sickquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Oja. Super zielig voor die oproer politie man. granaat tussen ze gooien
zodra er externe spanningen ontstaan veranderd zijn linkerhand altijd in een klauwquote:
In het begin snapte ik er ook niks van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb hem pas net ontdekt op youtube, dacht eerst dat het een geintje was.
claweningquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zodra er externe spanningen ontstaan veranderd zijn linkerhand altijd in een klauw
[ afbeelding ]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160059341quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb hem pas net ontdekt op youtube, dacht eerst dat het een geintje was.
PJ braun en Aaron singermann hebben een foto van die video op hun kantoor hangen hequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dit ook één van de grappigste JG video's
Vooral dat stukje met die teennagel; gets me everytime.
"Je mag niet met die anderen omgaan want dan kunnen wij er niets aan verdienen"quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dit ook één van de grappigste JG video's
Vooral dat stukje met die teennagel; gets me everytime.
Lol. Die PJ is wel bro as fuck though. Geen wonder dat Jason dat fucking keto-dieet niet vol kon houden. Kut dieet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
PJ braun en Aaron singermann hebben een foto van die video op hun kantoor hangen he
wat een trolls
lol sowiesoquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Die PJ is wel bro as fuck though. Geen wonder dat Jason dat fucking keto-dieet niet vol kon houden. Kut dieet.
Iedereen op fok! is geschift.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb het idee dat hier 's nachts stikt van very sick minds
Motör blumpje, Check.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen op fok! is geschift.
jij gaat dromen vannacht, tranny's will hunt youquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen op fok! is geschift.
Had ik niet gelezen dat die had gedroomd dat die zelf een tranny wasquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij gaat dromen vannacht, tranny's will hunt you
is er een tranny topic in kpd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
We gan wel verder in KPD kunnen we ook naaktpics posten.
Thanks!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160059341
lees de OP en je weet vrijwel alle informatie over hem
Doe maar niet ben hier al teveel aanwezig!quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het Keldertje
kinky afdeling van FOk!
ik heb er geen toegang toe, moet je yvonne mailen
Lololol He has various mental disabilities but isn't full retardquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160059341
lees de OP en je weet vrijwel alle informatie over hem
lolquote:
quote:
Als dat gebeurd gaan er gewonden vallen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij gaat dromen vannacht, tranny's will hunt you
Good. Ik heb toch een permanente ban in die bitch. Gelukkig pluk ik daar nu de vruchten van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
We gan wel verder in KPD kunnen we ook naaktpics posten.
Ik had gedroomd dat ik een jurk aanhad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Had ik niet gelezen dat die had gedroomd dat die zelf een tranny was
Word gewoon anaal vernederd door die 2 tranny hunters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |