Had die andere nog niet gezien, anders had ik deze niet meer aangemaakt hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had ik al aangemaakt dacht dat de "lieve belg" niet zo lief was
Is gefixed had even TR aangemaakt nu is deze ook meteen een reeksquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Had die andere nog niet gezien, anders had ik deze niet meer aangemaakt hoorondertussen ook weer al enkele uren aan het spelen, net zoals de andere 17000 op steam
Ik heb 32 koeien, en bijna 40 kippen. Maar heb nu al 10 jaar een pasture leeg staan voor eventuele schapen die ik maar nooit kan kopen via de traderquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is gefixed had even TR aangemaakt nu is deze ook meteen een reeks
Sneeuw in Autumn en Spring in 1 jaar![]()
EN IK HEB NOG STEEDS GEEN KOEIEN![]()
30 jaar later heb ik iets van 150 kippen en 100 schapen en 0 koeienquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb 32 koeien, en bijna 40 kippen. Maar heb nu al 10 jaar een pasture leeg staan voor eventuele schapen die ik maar nooit kan kopen via de trader
Ik ontbreek enkel nog schapen en drie andere seeds, en dan is die pagina ook compleetquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
30 jaar later heb ik iets van 150 kippen en 100 schapen en 0 koeien
Zou ik wel je eten wat omhoog schoppen ik heb 45k waar jij nu 10k hebquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ontbreek enkel nog schapen en drie andere seeds, en dan is die pagina ook compleet
Dit is mijn dorp nu. Links het farm gedeelte, en rechts het oorspronkelijke dorp. Op de tweede screen rechts loopt een brug naar de merchant. Er zijn zojuist ook 24 nomads toegekomen, dus even zien als ik die wel wil aanvaarden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik die nomads ga aanvaarden en een derde market bouwen met farms er rond. Misschien een jaar of twee wel even in het zand bijten denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou ik wel je eten wat omhoog schoppen ik heb 45k waar jij nu 10k heb
Wilde ook foto uploaden maar tiny pic is down ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die nomads ga aanvaarden en een derde market bouwen met farms er rond. Misschien een jaar of twee wel even in het zand bijten denk ik.
speel je via steam? dan via die weg even hostenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wilde ook foto uploaden maar tiny pic is down ofzo
Niet eens aan gedacht!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:51 schreef mschol het volgende:
[..]
speel je via steam? dan via die weg even hosten
Als je niet oplet dan zijn al je mensjes ineens oud en heb je niets meer overquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:13 schreef mschol het volgende:
ik heb tot nog toe niet de ambitie heel groot te worden, bouw weinig extra huizen en laat alles lekker op z'n beloop gaan..
heb wel meerdere foresters al geplaatst om enkele kale plekken te beplanten, zodat ik daar later weer logs vandaan kan halen
ik wil nog wel een quarry en een mine gaan plaatsen, maar moet er eerst een goeie plek voor vinden..
dat besefte ik mij ook toen ik de townhall had geplaatstquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je niet oplet dan zijn al je mensjes ineens oud en heb je niets meer over
Moet je ze upgraden gaan ze vanzelf dood door de kouquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat besefte ik mij ook toen ik de townhall had geplaatst
heb wel wat extra huizen geplaatst, maar op een gegeven moment moet je wel een goed aantal huizen hebben dat ze vorige huizen kunnen gaan "recycelen"
dat punt probeer ik op te zoeken..: geen extreme bevolkingsgroei meer, maar wel genoeg plek om een fatsoenlijk dorpje te hebben...
Nee pas als je genoeg 50+ mensen hebquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:23 schreef Kikopuz het volgende:
Iemand enig idee of ik mensen moet gaan opleiden? Ik zit met 9 volwassenen en 3 kinderen. Heb al een school. Is t het nu al waard om ze eerst naar school te laten gaan of niet? ;/
Oh geez, ok dan laat ik ze maar mooi uneducatedquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee pas als je genoeg 50+ mensen heb
zijn dat >50 mensen of genoeg mensen die ouder dan 50 zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee pas als je genoeg 50+ mensen heb
Ik zou wachten tot 50 mensen die werkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn dat >50 mensen of genoeg mensen die ouder dan 50 zijn?
Misschien ergens iets over t hoofd gezien? Waar bestond je voedsel uit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:56 schreef mschol het volgende:
wtf
12 jaar geen vuiltje aan de lucht, geen mega voedselproductie, maar nooit honger...
en opeens in het eind van de 12de winter sterft plotseling het halve dorp aan starvation..? lekker logisch weer
vis, vlees van jagen en nog van de gatherer, en had net wat koeienquote:Op donderdag 20 februari 2014 02:22 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Misschien ergens iets over t hoofd gezien? Waar bestond je voedsel uit?
meer huizen/kinderenquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:56 schreef jogy het volgende:
Oké, wanneer loont het om velden te gaan bewerken trouwens? Ik zit nu op easy en kan dus meteen beginnen met peppers en potatoes maar het is nogal intensief.
Volgens mij zit ik rond de twintig en omdat ik zoveel dingen te doen heb blijven er geen laborers meer over.
Als je stad groter wordt en de afstand tussen storage barns en markets groter kan het handig zijn meer vendors in je markets te plaatsen zodat alles sneller gedistribueerd wordt. Anders blijft de ene helft van je stad hongerig terwijl er genoeg voedsel is in de andere helft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:05 schreef Drebbelman het volgende:
Mijn tradepost en market worden op dit moment steeds door één persoon bezet. Wat heeft het voor zin om daar meer mensen te plaatsen?
Dat was de vraag niet echt hé. Ik vraag me af wanneer het loont qua harde aantallen om dus de velden te gaan bewerken. (Maar alsnog bedankt, mijn dorp heeft inderdaad huizen nodigquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:50 schreef Q. het volgende:
Mijn dorp zit inmiddels op 100+ inwoners (easy, ik ben een mietje, ik weet het) maar ik kan nu niet meer snel genoeg brandhout aanvoeren waardoor er al weer 20 zijn doodgevroren de laatste winter.En mijn mega-stockpiles voedsel heb ik geruild voor nieuwe zaden waardoor ze ook nog zitten te verhongeren. Gaat goed.
Je kunt huizen slopenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:04 schreef Drebbelman het volgende:
Mijn eerste onnatuurlijke dood zit eraan te komen en ik vrees dat ik lijdzaam moet toezien.
Twee builders hebben zichzelf vastgezet en hebben geen uitgang meer. Ze kunnen kennelijk niet door ramen klimmen
[ afbeelding ]
i know, maar tegen de tijd dat het huis gesloopt is zijn ze al dood.quote:
Hoewel ik dit spel niet heb (en DAYZ wel), moet ik zeggen dat DayZ ook behoorlijk saai is. Van de tien uur die je speelt zal je misschien een kwartier andere mensen zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
Toch maar DayZ gehaald ipv deze volgens mij is hij best saai, zeg eens eerlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |