Klinkt als een spiraal des doods die ik al te vaak heb gehad... :p als je blacksmith geen tool meer heeft ben je gewoon dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:23 schreef NJ het volgende:
Godver. Er kwam een trader langs met Chestnut seeds en die wilde ik graag hebben, dus bijna m'n volledige voorraad van alles wat hij wilde hebben verkocht.
Alles was vervangbaar, behalve de iron tools. Nu loopt iedereen rond met kapotte tools waaronder m'n blacksmith. Dus die kan niet snel genoeg produceren voordat de gemaakte tools weer op zijn.
Ik hoop dat het verbeterd zodra ze zelf aan de beurt is voor een nieuwe tool, anders heb ik echt een probleem..
Ik gebruik mijn steengroeves altijd al om Nomads aan het werk te zetten. 12 Nomads willen in stad komen wonen? Hmm, eens kijken of ik nog 12 plekken in de steengroeve heb.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]idee:
lege steen groeves -> graftombesof knekelput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef Stranger het volgende:
Jaar 20 van de FOK!seedmooie layout, ziet er efficient uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
gatherer huts, hunting cabins en fishing docks. Die brengen het hele jaar iets op, farms alleen tijdens de oogsperiode, dus dat is heel moeilijk om daar mee te beginnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef prefix1 het volgende:
vet zuur als ik meer mensen krijg daalt me voedsel heel erg en meesten mensen gaan dood dan /,/
iemand tips om in het begin te beginnen? farms ?
Zoals Drebbelman al zegt inderdaad Gatherin Huts en Fishing Docks bouwen. Maar eigenlijk is het nog wel het belangrijkst om pas meer huizen te bouwen om je bevolking te laten groeien als je de hele voedselproductie in orde hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef prefix1 het volgende:
vet zuur als ik meer mensen krijg daalt me voedsel heel erg en meesten mensen gaan dood dan /,/
Tja vroegāh...quote:
Farms zou ik pas mee beginnen bij een bevolking van 75+quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef prefix1 het volgende:
concept is tof, het opbouwen is voor mij alleen aan de trage kant, het mag allemaal wel iets sneller...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef JCPepino het volgende:
Dat minen van coal gaat het langzaamste van alle soorten grondstoffen. Overigens heeft dit spel absoluut Trainsport Tycoon--achtige potentie!
Bij mij ook, de visserijen lopen over van de gevangen vissen, de bosplukkers struinen de bossen af tot ze erbij neervallen en nog steeds gaat alles dood omdat ik niet genoeg arbeiders heb die het naar het magazijn brengen. Als je honger hebt en er ligt niets in het magazijn loop je toch ff naar Bert de plukker of Anita de visser om daar je vreten te halen?quote:
Jazeker, dan hoeven ze niet zo ver te lopen, dus minder tijd verspilt aan non-productie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef jogy het volgende:
Erh, is het trouwens slim om huizen te bouwen in de buurt van je professies als jager, visser en bosplukker of niet?
Het is zo logisch dat ik het helemaal over het hoofd heb gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jazeker, dan hoeven ze niet zo ver te lopen, dus minder tijd verspilt aan non-productie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |