abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136919698
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_136919763
:* voor de rotnachten. Hier was het redelijk. Wel een flinke poepluier vannacht, en een enorme bult in zijn onderkaak dus ik vermoed dat er nu echt een tandje aan komt. Maar echt he, dit keer. :+

De Senn! O+ Hij is groter dan Olli zowat! :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:14:27 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136919929
voor de geïnteresseerden

Of mag ik geen linkjes plaatsen?

Shoot, fout gemaakt
pi_136919935
Dat rapley hè.. Ik vind het best leuk maar dood eng! Als hij een stukje eraf krijgt van het geen hij aan het snavelen is, kokhalzen joh! Liep net ook een beetje rood aan.
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:17:52 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136919986
:* voor de bizar slechte nachten..
XM, die tip van Suiker werkte hier super. Beterschap :* (nog bedankt voor het plaatsen vd tip Suiker!)

Ohhh en de foto's van Senn O+! Wat een ventje is het al!

Zo weer naar het CB, ben benieuwd!
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:23:36 #6
259886 pessie
pi_136920099
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu hou ik op!
pi_136920145
Monthly Senn O+ O+ O+
Rapley is hier helaas geen succes Hilz. Mijnes kauwt namelijk niet op dingen maar slikt ze heel door. En aangezien hij al snel 4 tanden had waren dat best flinke brokken. Hij begint nu eindelijk beter te kauwen op brood enzo.

Wat een hoop beroerde nachten :* L heeft een weekje doorgeslapen maar dat is nu ook weer klaar ;( Helaasch pindakaasch. En de vroege ochtenden zijn ook weer terug.
pi_136920268
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi! O+
pi_136920375
Rapley was hier ook geen succes hoor....
Om dezelfde reden dat ze alles heel ging doorslikken, ongeacht hoe groot het stuk was dat ze in d'r mond stopte :X

Gelukkig lijkt Lola een klein beetje op te knappen.... Zou toch fijn zijn als we zaterdag gewoon haar verjaardag kunnen vieren O+
Mijn koorts is ook weg dus met een beetje geluk kan ik ook nog zelf haar taart en cupcakes maken *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136920466
Jeee verjaardagsvoorbereidingen! *O* Gek hoor, jullie baby's zijn maar heel ietsje ouder dan mijn pasgeborene oO<

Pessie, als je taart goed lukt wil ik ook graag t recept! Ik wil namelijk ook niet ineens een suikerbom geven :D
pi_136920488
Verjaardag! *O* Ik denk dat ik gek zou worden van emotie..
pi_136920500
Vandaag, een jaar geleden, is M. verwekt! O+

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 36% gewijzigd door Limone op 20-02-2014 09:51:56 (even wat extra hysterie toevoegen.) ]
pi_136920506
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
pi_136920517
Omg bedenk me net dat we vanavond het huis "moeten" versieren met slingers en ballonnen!!!
Dan is het wel ineens heel echt... Morgen gewoon geen baby meer
pi_136920529
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef Limone het volgende:
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi! O+
:@ thanks
Ben je niet in de war met iemand anders :')

Klums ik hoop het ook, zo sneu anders ! Jeetje morgen alweer een dreumes :'( O+ bijzonder om zelf de taart te maken.
Wij vieren het 2 dagen, de ene dag heb ik een hemataart besteld en de andere dag maakt een vriendin een uilentaart O+ helaas ben ik daar zelf niet zo handig mee.

Wanneer vieren jullie het pessie, ervoor of erna?
pi_136920573
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te janken :@ L is om 19.19 geboren (op 1-3-13 :7 ), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
pi_136920644
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:47 schreef Fieder het volgende:
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te janken :@ L is om 19.19 geboren (op 1-3-13 :7 ), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
OMG ik schiet al vol bij t idee dat ik over 2 maandjes ook zo zit :'( O+
pi_136920698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:43 schreef Hilzillah het volgende:
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
Hoort erbij hoor, echt! Al kun je inderdaad beter geen appel of komkommer doen als je het eng vindt. E zat heel vaak te kokhalzen, maar kan nu steeds beter haar tong gebruiken om het eten rond te brengen in haar mond. Kokhalzen gebeurt nauwelijks meer :)

Oh en ik vind appel nu ze tandjes heeft ook te eng, daar bijt ze brokken vanaf die ze dan niet klein krijgt :X
pi_136920754
Ohja, nog een :* voor de slechte nachten!

XM, hoe gaat ie daar? Wil ze wat water drinken? Anders maar even niet he, laat ze dan eerst maar goed uithoesten, dan krijgt ze daarna misschien wel weer trek.

Mijn eetlust is de afgelopen dagen ook echt minder geweest, en ik had dinsdagochtend zelfs geen zin in koffie :o
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:59:32 #20
259886 pessie
pi_136920809
Limone dat is ook een mijlpaal!

LB in mijn taart zit wel suiker :P

Fieder, we vieren het zondagmiddag en dinsdagochtend (dan is haar echte verjaardag). Ik hoop dat we dan beide keren een beetje een rustige verjaardag hebben. Is voor haar wel zo leuk. Dinsdagmiddag gaan we met ons gezin iets leuks doen. Naar het zwembad ofzo (vakantieperiode :X)
pi_136920882
Wij vieren het alleen met familie, leek me druk genoeg voor Lola... Doen jullie nog iets speciaals Pessie?
Ow en morgen stiekem dubbel feest, want dan ook een afspraak in het ziekenhuis om de medische molen in te gaan voor een broertje of zusje O+
pi_136920923
Ha, leuk bijzondere dag dus klumsy O+
pi_136921222
Klums spannend joh! Ik leef er nu stiekem al een beetje naartoe :@

F heeft krentenbaard }:|
pi_136921324
oh shit. }:|
pi_136921357
krentebaard :( dat is ook nog eens lekker besmettelijk...
pi_136921452
Ze is net wakker. Heeft nog paar keer overgegeven maar zat niks meer in haar maagje. Zo slappe thee proberen. En anders maar ff bellen met de huisarts voor overleg.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136921458
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he ;)

Suiker, wat balen! Is hij nu heel erg minder knap ook? ;(
pi_136921531
Oh gatver. Daar bescherming lekker mee suiker. Beterschap :*

En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.

Suggesties anyone?
pi_136921588
Nin kokhalst echt bijna nooit, ze gaat wel steeds meer kauwen en zelfs doorslikken! Ik zag gisteren een stukje tomaat in d'r luier :D

Klumsy, wat spannend, maar ook leuk O+

Suiker, ik ben er ook echt al heel erg mee bezig merk ik, ik heb al een cadeau klaar liggen <3 En ben bezig met hoe d'r verjaardagsjurk moet gaan worden. Nog minder dan 2 maanden :o
Oei, beterschap voor F.!

Hier was het een redelijke nacht, wel veel gedronken, maar 's ochtends heeft lief het even op zich genomen en met d'r uit bed gegaan dus kon ik nog een uurtje slapen :)
Mijn lief en ik gaan nu proberen om van plek te ruilen, ik heb het idee dat Nin beter slaapt naast hem, of dat ze naast mij mij de hele tijd ruikt en dan wil drinken. Ik heb nu de hoop dat als ze een paar nachten naast hem slaapt en dan werkelijk minder wil drinken, dat ze weer in d'r oude ritme terug kan komen. Want t/m 4,5 maanden dronk ze om 23:00uur en daarna om 5:00uur en werd ze om 8:00uur wakker. Vanaf 4,5 maanden is dat opeens omgeslagen, van de ene op de andere dag wilde ze 's nachts 4-7x drinken. En dat is gebleven. Sommige nachten wil ze een keer of 2 a 3 drinken. Anyway, op zich zou het best leuk zijn als we weer terug kunnen naar dat oude ritme :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:36:19 #30
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136921643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu hou ik op!
Ik plemp me er ook gewoon alvast bij ^O^.

--

Spannend Klumsy!

--

En krentenbaard, bluhh!

--

Nog een extra :* voor alle slechte nachten!

--

En Limone. O+ Ik dacht dat jij de dag niet precies wist omdat je toen de hele week volgeyoghurt was? :+
pi_136921674
wat sneu X_M ik zou ook de huisarts even bellen om te overleggen...

Een thema voor een taart heb ik ook niet, zag wel een hele gave Woezel en Pip taart O+
echt een kunstwerk, maar voor mij een beetje boel veel te hoog gegrepen :P
Vooralsnog denk ik dat ik een hoop vrolijke ( veel roze O-) ) cupcakes ga maken en dan nog 2 kleine taartjes, met bloemen ofzo :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:38:11 #32
381212 Gulara
From the future
pi_136921676
Verjaardagen! *O*

Klumsy morgen al! :o
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:39:10 #33
381212 Gulara
From the future
pi_136921694
Ooh ik mis van alles. :') Even iemand uit de trofast in z'n bed gooien. Tot zo!
pi_136921710
Ik laat de taart maken door een vriendin hoor. Ik kan dat ook niet zelf.
Cadeautjes liggen hier ook al klaar en verjaardagsoutfit ook al (hoewel dat nog kan veranderen O-)
pi_136921712
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Het idee van Rapley is wel een beetje dat het kan, juist omdat ze een kokhalsreflex hebben he ;)
Ik weet het :D Ik vind het gewoon een beetje griezelig... Als hij dat tongetje wat meer onder controle heeft dan weer glad spul. :D

Wat gaf jij dan LB? Gewoon glad en ik moet dan niet zo schrikkerig zijn, of alternatieven?

Spannend Klums, molen én verjaardag!

Ik ging krentenbaard googelen ;( Dat is écht heel niet leuk! Arme F.

Hello Kitty Danic... Of eigenlijk alles behalve Dora :D
pi_136921736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:

En verjaardagsperikelen. Ik ben er ook al mee bezig moet ik zeggen. Ben nu mijn hoofd aan het breken over het thema van de taart. Maar ze heeft nog niet echt iets wat favoriet is bij haar, dus moeilijk.

Suggesties anyone?
Misschien kun je Eva vragen wat haar zusje leuk vindt? Of wat zij bij Rosalie vindt passen? Ook schattig O+

Oh en ik denk dat mijn E Rosalie na gaat doen... madam pakt het liefst de lepel van mij aan om m zelf in dr mond te steken :') Of peurt met haar vingertje in het eten en steekt dat vervolgens uiterst bedachtzaam in haar mond _O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:43:14 #37
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_136921784
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef danic het volgende:

Suggesties anyone?
Ik zou gewoon zo'n grote slagroomtaart bij een goeie bakker bestellen! :) :9

Mijn oom doet dat ook al jaren als hij zelf jarig is en die dingen zijn zó ontzettend lekker! Nomnomnom!

En wat zijn er hier veel bijna jarig.. :o *O*
Hopelijk kan ik snel voor nieuwe aanwas zorgen! :) O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_136921821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef pessie het volgende:
SPOILER
En nu hou ik op!
Ik kom er ook kijken :D

Arme F heeft krentenbaard :{ Heeft hij er veel last van, kan flink pijnlijk en irritant zijn.

Lola heeeel erg bijna 1! *O*
pi_136921834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:39 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik weet het :D Ik vind het gewoon een beetje griezelig... Als hij dat tongetje wat meer onder controle heeft dan weer glad spul. :D

Wat gaf jij dan LB? Gewoon glad en ik moet dan niet zo schrikkerig zijn, of alternatieven?
Uhm, qua fruit appel, peer en banaan voornamelijk. Verder wortel, sperziebonen, broccoli, brood, soepstengels en uuuhm.... ik weet t niet zo goed meer :@ Ik ben namelijk ook wel snel geprakt/gepureerd eten gaan geven. Daar kokhalste ze trouwens nog erger mee in het begin :') maar het werd snel beter!
pi_136921868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef L-E het volgende:

Suiker, wat balen! Is hij nu heel erg minder knap ook? ;(
Wat denk je zelf :{w zoals het een hunk betaamt zit het (nog) niet in z'n gezicht! ^O^

XM groot gelijk, als het niet werkt zou ik ook even bellen, als de luiers leeg blijven.

Nu moet ik werken, doei!
pi_136921910
Oh bah krentenbaard, wat sneu Suiker!

En XM, bluh... nog niet lekker dus? Sneu he. E heeft de afgelopen dagen steeds diarree. Lijkt er verder weinig last van te hebben, maar ala je dat buikje dan hoort pruttelen... ;(
pi_136922077
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open. :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:00:32 #43
259886 pessie
pi_136922222
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
De werkgever die me in december heeft ontslagen heeft nu mijn baan als vacature open. :')
Mag dat! :o
Ik zou het echt aangeven bij het UWV
pi_136922252
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
:( #%¥£$!
pi_136922267
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Mag dat! :o
Ik zou het echt aangeven bij het UWV
Omdat de functie een andere naam heeft mag het. Ik had de baan als systeembeheerder maar hadden mijn functie veranderd naar ICT assistent. Omdat ze mij als ICT assistent ontslagen hebben mogen ze een vacature open hebben als systeembeheerder.

Kweetut beetje vaag omschreven maar het mag :')

En nu ga ik even solliciteren.
pi_136922317
Djeez Tally, lekker lomp :{

Je gaat toch niet daar solliciteren?? :o
pi_136922380
Alles komt er nog steeds uit. 12:30 telefonisch spreekuur.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136922465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Djeez Tally, lekker lomp :{

Je gaat toch niet daar solliciteren?? :o
Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV :+
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:21:50 #49
259886 pessie
pi_136922819
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Zeker wel. Al is het alleen om te neten en toch weer een sollicitatie activiteit voor het UWV :+
:D

XM beterschap voor Noor.
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:29:07 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136923052
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:10 schreef Tally het volgende:

[..]

:D
Wel echt bizar dat een wg dat mag..

Aiii krentenbaard voor F.. :(

CB ging goed, waren dik tevreden. Mogen als we willen starten met hapjes, maar rijstebloem wordt afgeraden omdat T. het niet nodig heeft wb gewicht/slapen.
Stats: 7580 gram en 65 cm. 8-)
pi_136923096
Hee, hij komt bij Nin in de buurt met z'n stats! Die zijn nu 67cm en 8450gram!
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:31:30 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136923121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:30 schreef bellelena het volgende:
Hee, hij komt bij Nin in de buurt met z'n stats! Die zijn nu 67cm en 8450gram!
En ze schelen 6 mnd :o :D
pi_136923232
Klinkt goed GotC!

En het zoontje van een vriendin is ook al tijden ongeveer even zwaar als E, terwijl hij 5 maanden jonger is :') Ze is wel iets langer, precies het gemiddelde voor meisjes zag ik laatst; 72 cm nu.
pi_136923250
Ik kom me ook weer melden
SPOILER
Rapley vind ik ook doodeng. Van de week had B een stuk banaan afgebeten. Kokhalzen en spugen waren het gevolg. Daarna bliefde hij niet meer :')
Gepureerd vind hij wortel en peer wel lekker.

Verjaardagsperikelen nog een ver van mijn bedshow gelukkig. Hoewel ik wel vind dat het enorm hard gaat. Zo langzaam als ik de zwangerschap vond gaan, zo snel gaat de tijd nu.

XM: Hier ook zo`n snottermonster. Kreeg gister de hele inhoud van een fles in me decollete gespuugd, door het hoesten }:|

Arme F met krentenbaard. Houd dat ook niet in dat je alles, maar dan ook alles moet wassen?

Tally dat meen je niet :o Vreemde wereld toch

GotC mooi stats

Boks voor de slechte nachten. Hier sinds een week niet meer willen slapen vanaf 22 uur. Hij heeft vannacht bij me ouders gelogeerd. Ik trok het niet meer.
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:02:59 #55
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136924029
Gotc flinkerd hoor mooie stats!

:* Voor alle mama's die niet goed in hun vel zitten

Xm beterschap voor noor
pi_136924937
Gesolliciteerd >:)
pi_136925604
Krijgen zetpillen tegen de misselijkheid. Geen hoge koorts of diarree dus uitdroging is niet heel snel aan de orde. Hopelijk werken de pillen.
pi_136925700
Sorry voor de ego posts...
pi_136926724
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry voor de ego posts...
Geen probleem joh :)
pi_136926894
Medicijnen niet meer leverbaar. Het is zo'n dag. Ik zou vandaag eerste sessie emdr hebben, maar ja zij ziek. Duvel terug van z'n werk uit Amsterdam zodat ik toch kon gaan. Had ze de afspraak niet goed in de agenda staan. En nu dit weer, echt. En ze. Heeft ook nog niet gekakt vandaag. Dus met wat mazzel nog obstipatie erbij ook.
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:46:40 #61
259886 pessie
pi_136927204
quote:
13s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Medicijnen niet meer leverbaar. Het is zo'n dag. Ik zou vandaag eerste sessie emdr hebben, maar ja zij ziek. Duvel terug van z'n werk uit Amsterdam zodat ik toch kon gaan. Had ze de afspraak niet goed in de agenda staan. En nu dit weer, echt. En ze. Heeft ook nog niet gekakt vandaag. Dus met wat mazzel nog obstipatie erbij ook.
Bluh. Zo'n dag inderdaad :* sterkte
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:56:56 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136927565
quote:
13s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
It's just one of those days.. :* Irritant van de afspraak trouwens, ik ben daar echt allergisch voor.
pi_136927616
XM :* van die dagen dat je het liefst op bed gaat liggen en het dekbed over je hoofd trekt om te wachten tot het de volgende dag is.

Leuk idee LB. Ik ga het eva eens vragen.
Zelf dacht ik aan een cadeau. Dus een vierkante taart en dan van marsepein een hele mooie uitbundige strik erom. Verder kom ik nog niet :')

Tally >:)
pi_136927815
XM knuf!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136927847
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef GotC het volgende:

[..]

It's just one of those days.. :* Irritant van de afspraak trouwens, ik ben daar echt allergisch voor.
Ja, ik was ook echt pissig. En ik weet zeker dat ik m goed erin heb gezet, want a. heb ik wekelijks een sessie (en nu dus niet deze week, dus dat klopt al niet), en b. weet ik nog heel goed dat ik m erin heb gezet, want het was een hele afwijkende tijd.

En we hebben nu orale suspensie mee. Handig :'). Maar gelukkig ook het recept voor de zetpillen, want die hebben ze nog wel in de ziekenhuisapotheek. Maar die gaat pas om 17:30 open.
pi_136928223
He verdorie XM, wat een combinatie van alles zeg.... je had waarschijnlijk ook nog enorm tegen die EMDR opgezien (zou ik wel doen, het klinkt heftig!), en dan ook nog je kindje misselijk.... ;(

Morgen kan alleen maar beter gaan! Hopelijk werkt die suspensie gauw :*
pi_136928239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef danic het volgende:
Leuk idee LB. Ik ga het eva eens vragen.
Zelf dacht ik aan een cadeau. Dus een vierkante taart en dan van marsepein een hele mooie uitbundige strik erom. Verder kom ik nog niet :')

Vind ik ook een leuk idee!
pi_136928279
Bloempie ook een slechte combinatie zeg.... slecht slapen en zulk slecht nieuws -O- Heb je een beetje bijgetankt vannacht?
pi_136929174
De suspensie werd zojuist weer uitgekotst.
pi_136929372
Muh -O- maar ook wel een beetje logisch misschien... echt suf dat je zo laat pas die zetpil kunt halen.

Tot die tijd dan maar knuffelen / liedjes zingen / filmpje kijken oid? Of is Noor niet hangerig?
pi_136930071
Jawel. Sneu vogeltje. Enige dat ze wil is op een van ons plakken. Wegleggen is janken. Ze ligt nu op mn arm te slapen.
pi_136930491
Ach gos zielepietje. Lekker op de bank installeren met tv of tijdschrift en wat te drinken en niets anders doen dan haar lekker bij je houden. :*
Hopelijk werken die zetpillen beter.
pi_136930682
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef danic het volgende:
Ach gos zielepietje. Lekker op de bank installeren met tv of tijdschrift en wat te drinken en niets anders doen dan haar lekker bij je houden. :*
Hopelijk werken die zetpillen beter.
+1
pi_136930760
Wat een naaistreek Tally! :o
pi_136930996
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef Pvoesss het volgende:
Wat een naaistreek Tally! :o
Dat vind ik dus ook. En hoe meer ik er over nadenk (moet ik niet doen) hoe kwader ik word.
En niet zo zeer op de directeur maar op die snol van PZ.

In de rechtzaal vroeg de rechter nog aan de directeur of er echt geen plek meer voor me was of dat ik niet kon terug komen. Hij zei meteen: Van mij mag is ze welkom. Maar die snol van PZ brak daarop in en zei: Nee kan niet, gaat niet want er is geen geld. En nu twee maanden later hebben ze waarschijnlijk een geldpotje gevonden want ze zoeken iemand die meer geld kost dan ik toentertijd.
pi_136933526
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:31 schreef GotC het volgende:

[..]

En ze schelen 6 mnd :o :D
O+
pi_136933686
Schandalig tally! :(

zo eerste avond (= spitsuur, koken, eten, iedereen op bed krijgen) alleen met de twee mannetjes! :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136936613
Tally. Kan er dan niet een beroep worden gedaan op de uitspraken die in de rechtszaak zijn gedaan? Lijkt bijna op meineed die ze heeft gepleegd.
pi_136936817
Mooie stats Got! Je mannetje O+

Ahh XM, beterschap :*

Bloempie, wat een situatie, sterkte!

Tally :|W
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:48:13 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136938324
Bloempie1..wat een nare situatie -O- En nog gecondoleerd :* Dat ging veels te snel..

Mo, succes vanavond!

T. heeft koorts :o Voor het eerst. Komt door de prikjes, wel 38.7°. Arm ding -O-
pi_136939978
Nou.. Andere apotheek had het ook niet meer -O-.
Net kwam weer alles eruit. Ik weet niet hoor... Ze heeft geen luiers gehad vandaag.
pi_136940065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:02 schreef klumsy het volgende:
Ow en morgen stiekem dubbel feest, want dan ook een afspraak in het ziekenhuis om de medische molen in te gaan voor een broertje of zusje O+
O+ *O* wat leuk! Ben je al met je cupcakes bezig? :P

Suiker arme F!! Bij de gastouder opgelopen? En waar heeft hij het dan? :X

L krijgt een uilentaart O+ omdat ik uilen zelf zo leuk vind hihi. Even afbeeldingen googlen levert een hoop leuks op! Die van As vond ik ook heel leuk, dierentuin met allemaal dieren erop!

Belle dat klinkt best logisch. Zo hebben wij gemerkt dat als mijn man 's nachts gaat als L huilt, L sneller weer inslaapt. Als ik ga hele drama's. En win-win want mijn man slaapt meteen verder terwijl ik niet meer kan slapen als ik eruit ben geweest. O+

Tally dat meen je niet :( :X zou je daar echt niks mee kunnen???

Bloempie wat vreselijk :*

XM beterschap! Echt heel rot :* Oh lees net je update. Jemig, geen andere stad waar je heen kan? Ik zou de hele tijd kleine beetjes water in haar mond spuiten met een klein spuitje. Dan komt er allicht iets binnen? En anders gewoon weer de hap bellen hoor, regelen ze maar wat! Prutsers zijn t soms ook...
pi_136940224
Nee, het schijnt gewoon helemaal niet meer geproduceerd te worden. Een kind dat spuugt een antibraakmiddel geven dat oraal moet worden ingenomen. 8)7
pi_136940228
Ohjee xm. Weer even bellen!?

Bloem :*

Half acht en beiden op bed. Wiehoe. Vent mag vaker weg! Al loopt Jaap al weer te mekkeren. Meestal moppert ie tussen de voor laatste en laatste fles aan een stuk door.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:45:56 #85
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136940843
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. Andere apotheek had het ook niet meer -O-.
Net kwam weer alles eruit. Ik weet niet hoor... Ze heeft geen luiers gehad vandaag.
Wat rot XM, beterschap voor Noor! Ga je nog bellen met de hap?

Djmomo, wil je kleintje dan niet gewoon graag bij je zijn 's avonds? Of had alleen mijn mini dat zo erg tussen 7 en 10 :D (en constant clusteren O+ ). Wel fijn dat je het spitsuur overleefd hebt *O*
pi_136941750
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het schijnt gewoon helemaal niet meer geproduceerd te worden. Een kind dat spuugt een antibraakmiddel geven dat oraal moet worden ingenomen. 8)7
Ja dat klinkt ook echt zo dom :{

Heb je ORS in huis? Al zou ik zelf zeggen; laat t even tot rust komen in dat buikje. Oh, en nog even met de huisartsenpost bellen voor advies.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:03:53 #87
259886 pessie
pi_136941761
Momo ik vind het knap! Dat lukte mij poas tien Lauren 11 maanden was :')

Xm das extra rot zeg. Huilt ze nog met tranen?
pi_136942084
We worden binnen een half uur teruggebeld...
pi_136942136
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat geen foutje, had het niet een zetpil moeten zijn?
pi_136942178
Soesa. Nou bij ons hangen is vaak ook niet goed genoeg. Hij zit nu alweer aan me geplakt hoor.

Kus voor xm
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136942183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef L-E het volgende:

[..]

Is dat geen foutje, had het niet een zetpil moeten zijn?
Die worden dus niet meer gemaakt.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:18:16 #92
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136942367
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef DJMomo het volgende:
Soesa. Nou bij ons hangen is vaak ook niet goed genoeg. Hij zit nu alweer aan me geplakt hoor.

Kus voor xm
Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maanden ;)
pi_136942447
Aankijken, kleine beetjes geven en morgen weer naar de huisarts als het nog steeds zo is.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:21:38 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136942543
Hm, hier nu 39.3°. Gaat hard bij die kleintjes. Paracetamol gegeven en vannacht maar in z'n boxpakje slapen ipv warme slaapzak.
pi_136942684
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ahh. Lastig he, die avonden in het begin. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen als mijn 2e net zo'n plakker gaat zijn als mijn 1e. Maargoed, duurt nog 7 maanden ;)
Het had lekker geweest als ie in zijn bedje was gaan slapen. Dan was ik er nl heel snel achteraan gegaan nl. Ben nogal moe vandaag!

Hmm xm. Hoop voor betere dag morgen!

En gotc uk ook al verhoging. Loopt idd hard op bij ukjes.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136942719
Ik heb net mijn plakkerd (en grote zus) bij Opa en Oma gebracht. En wij zitten in het theater :o
Waren we beide helemaal vergeten :')

En of ik iets kan met dat van mijn werk. Mja gok van niet maar zal eens rondvragen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:28:46 #97
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136942903
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Tally het volgende:
Ik heb net mijn plakkerd (en grote zus) bij Opa en Oma gebracht. En wij zitten in het theater :o
Waren we beide helemaal vergeten :')

En of ik iets kan met dat van mijn werk. Mja gok van niet maar zal eens rondvragen.
Mijn p&o'er zegt dat je het wellicht bij het UWV kunt aankaarten en anders evt je rechtsbijstand. Hij zegt ook dat de kans dat je er iets mee bereikt heel klein is maar ja.

Edit: veel plezier in het theater!

Momo, ja, snap ik! Het lijkt mij ook heel intensief zo, met zo'n Ieniemienie en je grotere kind!
pi_136943257
XM :*
Tally fijne avond!
GotC naar he? :*
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
O+
pi_136943526
Soesa, heb jij ook een P&O'er thuis? O+ Ik ook, zo handig!

Beterschap voor de zieke kindjes!
pi_136945165
Oh Tally, wat een naaistreek zeg ik zie mijn ex-werkgever er eerlijk gezegd ook wel voor aan

XM, sterkte. One of those days.... :*

:* voor alle zieke kindjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')