Verkeerde platenlabelquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom worden dit soort artiesten wel altijd bij Giel uitgenodigd, maar daarna nooit meer gedraaid?
Bazentrack/muziek
gayquote:
Alleen als'ie er overdwars uitkomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
toch wolfje en SC?
Poepen lekkerder dan orgasme
dus....quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als'ie er overdwars uitkomt
Ik ga pitten.
Het is alleen lekkerder als er iets mijn poepert IN gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
toch wolfje en SC?
Poepen lekkerder dan orgasme
met je boomstam!quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is alleen lekkerder als er iets mijn poepert IN gaat.
Tot zover mijn ontopic.
1 april komt er weer aanquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:24 schreef Cee het volgende:
Een liedje draaien ('With you' van Matt Simon) ter nagedachtenis aan iemand en dan halverwege overgaan op je eigen Giel-versie van dat nummer.
Nu zijn bellers apen aan het nadoen om een of ander kutcomputerspelletje te winnen. Heb 'm ook overgezet. Naar 538. Dan ben je goed bezig. Humeur om zeep, ik ga even Happy luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
538 hier, hadden wél een fatsoenlijk interview met Sven.
Edwin Evers is een baas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu zijn bellers apen aan het nadoen om een of ander kutcomputerspelletje te winnen. Heb 'm ook overgezet. Naar 538. Dan ben je goed bezig. Humeur om zeep, ik ga even Happy luisteren.
Techredacteur Elger?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een suggestief item weer over overname van Whatsapp. Internetexpert![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |