe business wordt O+ ;)

Ik heb wel eens een kleine business ervan gemaakt, toen ik alleen nog in de thuiszorg werkte. Maar daar wordt t wel minder leuk van ;)

Oh en ik zou t liefste thuisblijven nu, maar ik vrees dat ik dan helemaal nooit meer aan t werk kom. En bovendien wordt t dan ook wel krap hier met de kersverse hypotheek :')
pi_136997983
quote:

Klumsy van harte!
Keizersnede ftw *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_137005725
Baby wakker worden om 7:30 ftw *O*
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 08:15:35 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137005737
Isa ftw *O*
pi_137005738
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Keizersnede ftw *O*
Ja want dat hoeft niet te herstellen? :?

Lekker uit slaap baby. Hier kleine Om 5:15. Grote om 6:00. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137005784
Gotc dat filmpje :D en wat een mooi mannetje heb je daar O+

LB wat balen dat je niks kunt vinden. In welke sector zoek je werk?

Ik twijfelde tussen de pil en spiraal. Omdat ik de pil makkelijker vond ben ik daar mee begonnen. Wat vinden jullie t voordeel van een spiraaltje? Want ik twijfel nog steeds of ik niet een spiraaltje moet laten zetten.
Momo Ik heb niet gewacht tot ik ongesteld werd ik ben na 4 weken gewoon met de pil begonnen
pi_137005801
Spirit *O* wat heerlijk!!

momo dat zijn minder leuke tijden -O-
pi_137005820
Goedemorgen :O
Ik moest K om 7 uur wakker maken :o want hij werd om half 8 opgehaald omdat ik moet werken.
Eerste weekje zit er bijna op *O*
Heb alleen nergens meer tijd voor want werk gewoon 32 uur.

Ik heb wel bijgelezen maar een hoop vergeten...
Dus doe even een *O* voor jarige kindjes en mooie foto's en filmpjes.

En een :* voor iedereen die het nodig heeft.
pi_137005823
Ikke, ik heb geen zin om er straks weer elke dag aan te moeten denken. Daarbij heeft mirena minder hormonen en is het meer plaatselijk. En tot slot schijnt het vaak met mirena te zijn dat er haast geen menstruatie meer is. Dat het langer werkt (tenzij eerder verwijderen uiteraard) is voor mij geen bezwaar. Jaap is toch de laatste hier.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137005884
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 08:37 schreef angelatje het volgende:
Goedemorgen :O
Ik moest K om 7 uur wakker maken :o want hij werd om half 8 opgehaald omdat ik moet werken.
Eerste weekje zit er bijna op *O*
Heb alleen nergens meer tijd voor want werk gewoon 32 uur.

Ik heb wel bijgelezen maar een hoop vergeten...
Dus doe even een *O* voor jarige kindjes en mooie foto's en filmpjes.

En een :* voor iedereen die het nodig heeft.
Uitslapen voor Spirit! En minder voor Momo. Wij zijn hier het weekend om 6.00 begonnen :)
Ik heb de soort van tussen vorm van de pil en spiraal, de nuvaring. Vind hem zelf ideaal, niet elke dag aan hoeven denken, niet te veel hormonen en zelf kiezen of je wel of geen stopweek wil
pi_137005933
Jaa spirit een goede nacht! Toevalstreffer of heb je iets gedaan gisterenavond wat je anders niet/anders deed?
pi_137005997
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 08:15 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ja want dat hoeft niet te herstellen? :?

Lekker uit slaap baby. Hier kleine Om 5:15. Grote om 6:00. -O-
Nou, minder blijkbaar :s) :@ :9 Ook een ander idee denk ik, want down there is niks stuk.
Sarcasme. Herken het.
pi_137006028
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 08:55 schreef Juud-- het volgende:
Jaa spirit een goede nacht! Toevalstreffer of heb je iets gedaan gisterenavond wat je anders niet/anders deed?
Ze heeft gisteren ineens maar 1 slaapje overdag gedaan, van 10 tot 1 en was smiddags met geen mogelijkheid meer in bed te krijgen. Raar kind. Savonds om 10 uur werd ze wakker en heeft ze 100ml pap gehad. Die papspenen werken trouwens echt voor geen meter :') of ik doe iets fout :@ Maar blijkbaar ging het toch goed O+
Sarcasme. Herken het.
pi_137006029
Wat heeeelijk Spirit!!! *O*

Hier zitten we helaas weer op een schema van om de twee uur ;(

Ik heb tien jaar geleden gekozen voor een spiraal omdat ik zo vlak werd van de pil. :{ met spiraal geen last meer van gehad. En ik hoefde niet te ontpillen toen hij er eenmaal uit was en ik was vrij snel zwanger daarna. :)
pi_137006038
Spirit wat heerlijk *O*
Hier was het weer half 5 }:|

Mijn laatste week met baby is vandaag begonnen :o
pi_137006052
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:08 schreef Limone het volgende:
Wat heeeelijk Spirit!!! *O*

Hier zitten we helaas weer op een schema van om de twee uur ;(

Ik heb tien jaar geleden gekozen voor een spiraal omdat ik zo vlak werd van de pil. :{ met spiraal geen last meer van gehad. En ik hoefde niet te ontpillen toen hij er eenmaal uit was en ik was vrij snel zwanger daarna. :)
Oh balen joh, om de twee uur is heftig. Maar het wordt beter!! O+

En heeeel herkenbaar, dat vlakke! Bizar dat een pil dat kan doen he? Je wordt ineens een heel ander persoon als je ermee stopt en dan realiseer je je de impact eigenlijk pas...
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 09:25:02 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137006182
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:09 schreef Fieder het volgende:
Spirit wat heerlijk *O*
Hier was het weer half 5 }:|

Mijn laatste week met baby is vandaag begonnen :o
:o Nu al! Hoe kan dat nou ineens? :o

Spirit wat heeeeeeerlijk! *O*

Limone om de 2 uur.. :X
pi_137006351
Limone :* om de 2 uur is -O-

fiede ook al zo vroeg wakker.
En volgende week heb je gewoon geen baby meer maar een ukje!! *O*

zn nuvaring moet je er toch zelf in en uitprutsen? Of heb ik dat verkeerd? Ff googlen zo. Met een spiraaltje heb je geen garantie dat je niet meer ongesteld wordt of wel? Wij gaan in september naar italie en dan wil ik echt niet ongesteld zijn. Dat vind ik t enige voordeel van de pil die kan je gewoon doorslikken.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 10:34:31 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137007302
Even een egopost tussendoor hoor, maar is er iemand zo bekend in Utrecht dat ze een café voor me weet waar ik zou kunnen kolven vanmiddag?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 10:40:30 #258
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137007454
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Even een egopost tussendoor hoor, maar is er iemand zo bekend in Utrecht dat ze een café voor me weet waar ik zou kunnen kolven vanmiddag?
Dit is een vrij groot pand. Zij hebben misschien wel een ruimte even?
Ik ken voornamelijk het terras wel ;) maar volgens mij hebben ze wel aparte zalen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudaen_(Utrecht)

Hmm de link krijg ik niet helemaal op de juiste pagina. Stadskasteel Oudaen dus. Is een horecagelegenheid aan de gracht.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137007495
PM Olf anders ff, die gaf BV en woont in Utrecht volgens mij.

Spirit, ik hoop datze de slag nu te pakken heeft en vannacht ook lekker slaapt.

Fieder! Al bijna een dreumes!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 10:43:08 #260
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137007522
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Café niet, maar heb wel een keer in de Prenatal gehoord dat medewerkers hun lunchruimte aanboden aan een vrouw die moest kolven :).

Misschien staat hier nog iets tussen?
http://www.borstvoedingsforum.nl/viewtopic.php?p=124060#124060
pi_137007914
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:40 schreef ikke_84 het volgende:

zn nuvaring moet je er toch zelf in en uitprutsen? Of heb ik dat verkeerd? Ff googlen zo.
Klopt, maar is eigenlijk net als tampon in een uit doen, stelt niet veel voor :7 . Vond het zelf een minder fijn idee om naar de dokter te moeten voor spiraal en er dan geen controle meer over te hebben.

En Fieder, nog even een weekje extra genieten dus!
pi_137008422
Oef. Om de twee uur. -O-

Hier plak baby en saggo peuter. Dodelijke combi -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:31:56 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137008636
:* Mo.

Juud,
SPOILER
Zo leuk, T. is echt aan het spelen met al z'n speelgoed O+ Een mobile is ook leuk om tegenaan te schoppen :D
pi_137008737
Wat een zware nacht Limone, dat is echt niet tof :N Hopelijk kun je vandaag een beeeetje uitrusten? Of heb ik niet goed bijgelezen en heb je dat allang verteld. Oke, ik heb me tot deze pagina beperkt :')

Spirit YESSS een goede nacht!! Denk je dat het aan de pap ligt of aan het wakker blijven overdag? Hier heb ik altijd de indruk dat dat totaal geen effect op de nacht heeft. Of een onverwacht effect.

F's krentenbaard is echt al half weg, wat een superzalf heb ik gekregen! ^O^

En vanmorgen O+ iets geheel nieuws O+ F werd om 5:15 wakker }:| Vriend ging toen opstaan (want moest weg) en toen was F na de fles klaarwakker. Dus ik maar gezellig liedjes zingen in bed. En toen viel hij in slaap! Hebben we tot 8:00 samen geslapen :z Dat was een first *;

LB, Ik heb je een DM gestuurd maar je bent alweer weg geloof ik.

Nuvaring, dat is wel wat ja. Is dat van siliconen gemaakt of van rubber Suusz? Voor die verzakking draag ik nu een ring van een cm dik en 8 cm groot dus die nuvaring vind ik niet zo indrukwekkend!

DJMomo, sterkte vandaag :*

P.S. Maken de andere aprilmoeders ook al stiekem verjaardagswensenlijstjes? :@
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:54:50 #265
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137009225
Helleu!

Limone, ik hoop dat het schema snel weer verandert!

--

Goede nacht voor Spirit!

--

Fijne momentjes voor Suiker!

--

En nou zit ik te janken door de post van Angela. Het slaat nergens op, maar ik ben gewoon Zo Moe. Ik kijk er zo naar uit dat M. ook 's nachts door gaat slapen. Ze komt nog steeds om de 3 uur (twee is ook geen uitzondering) en het breekt me nu zo langzamerhand echt op. Eerst was ik super trots, want mijn baby kwam vanaf het begin om de drie uur! Mijn baby doet het perfect! Maar nu ik overal (dat valt best mee, maar in mijn hoofd is het overal) lees dat kindjes die rond dezelfde tijd als M geboren zijn of zelfs later dan M al doorslapen merk ik echt pas hoe het me opbreekt. Volgend weekend gaat ze voor het eerst logeren bij opa en oma. Kix en ik hebben dan ons jubileum en dan gaan we lekker tijd samen doorbrengen tijdens een relaxweekend in de sauna. Ik zou er naar uit moeten kijken voor het samenzijn met Kix, maar ik kijk er voornamelijk naar uit omdat ik dan het hele weekend kan slapen. -O-

Sorry voor het zeikverhaal.
pi_137009488
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Helleu!

Limone, ik hoop dat het schema snel weer verandert!

--

Goede nacht voor Spirit!

--

Fijne momentjes voor Suiker!

--

En nou zit ik te janken door de post van Angela. Het slaat nergens op, maar ik ben gewoon Zo Moe. Ik kijk er zo naar uit dat M. ook 's nachts door gaat slapen. Ze komt nog steeds om de 3 uur (twee is ook geen uitzondering) en het breekt me nu zo langzamerhand echt op. Eerst was ik super trots, want mijn baby kwam vanaf het begin om de drie uur! Mijn baby doet het perfect! Maar nu ik overal (dat valt best mee, maar in mijn hoofd is het overal) lees dat kindjes die rond dezelfde tijd als M geboren zijn of zelfs later dan M al doorslapen merk ik echt pas hoe het me opbreekt. Volgend weekend gaat ze voor het eerst logeren bij opa en oma. Kix en ik hebben dan ons jubileum en dan gaan we lekker tijd samen doorbrengen tijdens een relaxweekend in de sauna. Ik zou er naar uit moeten kijken voor het samenzijn met Kix, maar ik kijk er voornamelijk naar uit omdat ik dan het hele weekend kan slapen. -O-

Sorry voor het zeikverhaal.
1. Als je moe bent moet je eerder huilen
2. Als je net moeder bent moet je eerder huilen
3. Als het over je kind gaat moet je eerder huilen
4. Het komt vanzelf :* Kunnen jullie geen wisselnachten doen, zodat je een keer kunt blijven liggen?
pi_137009545
Ah Skips even zeiken mag best :* hier ook om de 2 tot 3 uur. Het is inderdaad vermoeiend, ik zou ook zooo graag! een keertje 6 uurtjes slapen.
Heerlijk van je geplande weekendje, waarschijnlijk kan je achteraf wel zeggen dat het heel fijn was met kix, juist omdat je goed geslapen hebt.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:07:25 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137009546
Dat is heul geen zeikverhaal Skips! Het is super dat ze het perfect doet, maar dat neemt niet weg dat het voor jou zwaar is. Logisch, want 1 tot 2 uur max achter elkaar slapen is killing, mee eens!
Wat heerlijk dat jullie even samen ertussenuit gaan, even niet eruit moeten :* Bijslapen is dan verplicht hoor ;)
pi_137009664
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:05 schreef Suikertante het volgende:

[..]

1. Als je moe bent moet je eerder huilen
2. Als je net moeder bent moet je eerder huilen
3. Als het over je kind gaat moet je eerder huilen
4. Het komt vanzelf :* Kunnen jullie geen wisselnachten doen, zodat je een keer kunt blijven liggen?
O+
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:22:13 #270
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_137009902
Heel herkenbaar Skippy! Nora is ook heel lang elke 3 uur blijven komen, zowel overdag als 's nachts. En dat brak me op een gegeven moment ook op.

Nu is ze 7 maanden (vandaag *O* ) en komt ze sinds een 1,5 maand (geloof ik) nog 1 keer 's nachts, maar dat is al zo'n verbetering tov 2 of 3 keer.

En als je ze moe bent is alles 100x zo zwaar, dus het is helemaal niet gek dat je het ff niet meer ziet zitten en sneller huilt.
Heel goed dat jullie een weekendje weg gaan! Lekker een weekendje doorslapen hoort daar gewoon bij :)

Bij ons werkt het trouwens wel goed dat ik wat vroeger naar bed ga (tussen 21.30 en 22.00u) en mijn man dan het laatste flesje voor de nacht doet. Dat betekent dat ik vaak minstens 4 uur achter elkaar kan doorslapen, wat voor mij al een wereld van verschil maakt.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_137010387
Skip :*. Ik denk niet dat je dit wilt horen ;), maar Ellie komt nog steeds overdag elke 2 uur (en dat houd ik zelf ook wel in stand want ze voelt zich dan ook duidelijk beter, zit betervin haar velletje) en 's nachts is het nu meestal ook elke 2 uur - maar ze kan er ook 6 tussen laten. Ik zou ook zoooo graag een iets langer slapende baby willen, gewoon om fysiek én mentaal te kunnen herstellen.

Kortom, ik weet precies hoe je je voelt :*.

En natuurlijk een *O* voor Spirit, sterkte voor Bloempie en ook voor Juud, en een :* voor iedereen die het nodig heeft.
Home is where the O+ is...
pi_137010616
Kus voor skip. Ik mag niet klagen, Jaap is een paar weken jonger dan M. En geef geen bv meer. Maar ook ik verlang naar dikke tuk. Als ik dan meiden uit mijn feb groepje hoor over van 22h tot 5h slapen.... Maar goed. Komt wel weer. Pak overdag zoveel mogelijk je rust. Dan maar geen gestofte plinten of gestreken sokken. :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137011951
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:36 schreef Suikertante het volgende:

F's krentenbaard is echt al half weg, wat een superzalf heb ik gekregen! ^O^

Nuvaring, dat is wel wat ja. Is dat van siliconen gemaakt of van rubber Suusz? Voor die verzakking draag ik nu een ring van een cm dik en 8 cm groot dus die nuvaring vind ik niet zo indrukwekkend!
Ik heb even de bijsluiter erbij gepakt, het is van ethyleenvinylacetaatcopolymeer (als je dit woord drie keer achter elkaar kan uitspreken ben je echt goed 8)7!) . Schijnt een soort plastic te zijn dat niet opgenomen wordt door het lichaam..

Fijn trouwens dat de krentenbaard zo snel minder wordt!

En :* voor de slechte nachten! Wij doen hier ook meestal een deel vd nacht afwisselen. Dan weet je in ieder geval dat je of het eerste of het laatste deel er niet uit hoeft :Z
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:48:24 #274
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137012107
Skips lijkt me ook erg vermoeiend :*

Geniet van je weekendje weg samen
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:51:33 #275
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137012206
O+ .

Ik durf er eigenlijk gewoon ook niet over te klagen, omdat veel mensen ook zoiets hebben van "tsja, jij wilt een kind". En dus zeg ik normaliter maar niets.

Ze heeft overigens wel een dag- en nachtritme. Overdag slaapt ze eigenlijk niet, op ergens een uurtje na (wat ik echt weinig vind!) en vanaf tien uur 's avonds slaapt ze mee. Overdag komt ze wel echt vaak om een voeding trouwens en huilt ze best veel. M'n tepels zijn ook helemaal aan gort, ook omdat ze bedacht heeft hoe leuk het wel niet is om met mijn tepel in haar mond haar hoofd te gaan draaien. :X

--

Cwen, dat is inderdaad niet wat ik wil horen, maar ergens is het ook wel 'fijn' ofzo om te lezen dat het echt wel vaker voor komt, zelfs na een hele tijd. En kus voor jou!

Sylver, dat zit er hier dan weer niet echt in omdat we meestal op hetzelfde tijdstip gaan slapen, maar het klinkt wel fijn, die 4 uur!

Momo, je hebt ook wel gelijk, maar na een paar dagen vliegt de zooi in huis me ook wel weer aan en MOET ik opruimen.

Verder is M wel helemaal geweldig hoor! Ze huilt en plakt best veel, maar ik vind het heerlijk om met haar te knuffelen etcetera. O+

[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 22-02-2014 14:11:54 ]
pi_137012965
Je klinkt niet ongelukkig hoor Skips, je klinkt gewoon moe ;)
En al was je soms niet tot over je oren verliefd, dat is allemaal heel normaal he? Ik zou die eerste drie maanden (op d'r kraamweek na) liever overslaan. Daarna werd het elke week leuker, nu nog steeds! O+
pi_137013021
Rottig, Skip! :* Ik lig nu in bed. Mijn man en M. zijn nu samen op avontuur en nu kan ik even helemaal ontspannen. Een voordeel: ze trekt s nachts zo'n lief koppie als ze tijdens het drinken in slaap is gevallen. Als een klein molletje. O+ Dat krijg ik nu dus heel vaak te zien! *O* ;)
pi_137013047
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:51 schreef ProjSkippy het volgende:
O+ .

Ik durf er eigenlijk gewoon ook niet over te klagen, omdat veel mensen ook zoiets hebben van "tsja, jij wilt een kind". En dus zeg ik normaliter maar niets.

Ze heeft overigens wel een dag- en nachtritme. Overdag slaapt ze eigenlijk niet, op ergens een uurtje na en vanaf tien uur 's avonds slaapt ze mee. Overdag komt ze wel echt vaak om een voeding trouwens en huilt ze best veel. M'n tepels zijn ook helemaal aan gort, ook omdat ze bedacht heeft hoe leuk het wel niet is om met mijn tepel in haar mond haar hoofd te gaan draaien. :X

Verder is M wel helemaal geweldig hoor! Ze Hij huilt en plakt best veel, maar ik vind het heerlijk om met haar hem te knuffelen etcetera. O+
Alsof je het over mijn M hebt echt precies hetzelfde. Ik ben zo blij als hij overdag weleens langer dan 30-45 minuten slaapt en dan niet op mij ofzo. Dan kan ik tenminste de was ophangen/opvouwen, afwas doen, bed opmaken, opruimen oid.
Heel soms lukt het me om hem op de rug te knopen dat scheelt dan kan ik iets meer. Hij kan ook heerlijk vrolijk zijn en kan nu ongeveer 10 tot 20 minuutjes zelf spelen, alsin op kleed met babygym of in box naar mobile kijken.
Maar goed, ik wilde dit zo dus moet ik het van mezelf accepteren en dat lukt me ook gewoon. Hij heeft me nu gewoon nodig dus kan ik dit! Ik denk ook vaak aan de lieve woorden hier van bijvoorbeeld Belle O+

Al met al is hij gewoon de allerleukste, liefste, mooiste, beste, knapste, schattigste! Hij kost gewoon veel energie maar dat heb ik er geheel voor over. O+
pi_137013056
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:20 schreef Limone het volgende:
Rottig, Skip! :* Ik lig nu in bed. Mijn man en M. zijn nu samen op avontuur en nu kan ik even helemaal ontspannen. Een voordeel: ze trekt s nachts zo'n lief koppie als ze tijdens het drinken in slaap is gevallen. Als een klein molletje. O+ Dat krijg ik nu dus heel vaak te zien! *O* ;)
:D O+
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:32:05 #280
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137013338
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:22 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Alsof je het over mijn M hebt echt precies hetzelfde. Ik ben zo blij als hij overdag weleens langer dan 30-45 minuten slaapt en dan niet op mij ofzo. Dan kan ik tenminste de was ophangen/opvouwen, afwas doen, bed opmaken, opruimen oid.
Heel soms lukt het me om hem op de rug te knopen dat scheelt dan kan ik iets meer. Hij kan ook heerlijk vrolijk zijn en kan nu ongeveer 10 tot 20 minuutjes zelf spelen, alsin op kleed met babygym of in box naar mobile kijken.
Maar goed, ik wilde dit zo dus moet ik het van mezelf accepteren en dat lukt me ook gewoon. Hij heeft me nu gewoon nodig dus kan ik dit! Ik denk ook vaak aan de lieve woorden hier van bijvoorbeeld Belle O+

Al met al is hij gewoon de allerleukste, liefste, mooiste, beste, knapste, schattigste! Hij kost gewoon veel energie maar dat heb ik er geheel voor over. O+
Kolere, jij bent echt mij! En jouw M is mijn M! Hier lukt zelf vermaken ook krap aan een half uur. Dan ligt ze te flirten met de lamp aan het plafond, of kijkt ze naar de mobiel in de box etcetera.

Je hebt gelijk met dat nodig hebben, maar het is inderdaad wel heel zwaar. In het begin begon ik dan tijdens dat korte slaapje van d'r aan iets groots in huis om dat vervolgens helemaal niet af te kunnen maken waardoor het huis een nog grotere zooi werd. w/ Nu probeer ik maar gewoon snel iets te doen, dan voel ik me tenminste nog een beetje een goede huisvrouw.

En Limone O+.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:33:53 #281
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137013397
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Suikertante het volgende:
Je klinkt niet ongelukkig hoor Skips, je klinkt gewoon moe ;)
En al was je soms niet tot over je oren verliefd, dat is allemaal heel normaal he? Ik zou die eerste drie maanden (op d'r kraamweek na) liever overslaan. Daarna werd het elke week leuker, nu nog steeds! O+
Ja, queue tranen! ;(

O+

Edit: zo spel je dat toch?
pi_137013485
Ik zeg: Ultiem koppel die M&M *;
pi_137013512
Ik herken wat jullie schrijven van toen mijn R zo klein was en alleen bij mij wou zijn! mijn man nam haar vaak wandelen zodat ik kon een uurtje slapen en zo sliep zij ook in de kinderwagen!

Het wordt beter! echt :* en nu komt mijn peuter vaak naar mij toe al roepend "mamatooeeee" en geeft ze mij het allergrootste knuffel O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:43:30 #284
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137013791
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:36 schreef Mabawa. het volgende:
Ik zeg: Ultiem koppel die M&M *;
Dan moet 'ie wel eerst een afro krijgen. 8-)

--

Thanks bitterend! Hier voel ik me dan alleen wel schuldig naar m'n vriend omdat hij keihard werkt iedere dag en ik dus niet ik nog eens van alles van hem wil vragen. Stom misschien, maar ik blijf er gewoon echt een beetje in hangen.
pi_137013849
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Dan moet 'ie wel eerst een afro krijgen. 8-)
Hij doet z'n best :P
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:46:09 #286
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137013860
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:45 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Hij doet z'n best :P
Deal!
pi_137014024
Ah ja het is ook allemaal ingrijpend enzo. En je wordt echt geleefd door die kleine. Ik ben ook al blij als ik die immer uitpuilende wasmand weer een beetje leeg heb weten te krijgen. En af en toe de stofzuiger. Sja. De rest komt echt wel weer een keer. Maar Jaap is wel erg makkelijk. Slaapt in mijn beleving veel meer overdag dan Sjaak deed. En echt al een beetje ritme erin.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:53:49 #288
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137014068
Wat Suiker zegt, die eerste paar maanden zijn echt zwaar. Jij en je kleintje moeten elkaar leren kennen, geleefd worden, je bent nog herstellende van een bevalling én zwangerschap, hormonen vliegen in het rond..
Alle clichés kloppen helaas :P: Het wordt beter. Echt! En het wordt alleen maar leuker O+

Wb mannen en dingen vragen te doen..nog een cliché: Het is ook zijn kind.
Ik wilde Yur geen nachtvoedingen laten doen als hij moest werken want tsja, hij werkt! Tot hij zelf (toen ik aan het instorten was) kwam met 'hallo, dit is óns kind. Dus we delen de zorg!'
Vooruit dan maar :+

[ Bericht 4% gewijzigd door GotC op 22-02-2014 14:59:21 ]
pi_137014203
Jammer dat mannen geen borst kunnen geven snachts he :9 mijn man verschoonde haar altijd :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:00:38 #290
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137014272
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef bitterend het volgende:
Jammer dat mannen geen borst kunnen geven snachts he :9 mijn man verschoonde haar altijd :Y
Een klein voordeeltje aan fv ;) We verdeelden de nacht: voor 4 uur voor mij, na 4 uur voor hem. Elke nacht spanning en sensatie als T. begon te huilen :+
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:27:52 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137015182
Die eerste maanden zijn pittig ja. Hoewel ik het nu ook wel pittig vind hoor, zeker nu ze ziek is.

Vandaag gaat het wat minder dan gisteren. Vanmiddag weer spugen ook. Ze kokhalst heel snel. Vaste voeding wil ze echt niet, de flesjes matig. Net maar 100cc en weer flinke blerk naderhand, natuurlijk net over de schone pyjama heen.

Ze blerkte sowieso wel veel vond ik, ook lang na de voeding. En nu begin ik me af te vragen of er iets met haar maagje mis is. Maar woensdag had ze nog prima gegeten en donderdag was het ineens ellende. Dus dan toch eerder virus.

Meh -O-

Misschien toch maar even langs de huisarts volgende week. Vrijdag moeten we naar het cb, dat zal geen fraaie meting worden...
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:35:50 #292
259886 pessie
pi_137015442
Skips, mijn man werkt ook hard en toch doet hij van alles. De zorg voor de kinderen en het huishouden de hele week is een 100 uren baan. Beetje gek om te zeggen dat hij daarin niets zou hoeven doen omdat hij 45 uur per week werkt.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:37:02 #293
259886 pessie
pi_137015488
Ik kwam hier trouwens om te vertellen dat ik Lauren haar verjaardagstaart af heb *O*
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:38:09 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137015530
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:37 schreef pessie het volgende:
Ik kwam hier trouwens om te vertellen dat ik Lauren haar verjaardagstaart af heb *O*
Foto!

zaterdag 22 februari 2014 @ 15:43:35 #295
259886 pessie
pi_137015715
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:38 schreef GotC het volgende:

[..]

Foto!

Morgen :P dan komt de eerste bups visite (we vieren het morgen middag en dinsdagochtend). En tot dan hou ik het een verrassing! Maar hij is vet tof. Ik heb natuurlijke rol fondant gekocht met natuurlijke kleurstoffen rood en geel O+ moet zeggen dat het toch best veel werk is, zo'n taart.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:45:11 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137015773
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Morgen :P dan komt de eerste bups visite (we vieren het morgen middag en dinsdagochtend). En tot dan hou ik het een verrassing! Maar hij is vet tof. Ik heb natuurlijke rol fondant gekocht met natuurlijke kleurstoffen rood en geel O+ moet zeggen dat het toch best veel werk is, zo'n taart.
Ik ben benieuwd! En je kan wel mooi zeggen dat je 'm zelf gemaakt hebt 8-)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:47:32 #297
259886 pessie
pi_137015848
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! En je kan wel mooi zeggen dat je 'm zelf gemaakt hebt 8-)
Jup! Best wel heel erg zelf ja O+ . De vlaaivulling en het banketbakkersroom heb ik zelfs zelf gemaakt :P
pi_137015996
Gaaf Pessie ik ben heel benieuwd!
pi_137016141
Gaaf pessie. Werk he? Heb het één keer voor Sjaak gedaan. Pff jaar erna mooi weer een hemaatje :')

Sjaak moest tot nog toe niet heel veel van Jaap hebben. Deinsde wat achteruit als je met Jaap in de buurt kwam. Net kroop ie zomaar bij Jaap in de box, sloeg een arm om hem, en toen keken de broertjes elkaar heel verliefd aan. Sindsdien ben ik emotioneel incontinent.
O+ O+

En ja. Ik heb hét moment op foto weten vast te leggen. En nu kijk ik daar telkens naar en dan ga ik weer. :'( :o :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:05:57 #300
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137016580
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:35 schreef pessie het volgende:
Skips, mijn man werkt ook hard en toch doet hij van alles. De zorg voor de kinderen en het huishouden de hele week is een 100 uren baan. Beetje gek om te zeggen dat hij daarin niets zou hoeven doen omdat hij 45 uur per week werkt.
Is ook zo! Maar er zit zo'n kronkel in mijn hoofd die vindt dat ik het moet doen omdat hij ook werkt en ook moe is. En ik mezelf een aansteller vind en dus nog niets tegen Kix gezegd heb hierover, terwijl we normaal echt over álles praten. Zo raar.

Maar komt goed! En jullie zijn lief en ik ga gewoon eventjes zwelgen. En met M knuffelen!

--

Jeej voor taart!

--

XM :*.

--

En ik zag de foto Momo! Hartjes!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:07:59 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137016657
Vol dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo