Verkeerde platenlabelquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom worden dit soort artiesten wel altijd bij Giel uitgenodigd, maar daarna nooit meer gedraaid?
Bazentrack/muziek
gayquote:
Alleen als'ie er overdwars uitkomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
toch wolfje en SC?
Poepen lekkerder dan orgasme
dus....quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als'ie er overdwars uitkomt
Ik ga pitten.
Het is alleen lekkerder als er iets mijn poepert IN gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
toch wolfje en SC?
Poepen lekkerder dan orgasme
met je boomstam!quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is alleen lekkerder als er iets mijn poepert IN gaat.
Tot zover mijn ontopic.
1 april komt er weer aanquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:24 schreef Cee het volgende:
Een liedje draaien ('With you' van Matt Simon) ter nagedachtenis aan iemand en dan halverwege overgaan op je eigen Giel-versie van dat nummer.
Nu zijn bellers apen aan het nadoen om een of ander kutcomputerspelletje te winnen. Heb 'm ook overgezet. Naar 538. Dan ben je goed bezig. Humeur om zeep, ik ga even Happy luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
538 hier, hadden wél een fatsoenlijk interview met Sven.
Edwin Evers is een baas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu zijn bellers apen aan het nadoen om een of ander kutcomputerspelletje te winnen. Heb 'm ook overgezet. Naar 538. Dan ben je goed bezig. Humeur om zeep, ik ga even Happy luisteren.
Techredacteur Elger?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een suggestief item weer over overname van Whatsapp. Internetexpert![]()
.
Iddquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een suggestief item weer over overname van Whatsapp. Internetexpert![]()
.
En alsof Whatsapp zo veilig was/is.. Ook al gehackt en berichten niet versleuteld opgeslagen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Sowieso die nadruk die continu op privacy gelegd wordt en het feit dat ze opeens je telefoonnummer hebben
Ik denk dat een groot deel van de mensen hun tel. nummer al heeft ingevoerd... en privacy en Facebook is sowieso een heikel punt...als ze je nummer willen krijgen ze die toch wel
Ook dat nog idd...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En alsof Whatsapp zo veilig was/is.. Ook al gehackt en berichten niet versleuteld opgeslagen...
Hij is wel internetexpert he!!11!quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rachid is snel op z'n tenen getrapt.
Manmanman.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij is wel internetexpert he!!11!
Jaren voor gestudeerd. Minstens.
Ik denk dat het met de advertenties wel mee zal vallen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:42 schreef Pandaplint het volgende:
Dat privacy gedoe lijkt mij nog wel het kleinste probleem. Zo waterdicht is WhatsApp al niet. Een groter probleem zal zijn dat advertenties opgedrongen worden en dat er een Facebook koppeling door je strot geramd wordt...
Dus ik hoop op een alternatief die snel succesvol zal worden. Al is dat niet makkelijk.. Maar https://play.google.com/s(...)g.telegram.messenger lijkt al goed bezig te zijn
quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Over whatsapp gesproken... laat ik krullenbol 2.0 maar weer eens whatsappen
Pics.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Over whatsapp gesproken... laat ik krullenbol 2.0 maar weer eens whatsappen
"WhatsApp will remain autonomous and operate independently. (..) absolutely no ads interrupting your communication."quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:42 schreef Pandaplint het volgende:
Dat privacy gedoe lijkt mij nog wel het kleinste probleem. Zo waterdicht is WhatsApp al niet. Een groter probleem zal zijn dat advertenties opgedrongen worden en dat er een Facebook koppeling door je strot geramd wordt...
Tsja...ik moet het nog zien allemaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"WhatsApp will remain autonomous and operate independently. (..) absolutely no ads interrupting your communication."
http://goo.gl/feITKb
Vlak Bløf niet uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:03 schreef Bronson het volgende:
Namen voor Concert at Sea...
Ik gok op onderstaande namen:
• Kensington
• Chef'Special
• Nielson
• Miss Montreal
• Mozes
• Taymir
• Jett Rebel
• Jaqueline
• Rigby
Zoiets?
TOPSHOW!quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:03 schreef Bronson het volgende:
• Kensington
• Chef'Special
• Nielson
• Miss Montreal
• Mozes
• Taymir
• Jett Rebel
• Jaqueline
• Rigby
Zoiets?
Ja mag jij met Taylor Swift appen?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:03 schreef Bronson het volgende:
• Kensington
• Chef'Special
• Nielson
• Miss Montreal
• Mozes
• Taymir
• Jett Rebel
• Jaqueline
• Rigby
Zoiets?
Godverdommequote:Op donderdag 20 februari 2014 09:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er 3 goed.![]()
Mag dat zomaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen een weekend naar Brussel
Ik ben niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Moet dat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij woont ook niet hier in huis.
Ja, want het is een huisgenoten weekend.quote:
ik las hugenotenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want het is een huisgenoten weekend.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Dijk is wel handig voor een concert at sea.
twitter:ArnoLeblanc twitterde op donderdag 20-02-2014 om 11:27:46We zijn bij #nosop3 even massaal aan het overstappen naar #Telegram http://t.co/qIPjY4ICQj reageer retweet
Ik hoor de toetertjes en belletjes al.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom hier ook even posten. Vanmiddag mogen jullie een mooie post verwachten.
30
Hoog Sesamstraat / Teletubbies niveau.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:10 schreef Holenmens het volgende:
http://nos.nl/artikel/613865-een-alternatief-voor-whatsapp.html
Dit artikel kan je toch niet serieus nemen, Rachid
Verdomme.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:10 schreef Holenmens het volgende:
Had die foto alleen maar in een WhatsAppgroep met collega's gegooid, wist ik veel dat iemand hem door zou plaatsen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook dat nog idd...
Opeens zag ik mijn naaktfoto die ik naar Minthy had gestuurd overall verschijnenWTF
Haha noob.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom hier ook even posten. Vanmiddag mogen jullie een mooie post verwachten.
30
xdquote:
Pas op, voordat je het weet, stuurt ie een boze tweet naar je!!!!356quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:10 schreef Holenmens het volgende:
Hehe, ik lees het ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pas op, voordat je het weet, stuurt ie een boze tweet naar je!!!!356
quote:
Helemaal met je eens hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dit gaat werkelijk waar toch helemaal nergens over?
Dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor
Ik kwam net binnenvallen (was even radioloos lunchen), ik hoorde die "discussie" en dacht:manmanman
©Roel_Jewel
twitter:ArnoLeblanc twitterde op donderdag 20-02-2014 om 12:59:43Heftige discussie op de #nosop3 redactie over Facebook/whatsapp. Nu te horen op #3fm samen met tech-redacteur @elger http://t.co/zntijBg7G9 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |