maar laten we gewoon massaal voor telegram kiezen, die is er voor elk platform, het werkt lekker, en dan krijgen we niet 80 apps waar je allemaal 10 contacten hebt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:32 schreef St3fan het volgende:
Sinds vandaag zie ik een flinke toename bij mijn eigen cotnactpersonenlijst die het nu ineens gebruiken. Heeft blijkbaar toch wel veel losgemaakt, dat bericht dat WhatsApp wordt overgenomen door Facebook. Hier nog een zootje alternatieven voor whatsapp:
http://www.droidapp.nl/ve(...)ieven-voor-whatsapp/
Smooth, snelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:12 schreef Parafernalia het volgende:
en ook voor pc
https://telegram.org/apps#unofficial
geweldig!
Ik miste oprecht Windows Live Messenger toen Facebook min of meer de chat-applicatie overnam, en Skype eigenlijk toch een stuk zakelijker is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:12 schreef Parafernalia het volgende:
en ook voor pc
https://telegram.org/apps#unofficial
geweldig!
De kopers van WA ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef Bitterlemon het volgende:
De maker van Telegram heeft overigens belachelijk veel geld.
Je hoeft de contacten niet toe te voegen, maar om te blokkeren moeten het wel contacten zijn geloof ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef .Neovo. het volgende:
Hoe haal je contacten weg die ik niet ken?. Blijkbaar had ze m'n nummer, aangezien ik niet het nummer van haar had..
Dit ja, zijn ze nou willekeurig nummers aan het invoeren of zoiets?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:59 schreef Troel het volgende:
Waar zit de functie "alleen contactpersonen mogen contact opnemen"
Heb je +316.... ingetypt of +3106.....?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:32 schreef Vela het volgende:
Heeelp ik krijg geen code. Zowel niet via sms als bellen. Wat nu?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe blokkeer je iemand? Een of andere Spanjaard is m'n zus aan het berichtjes sturen.![]()
Ja nice. Hoor mensen opeens ook dat ze zowel op Telegram als op Whatsapp door random mensen worden toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe blokkeer je iemand? Een of andere Spanjaard is m'n zus aan het berichtjes sturen.![]()
Krijg ik ook niet voorelkaar..quote:
Lees net een mogelijke verklaring voor dit probleem overigens. De reden zou kunnen zijn dat mensen vergeten hun land in te vullen dus in NL's geval +31 staat niet voor je nummer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Krijg ik ook niet voorelkaar..
Die privacy voorwaarden zijn wel leuk. https://telegram.org/privacy#messages
het duurde bij mij een paar minquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:32 schreef Vela het volgende:
Heeelp ik krijg geen code. Zowel niet via sms als bellen. Wat nu?
Settings -> Blocked Users -> +quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Krijg ik ook niet voorelkaar..
Die privacy voorwaarden zijn wel leuk. https://telegram.org/privacy#messages
Die kreeg ik gisteren niet werkend, het programma voor windows werkte daarentegen meteenquote:
Werkt ook prima! Vind de Chrome app wel net iets beter denk ik, maar veel maakt t niet uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren niet werkend, het programma voor windows werkte daarentegen meteen
Niet helemaal wat ik zoek..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Settings -> Blocked Users -> +
Alsof wat jij typt zo interessant is. Ik snap die argwaan niet en ik vind het aanstelleritus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik trek de grens bij cloud. Ik heb geen idee wat er met mijn gesprekken en foto's/video's gebeurt als zij het eenmaal hebben.
Je kunt een gesprek ook verwijderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik zoek..
Ik wil ze gewoon uit m'n lijst hebben. Maar dat is volgens mij niet mogelijk.
En dan nu de contactpersoonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je kunt een gesprek ook verwijderen.
Jep heb ik gedaan.. Nog steeds niksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb je +316.... ingetypt of +3106.....?
Weet niet of het uitmaakt maar ik had gewoon +3106..... gedaan en bij mij werkte het prima, zou ook wel eens vrij druk kunnen zijn natuurlijk.
Weer geprobeerd, werkt nu wel. Smileys!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Werkt ook prima! Vind de Chrome app wel net iets beter denk ik, maar veel maakt t niet uit
Clear history op desktop app, via pijltje rechtsboven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik zoek..
Ik wil ze gewoon uit m'n lijst hebben. Maar dat is volgens mij niet mogelijk.
Er staat toch echt +31 6 voor mijn nummerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Lees net een mogelijke verklaring voor dit probleem overigens. De reden zou kunnen zijn dat mensen vergeten hun land in te vullen dus in NL's geval +31 staat niet voor je nummer.
Ik zal het uitleggen , het is voor ons beide waarschijnlijk niet helemaal duidelijk. Denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kan toch gewoon via de contactenapp?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Alsof wat jij typt zo interessant is. Ik snap die argwaan niet en ik vind het aanstelleritus.
Quincy....wat een naam.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik gebruik het voor mijn Windows Phone. Heb er 1 vriend op, in tegenstelling tot de 104 op Whatsapp. Shit mensen, stap over.
Ziet er veel beter uit dan Whatsapp op WP, werkt fijner, en meer functies, als secure chat, dat je berichten automatisch na een paar minuten verwijderd binnen die chat, geniaal.
[ afbeelding ]
Q: How is Telegram different from WhatsApp?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Iemand alle voordelen op een rijtje voor Telegram Messenger? Wil op Facebook zetten dat ik overga naar Telegram Messenger. Maar nog niemand anders uit mijn contactenlijst heeft TM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |