Zoals Drebbelman al zegt inderdaad Gatherin Huts en Fishing Docks bouwen. Maar eigenlijk is het nog wel het belangrijkst om pas meer huizen te bouwen om je bevolking te laten groeien als je de hele voedselproductie in orde hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef prefix1 het volgende:
vet zuur als ik meer mensen krijg daalt me voedsel heel erg en meesten mensen gaan dood dan /,/
iemand tips om in het begin te beginnen? farms ?
Tja vroegâh...quote:
Farms zou ik pas mee beginnen bij een bevolking van 75+quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef prefix1 het volgende:
vet zuur als ik meer mensen krijg daalt me voedsel heel erg en meesten mensen gaan dood dan /,/
iemand tips om in het begin te beginnen? farms ?
concept is tof, het opbouwen is voor mij alleen aan de trage kant, het mag allemaal wel iets sneller...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef JCPepino het volgende:
Dat minen van coal gaat het langzaamste van alle soorten grondstoffen. Overigens heeft dit spel absoluut Trainsport Tycoon--achtige potentie!
Bij mij ook, de visserijen lopen over van de gevangen vissen, de bosplukkers struinen de bossen af tot ze erbij neervallen en nog steeds gaat alles dood omdat ik niet genoeg arbeiders heb die het naar het magazijn brengen. Als je honger hebt en er ligt niets in het magazijn loop je toch ff naar Bert de plukker of Anita de visser om daar je vreten te halen?quote:
Jazeker, dan hoeven ze niet zo ver te lopen, dus minder tijd verspilt aan non-productie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef jogy het volgende:
Erh, is het trouwens slim om huizen te bouwen in de buurt van je professies als jager, visser en bosplukker of niet?
Het is zo logisch dat ik het helemaal over het hoofd heb gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jazeker, dan hoeven ze niet zo ver te lopen, dus minder tijd verspilt aan non-productie.
Eenmaal mijn brandhout productie goed gaat leg ik per jaar 100-200 in mijn trading post erbij. Met een maximum van 625 stuks. Dat komt mooi op,2500 dan voor als je seeds wilt kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:57 schreef Kikopuz het volgende:
Heb nu ook eindelijk een goede voedseloverschot. Ook 10k maar dan op 100 man. En zoals ik het nu doe, blijft het ook rond de 100 terwijl mijn reserves blijven stijgen. Dan kan ik eindelijk mijn seeds kopen en een farm beginnen![]()
Beter laat dan nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |