SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef Limone het volgende:
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi!
OMG ik schiet al vol bij t idee dat ik over 2 maandjes ook zo zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:47 schreef Fieder het volgende:
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te jankenL is om 19.19 geboren (op 1-3-13
), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
Hoort erbij hoor, echt! Al kun je inderdaad beter geen appel of komkommer doen als je het eng vindt. E zat heel vaak te kokhalzen, maar kan nu steeds beter haar tong gebruiken om het eten rond te brengen in haar mond. Kokhalzen gebeurt nauwelijks meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:43 schreef Hilzillah het volgende:
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
Ik plemp me er ook gewoon alvast bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!.
--
Spannend Klumsy!
--
En krentenbaard, bluhh!
--
Nog een extravoor alle slechte nachten!
--
En Limone.Ik dacht dat jij de dag niet precies wist omdat je toen de hele week volgeyoghurt was?
![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he
Misschien kun je Eva vragen wat haar zusje leuk vindt? Of wat zij bij Rosalie vindt passen? Ook schattigquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:
Oh gatver. Daar bescherming lekker mee suiker. Beterschap![]()
En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.
Suggesties anyone?
Ik zou gewoon zo'n grote slagroomtaart bij een goeie bakker bestellen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:
Oh gatver. Daar bescherming lekker mee suiker. Beterschap![]()
En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.
Suggesties anyone?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
Ik kom er ook kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!
Arme F heeft krentenbaardHeeft hij er veel last van, kan flink pijnlijk en irritant zijn.
Lola heeeel erg bijna 1!![]()
Uhm, qua fruit appel, peer en banaan voornamelijk. Verder wortel, sperziebonen, broccoli, brood, soepstengels en uuuhm.... ik weet t niet zo goed meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik weet hetIk vind het gewoon een beetje griezelig... Als hij dat tongetje wat meer onder controle heeft dan weer glad spul.
![]()
Wat gaf jij dan LB? Gewoon glad en ik moet dan niet zo schrikkerig zijn, of alternatieven?
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he
Suiker, wat balen! Is hij nu heel erg minder knap ook?
Mag dat!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open.
Omdat de functie een andere naam heeft mag het. Ik had de baan als systeembeheerder maar hadden mijn functie veranderd naar ICT assistent. Omdat ze mij als ICT assistent ontslagen hebben mogen ze een vacature open hebben als systeembeheerder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Mag dat!
Ik zou het echt aangeven bij het UWV
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWVquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Djeez Tally, lekker lomp
Je gaat toch niet daar solliciteren??
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |