SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ik jou ook verleiden met series om dit voor mij te gaan doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met de was doen bedoel ik ook wassen, ophangen wat niet in de droger kan, strijken, opbouwen, opbergen.
@yuri, ik kook delicate meals.
Weet ik niet man. De afgelopen twee dagen heb ik mij wel zorgen gemaakt om du gainz.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahah wat een held ben jij
ja man , ff prijs onderhandelen nog en dan kunnen we er per 1 maart in
Bijna een traantje gelaten, gelukkig is het niet echt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:07 schreef ZetaOS het volgende:
Sickening
https://www.facebook.com/(...)51109&type=1&theater
Proest!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:07 schreef ZetaOS het volgende:
Sickening
https://www.facebook.com/(...)51109&type=1&theater
volgens mij vallen z'n tepels er bijna vanafquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind zowel de gymmascotte als ghet gymgifje nice..dus ik verander nog niks.
Ik voel me soms geroepen op te komen voor mensen waarmee het niet zo goed gaat. Zo ook het verhaal van Yuri, de jongen die zijn gains dreigde te verliezen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kan ik jou ook verleiden met series om dit voor mij te gaan doen?
ok wanneer kan je langskomen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik voel me soms geroepen op te komen voor mensen waarmee het niet zo goed gaat. Zo ook het verhaal van Yuri, de jongen die zijn gains dreigde te verliezen.
Oww ik was inspiratieloos...dus thanks..wel ondertiteling hoop ik?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:11 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand wilde nog vette films weten dan sowieso deze twee kijken. Beide dikke 9 naar mijn mening
Tropa de Elite 1 & 2
Braziliaanse film over een swat team
Ik denk dat ik mijn handen al vol heb aan Yuri. Sorryquote:
ah fanta downloaden via usenet, heb je een linkje naar een nbzquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:14 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zit er altijd wel bij of FF apart downloaden. Gebruik zelf Usenet hiervoor
Meals pls.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn handen al vol heb aan Yuri. Sorry
Tering haha.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ah fanta downloaden via usenet, heb je een linkje naar een nbz
Ik had een dip de afgelopen dagen, en vreselijk druk met werk omdat ik eea niet aan de BD had gemeld, al drie jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik vroeg me net af waar je was, srs
Ik dacht dat je je goede voet had gebrokenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had een dip de afgelopen dagen, en vreselijk druk met werk omdat ik eea niet aan de BD had gemeld, al drie jaar.Dus dat moest ik rechttrekken. En ik had m´n voet gebroken, en geen prothesemaker te vinden hier. Dus zelf aan de slag gegaan wat het alleen maar erger maakte, maar ik heb het uiteindelijk zelf opgelost/gerepareerd.
Ik heb wel altijd m´n ´squat´ prothese bij me, maar dat ding loopt echt klote. Dan ben ik ineens invalide, wat me vreselijk sjagerijnig maakt.
"Van die dagen" dus ?? BD ook altijd heel fijn ja .. daar heb ik ook nog het één en ander mee te regelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had een dip de afgelopen dagen, en vreselijk druk met werk omdat ik eea niet aan de BD had gemeld, al drie jaar.Dus dat moest ik rechttrekken. En ik had m´n voet gebroken, en geen prothesemaker te vinden hier. Dus zelf aan de slag gegaan wat het alleen maar erger maakte, maar ik heb het uiteindelijk zelf opgelost/gerepareerd.
Ik heb wel altijd m´n ´squat´ prothese bij me, maar dat ding loopt echt klote. Dan ben ik ineens invalide, wat me vreselijk sjagerijnig maakt.
What?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:22 schreef no1uknow het volgende:
'Je hebt een PM-bericht ontvangen'
Fanta here we come
ik dacht echt je goede voet. Hoe gaat ie dat doen, een prothese en gipsquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je goede voet had gebroken..
Weet alleen niet of er ondertiteling bij zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
krijg net een PM met een linkje naar een nbz van stoeltafel, mag helaas niet openbaar maken
Allemaal overstappen op line messenger.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
las het net ja, wordt leuk met al die koppeling aan profielen en persoonlijke informatie
yeeep!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Allemaal overstappen op line messenger.
Ik vertrouw fb al niet echt, en wa is toch een app die ik veel gebruik, dus dit is best kut.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
las het net ja, wordt leuk met al die koppeling aan profielen en persoonlijke informatie
precies!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vertrouw fb al niet echt, en wa is toch een app die ik veel gebruik, dus dit is best kut.
Nope, ik heb t laatst al eens uitgelegd..quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:29 schreef ZetaOS het volgende:
Wat is er eigenlijk (medisch) mis met Jeson Genova?
Is het een FAS kindje?
Van die dagen dat je vastloopt op van alles, en dat het te veel wordt. Ik haat ze. En er gaat dan ook gelijk van alles is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
"Van die dagen" dus ?? BD ook altijd heel fijn ja .. daar heb ik ook nog het één en ander mee te regelen![]()
Fijn dat je daar weet uit bent![]()
Maar met de Spaanse Bulk gaat het goed hoor ik al .. 400g zwaardvis.. nomomnom
Ik denk echt als ik zou trainen op een lege maag dat ik dood zou gaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Van die dagen dat je vastloopt op van alles, en dat het te veel wordt. Ik haat ze. En er gaat dan ook gelijk van alles is.![]()
Bulk gaat altijd goed hier. Ik sta om half 8 op, 8 uur gym, half 10 ontbijt, en het eten stopt dan niet meer heel de dag, EN dan om half 10 ´s avonds pas de deur uit om NOG meer te eten. Heerlijk.
Hmmm interessant, een autist met laag iq, maar ik zie ook uiterlijke eigenaardigheden, vooral in het gezicht. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nope, ik heb t laatst al eens uitgelegd..
in t kort: autisme, bipolair en laag iq (rond de 75-80), plus gemis van zijn vader(13 jaar toen zn pa doodging), zijn moeder heeft hem nooit goed kunnen verzorgen/opvoeden.
komt omdat hij potato is met gezicht uitdrukkingen(denk ik)quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:35 schreef ZetaOS het volgende:
t met laag iq, maar ik zie ook uiterlijke eigenaardigheden, vooral in het gezicht. Wat is d
Duidelijk. Sickening eigenlijk..quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
komt omdat hij potato is met gezicht uitdrukkingen(denk ik)
hij kan er heel "normaal" uitzien..zolang hij zijn mond dichthoudt.
[ afbeelding ]
Heb je de befaamde Claw al gezien?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hmmm interessant, een autist met laag iq, maar ik zie ook uiterlijke eigenaardigheden, vooral in het gezicht. Wat is dat dan?
Ik heb nooit anders gedaan. Maar ik moet zeggen dat sinds ik een paar weken geleden m´n intake flink verhoogd heb ik er iets meer moeite mee heb, in de zin van dat ik honger heb zodra ik opsta. Maar voor nu ben ik te lui om nog eerder op te staan om te ontbijten voor ik ga trainen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik denk echt als ik zou trainen op een lege maag dat ik dood zou gaan
lees je het topic op bb.com wel eens? grootste en hardst lopende thread op bb.com ..toevallig over JGquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Duidelijk. Sickening eigenlijk..
Ik train ook het liefst sochtends hoor alleen ik draai het om eerst ontbijtenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders gedaan. Maar ik moet zeggen dat sinds ik een paar weken geleden m´n intake flink verhoogd heb ik er iets meer moeite mee heb, in de zin van dat ik honger heb zodra ik opsta. Maar voor nu ben ik te lui om nog eerder op te staan om te ontbijten voor ik ga trainen.
Side note: ´s morgens is voor mij de meest praktische tijd om te trainen. En een prima begin van de dag voor me.
die gast vermaakt mij al zolang met zijn onzin .. ongelovelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Duidelijk. Sickening eigenlijk..
Oja. Super zielig voor die oproer politie man. granaat tussen ze gooienquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:33 schreef no1uknow het volgende:
holy shit, oekraine is burgeroorlog
http://www.liveleak.com/view?i=34e_1392746107
http://www.liveleak.com/view?i=654_1392735073
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je de befaamde Claw al gezien?
Ik heb hem pas net ontdekt op youtube, dacht eerst dat het een geintje was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die gast vermaakt mij al zolang met zijn onzin .. ongelovelijk
En waarom? ik zou het niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |