SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef Limone het volgende:
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi!
OMG ik schiet al vol bij t idee dat ik over 2 maandjes ook zo zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:47 schreef Fieder het volgende:
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te jankenL is om 19.19 geboren (op 1-3-13
), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
Hoort erbij hoor, echt! Al kun je inderdaad beter geen appel of komkommer doen als je het eng vindt. E zat heel vaak te kokhalzen, maar kan nu steeds beter haar tong gebruiken om het eten rond te brengen in haar mond. Kokhalzen gebeurt nauwelijks meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:43 schreef Hilzillah het volgende:
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
Ik plemp me er ook gewoon alvast bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!.
--
Spannend Klumsy!
--
En krentenbaard, bluhh!
--
Nog een extravoor alle slechte nachten!
--
En Limone.Ik dacht dat jij de dag niet precies wist omdat je toen de hele week volgeyoghurt was?
![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he
Misschien kun je Eva vragen wat haar zusje leuk vindt? Of wat zij bij Rosalie vindt passen? Ook schattigquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:
Oh gatver. Daar bescherming lekker mee suiker. Beterschap![]()
En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.
Suggesties anyone?
Ik zou gewoon zo'n grote slagroomtaart bij een goeie bakker bestellen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:
Oh gatver. Daar bescherming lekker mee suiker. Beterschap![]()
En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.
Suggesties anyone?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
Ik kom er ook kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op!
Arme F heeft krentenbaardHeeft hij er veel last van, kan flink pijnlijk en irritant zijn.
Lola heeeel erg bijna 1!![]()
Uhm, qua fruit appel, peer en banaan voornamelijk. Verder wortel, sperziebonen, broccoli, brood, soepstengels en uuuhm.... ik weet t niet zo goed meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik weet hetIk vind het gewoon een beetje griezelig... Als hij dat tongetje wat meer onder controle heeft dan weer glad spul.
![]()
Wat gaf jij dan LB? Gewoon glad en ik moet dan niet zo schrikkerig zijn, of alternatieven?
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he
Suiker, wat balen! Is hij nu heel erg minder knap ook?
Mag dat!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open.
Omdat de functie een andere naam heeft mag het. Ik had de baan als systeembeheerder maar hadden mijn functie veranderd naar ICT assistent. Omdat ze mij als ICT assistent ontslagen hebben mogen ze een vacature open hebben als systeembeheerder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Mag dat!
Ik zou het echt aangeven bij het UWV
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWVquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Djeez Tally, lekker lomp
Je gaat toch niet daar solliciteren??
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV
En ze schelen 6 mndquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:30 schreef bellelena het volgende:
Hee, hij komt bij Nin in de buurt met z'n stats! Die zijn nu 67cm en 8450gram!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rapley vind ik ook doodeng. Van de week had B een stuk banaan afgebeten. Kokhalzen en spugen waren het gevolg. Daarna bliefde hij niet meer![]()
Gepureerd vind hij wortel en peer wel lekker.
Verjaardagsperikelen nog een ver van mijn bedshow gelukkig. Hoewel ik wel vind dat het enorm hard gaat. Zo langzaam als ik de zwangerschap vond gaan, zo snel gaat de tijd nu.
XM: Hier ook zo`n snottermonster. Kreeg gister de hele inhoud van een fles in me decollete gespuugd, door het hoesten![]()
Arme F met krentenbaard. Houd dat ook niet in dat je alles, maar dan ook alles moet wassen?
Tally dat meen je nietVreemde wereld toch
GotC mooi stats
Boks voor de slechte nachten. Hier sinds een week niet meer willen slapen vanaf 22 uur. Hij heeft vannacht bij me ouders gelogeerd. Ik trok het niet meer.
Geen probleem johquote:
Bluh. Zo'n dag inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Medicijnen niet meer leverbaar. Het is zo'n dag. Ik zou vandaag eerste sessie emdr hebben, maar ja zij ziek. Duvel terug van z'n werk uit Amsterdam zodat ik toch kon gaan. Had ze de afspraak niet goed in de agenda staan. En nu dit weer, echt. En ze. Heeft ook nog niet gekakt vandaag. Dus met wat mazzel nog obstipatie erbij ook.
It's just one of those days..quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Medicijnen niet meer leverbaar. Het is zo'n dag. Ik zou vandaag eerste sessie emdr hebben, maar ja zij ziek. Duvel terug van z'n werk uit Amsterdam zodat ik toch kon gaan. Had ze de afspraak niet goed in de agenda staan. En nu dit weer, echt. En ze. Heeft ook nog niet gekakt vandaag. Dus met wat mazzel nog obstipatie erbij ook.
Ja, ik was ook echt pissig. En ik weet zeker dat ik m goed erin heb gezet, want a. heb ik wekelijks een sessie (en nu dus niet deze week, dus dat klopt al niet), en b. weet ik nog heel goed dat ik m erin heb gezet, want het was een hele afwijkende tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
It's just one of those days..Irritant van de afspraak trouwens, ik ben daar echt allergisch voor.
Vind ik ook een leuk idee!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef danic het volgende:
Leuk idee LB. Ik ga het eva eens vragen.
Zelf dacht ik aan een cadeau. Dus een vierkante taart en dan van marsepein een hele mooie uitbundige strik erom. Verder kom ik nog niet![]()
+1quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef danic het volgende:
Ach gos zielepietje. Lekker op de bank installeren met tv of tijdschrift en wat te drinken en niets anders doen dan haar lekker bij je houden.![]()
Hopelijk werken die zetpillen beter.
Dat vind ik dus ook. En hoe meer ik er over nadenk (moet ik niet doen) hoe kwader ik word.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:02 schreef klumsy het volgende:
Ow en morgen stiekem dubbel feest, want dan ook een afspraak in het ziekenhuis om de medische molen in te gaan voor een broertje of zusje
Wat rot XM, beterschap voor Noor! Ga je nog bellen met de hap?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. Andere apotheek had het ook niet meer.
Net kwam weer alles eruit. Ik weet niet hoor... Ze heeft geen luiers gehad vandaag.
Ja dat klinkt ook echt zo domquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het schijnt gewoon helemaal niet meer geproduceerd te worden. Een kind dat spuugt een antibraakmiddel geven dat oraal moet worden ingenomen.
Is dat geen foutje, had het niet een zetpil moeten zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het schijnt gewoon helemaal niet meer geproduceerd te worden. Een kind dat spuugt een antibraakmiddel geven dat oraal moet worden ingenomen.
Die worden dus niet meer gemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat geen foutje, had het niet een zetpil moeten zijn?
Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maandenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef DJMomo het volgende:
Soesa. Nou bij ons hangen is vaak ook niet goed genoeg. Hij zit nu alweer aan me geplakt hoor.
Kus voor xm
Het had lekker geweest als ie in zijn bedje was gaan slapen. Dan was ik er nl heel snel achteraan gegaan nl. Ben nogal moe vandaag!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maanden
Mijn p&o'er zegt dat je het wellicht bij het UWV kunt aankaarten en anders evt je rechtsbijstand. Hij zegt ook dat de kans dat je er iets mee bereikt heel klein is maar ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Tally het volgende:
Ik heb net mijn plakkerd (en grote zus) bij Opa en Oma gebracht. En wij zitten in het theater
Waren we beide helemaal vergeten
En of ik iets kan met dat van mijn werk. Mja gok van niet maar zal eens rondvragen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |