Ik heb zo het idee dat ze eigenlijk elke dag wel aan het eten is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang je wat te vreten of paffen voor haar hebt wèl ja.![]()
Update: vanochtend zat ze wéér te eten.
Je moet wel mijn ironie snappen hè, ouwe vreetschuur.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ze eigenlijk elke dag wel aan het eten is.
In december gaat ze terug naar Pieterburen. Dan rollen ze haar zo weer terug de Waddenzee inquote:Op zondag 9 maart 2014 19:09 schreef utopie het volgende:
volgens mij komt ze eind dit jaar als een tiefus dikke zeekoe utopia uit, als ze voor die tijd dan al niet weggestemd is
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef Vompie1 het volgende:
Lot is al flink bezig met bezuinigen!
[]
Zij en Andrea er graag vandaag nog uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een feeks he, de grootste nietsnut, de hele dag vreten, en maar commentaar geven op anderen. Ik vraag me trouwens af hoe zij genoeg zakgeld kan hebben om zo'n dure broek te kopen. Als roker gaat bijna al je geld aan sigaretten op.
Je geilt er op als een vrouw eet ?quote:
Ja, je moet toch eten, maar het kán toch niet het enige doel in het leven zijn? Het enige wat ze verder nog doet is ademhalen. Tussen 2 happen door dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:55 schreef Speedball het volgende:
Snap het doel van dit topique nog steeds niet, je moet toch eten of eten jullie allemaal niet?
Je vergeet 'peuken bietsen en roddelen'quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, je moet toch eten, maar het kán toch niet het enige doel in het leven zijn? Het enige wat ze verder nog doet is ademhalen. Tussen 2 happen door dus.
goeie tetten hebben en een leuk koppie is al meer goed doen dan menig ander op dat stuk grondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, je moet toch eten, maar het kán toch niet het enige doel in het leven zijn? Het enige wat ze verder nog doet is ademhalen. Tussen 2 happen door dus.
Daar is een indisch woord voor: mataglapquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, daarom sloeg Lot ook Gio met die bezem op zijn kop; kan ze niks aan doen, dat is de indo in haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |