Heb vandaag een paartje ETQ's gehaald; mid top blueberryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:10 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik werk in een winkel waar ze zowel filling pièces als ETQ verkopen, en ik zou zelf echt voor ETQ kiezen.
Leer is soepeler, en veel mooier afgewerkt. Ik ben zelf echt te spreken over de kwaliteit. Heb ook maar weinig retouren. Filling Pièces daarentegen heeft af en toe een wat schevere naad. Ook leuke schoenen, maar qua afwerking duidelijk minder.
Houd mij maar op de hoogte hoe ze bevallen!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:49 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[..]
Heb vandaag een paartje ETQ's gehaald; mid top blueberryOndanks wisselende reacties toch maar gewoon gekocht, modelletje vond ik net iets mooier dan de FP's
ik vind het niet zoveel, en wat is het voordeel van geen stiches?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef Fruitsalade het volgende:
NB 1500 Seamless
[ afbeelding ]
No stitches, mooie ontwikkeling voor de 1500 en toffe CW ook.
Caliroots? Go Britain?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Good day,,
Weet iemand waar de nike sb stefan janoski max in het grijs te verkrijgen zijn? maatje 44,5![]()
Lijkt wel of ze overal uitverkocht zijn...
Alvast bedankt !!!
Helaas zijn ze daar al uitverkochtquote:
Ik heb even een PM naar je gestuurd. Hopelijk heb je er wat aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Helaas zijn ze daar al uitverkocht![]()
![]()
![]()
Denken jullie dat ze later weer op voorraad komen? want echt overal zijn ze weg
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:13 schreef don-diablo het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]Zo zo sneaky dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld:
[ afbeelding ]
Rafdidas.. slechtste creatie van raf to nu toequote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Alle chicks op roshe en flyknit en al 2x rafdidas gespot.
Boksquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Alpha_X het volgende:
[..]
Rafdidas.. slechtste creatie van raf to nu toe
Dope! Heb ze volledig gemist denk ik, welke zijn dit? Gyakusou?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef don-diablo het volgende:
Wivah:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vind ze bijzonder nice irl.
Haha je gaat hard man, lekker!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:58 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag bezorgd:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zijn echt heel nice en gelijk comfy door de lunar zool vergeleken met een gewone AF1.quote:
Die sokken maken je fit helemaal afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:51 schreef acbs2 het volgende:
Dopeness Don!!
#treinleven #watisklikkek #echtgeenidee #pickup #wivah
[ link | afbeelding ]wivah(1)_15-03 by -acbs2-
[ link | afbeelding ]wivah(2)_15-03 by -acbs2-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |