Ik ben dit gezang helemaal zat. Tijd voor actie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben alvast in de bus gaan zetten en heb een paar ruiten ingeslagen.
Kun je de kotszakjes niet even uitrijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was vanavond heel gezellig in het OV rond het Haagse. Ik zat een half uur met een oude Chinese dame half over mijn schoot gehangen, in de bus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Och arme.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was vanavond heel gezellig in het OV rond het Haagse. Ik zat een half uur met een oude Chinese dame half over mijn schoot gehangen, in de bus.
Ik jank van pure ellende.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Geef alors en Karina even een zakdoekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet jij ook eens hoe dat isquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was vanavond heel gezellig in het OV rond het Haagse. Ik zat een half uur met een oude Chinese dame half over mijn schoot gehangen, in de bus.
Daarom heeft -ie Jeroen Pauw ook naast zich zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Leuk doen op tv is een vak, en dat beheerst Paul niet.
Binn'n die wieven de tampons weer verget'n of waquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Geef alors en Karina even een zakdoekje.
Foutje moet kunnen baas.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op mijn tenen sluip ik naar de ingang van de bus toe. Tot mijn grote schrik zie ik de buschauffeur doodgestoken over het stuur hangen.
Kunnen we anders de Magic Schoolbus worden en iets beleven?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En daar gaan we.. Zonder buschauffeur maar door technische hulpmiddelen van HMF kunnen we toch de busreis hervatten.
[ afbeelding ]
Sta je bovenaan denk je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het uur U nadert, de dagcijfers.
Gaan we nog 4 rondjes om de rontonde?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En daar gaan we.. Zonder buschauffeur maar door technische hulpmiddelen van HMF kunnen we toch de busreis hervatten.
[ afbeelding ]
Marcod3j dus rechts naast die Chinese oma.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kanquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunnen we anders de Magic Schoolbus worden en iets beleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |