Euhm, dit staat hier verder los van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Specularium heeft al toegegeven dat hij mij met een andere user verwarde, nu wil ik een precieze quote van jou zien.
Er zijn ook genoeg argumenten de revue gepasseerd waarom je er wat strakker bovenop moet zitten vanuit Justitie....quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
Er zijn genoeg inhoudelijke argumenten de revue gepasseerd die aantonen waarom je pedo's wel met rust zou moeten laten.
Ik ben dat clubje van hem en Weltschmerz wel helemaal zat anders. Ze leggen constant woorden in mijn mond die ze vervolgens niet kunnen bewijzen met quotes, bovendien noemen ze me constant Tokkie. Dat is geen manier van discussiėren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Euhm, dit staat hier verder los van.
Dat was een foutje van mijn kant, ik kan niet aangesproken worden op het gedrag van anderen of andersom.
ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
Misschien is dat het wel het grootste probleem met Tokkies; dat ze zelf oprecht niet beseffen dat ze het zijn.
Stel je niet zo aan. Je hebt er zelf ook een handje van om op de man te spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben dat clubje van hem en Weltschmerz wel helemaal zat anders. Ze leggen constant woorden in mijn mond die ze vervolgens niet kunnen bewijzen met quotes, bovendien noemen ze me constant Tokkie. Dat is geen manier van discussiėren.
Ik weet vrij zeker dat je het in elkaar rossen van ex-gedetineerde zedendelinquenten afdeed met 'daar hebben ze het zelf naar gemaakt'. Verder ben je de acties van je Leidense mede-tokkies constant aan het verdedigen; "het zijn geen onderbuikgevoelens". etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar heb ik geweld gepropageerd dan? Dit zijn precies de leugens waar het ik over heb. Specularium heeft al toegegeven dat hij mij met een andere user verwarde, nu wil ik een precieze quote van jou zien.
Zolang ze die pedo geen tokkie noemen zullen ze er niet zoveel problemen mee hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet hoe de familie Ruijmgaart-Tokkie denkt over het gebruiken van hun naam in allerlei verbanden.
Als iemand Benno L een tik verkoopt kan ik er niet wakker van liggen. Ik zou het alleen niet aanmoedigen. Als dat mij in jouw ogen al tot een Tokkie maakt, vraag ik me echt af uit wat voor weerbarstig wereldje jij komt. Maar misschien zal het ook wel komen omdat ik in andere landen heb gewoond (ook niet-Westerse), waar je niet in een ideaal schijnwereldje woont zoals je dat in Nederland wel kan hebben. De mensen uit Leiden hebben wel degelijk onderbuikgevoelens, daar heb ik nooit tegen geageerd. Ik heb geageerd tegen het feit dat mensen zoals jij, Xa1pt en Weltschmerz daar te pas en te onpas mee lopen te schermen, ook richting mensen hier. Zodat je de discussie niet hoeft aan te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je het in elkaar rossen van ex-gedetineerde zedendelinquenten afdeed met 'daar hebben ze het zelf naar gemaakt'. Verder ben je de acties van je Leidense mede-tokkies constant aan het verdedigen; "het zijn geen onderbuikgevoelens". etc.
Accepteer het nou maar gewoon, je bent een tokkie, niet omdat je mening anders is maar omdat je de rechten van mensen niet respecteert als het jou niet uitkomt.
Ik heb het nergens over oproepen tot gehad maar over het goedkeuren ervan. Leer lezen.quote:
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het goedkeur. Dat lees jij omdat je dat wil lezen. Ik kan er niet wakker van liggen als iemand hem een tik verkoopt. Dat is NIET hetzelfde als goedkeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over oproepen tot gehad maar over het goedkeuren ervan. Leer lezen.
"Begrip op kunnen brengen voor" is niet hetzelfde als "goedkeuren van." En dat adviseert mij om te leren lezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over oproepen tot gehad maar over het goedkeuren ervan. Leer lezen.
Tsja, als iemand hem daar ziet lopen gaat het verhaal als een lopend vuurtje natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
Slaat natuurlijk helemaal nergens op dat dit in de media gekomen is.
Dat zal best.. Maar dat lopende vuurtje houden ze maar mondeling... Dat via de media spelen... Die man moet in principe weer een nieuw plekje zoeken nu denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tsja, als iemand hem daar ziet lopen gaat het verhaal als een lopend vuurtje natuurlijk.
Ik denk dat dat eerlijk gezegd onmogelijk is in een klein land als Nederland en het huidige digitale tijdperk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zal best.. Maar dat lopende vuurtje houden ze maar mondeling... Dat via de media spelen... Die man moet in principe weer een nieuw plekje zoeken nu denk ik.
Dat is wel degelijk mogelijk. Die burgemeester vertelde dat hij dit jaar al 10 aanvragen heeft goedgekeurd geloof ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerlijk gezegd onmogelijk is in een klein land als Nederland en het huidige digitale tijdperk.
Dat zijn allemaal anonieme zaken natuurlijk. De zaak Benno L, Robert M en Sytze zijn natuurlijk veruit het meest in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk mogelijk. Die burgemeester vertelde dat hij dit jaar al 10 aanvragen heeft goedgekeurd geloof ik.
Je bedoelt een rechtsstaat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar misschien zal het ook wel komen omdat ik in andere landen heb gewoond (ook niet-Westerse), waar je niet in een ideaal schijnwereldje woont zoals je dat in Nederland wel kan hebben.
Benno L. woonde hier al.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal anonieme zaken natuurlijk. De zaak Benno L, Robert M en Sytze zijn natuurlijk veruit het meest in het nieuws geweest.
Dat is natuurlijk een schijnwereld op zich. Die direct ophoudt te bestaan bij het uitbreken van een oorlog / grootschalige natuurramp. Dan komt de ware aard van mensen naar boven. Hoe lang geleden was de Joegoslaviėoorlog ook alweer?quote:
Ehh..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een schijnwereld op zich. Die direct ophoudt te bestaan bij het uitbreken van een oorlog / grootschalige natuurramp. Dan komt de ware aard van mensen naar boven. Hoe lang geleden was de Joegoslaviėoorlog ook alweer?
Anoniem ja. Waarschijnlijk met ander kapsel en zonder baard. Maar zodra hij wordt herkend heeft hij geen leven meer, getuige de gebeurtenissen.quote:
Hij is niet herkend. Er is gelekt. Dus het is wel degelijk mogelijk om ergens relatief anoniem te leven en te wonen. Getuige het feit dat hij hier al woonde en het voor vrijwel iedere veroordeelde zedendelinquent ergens te gaan wonen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Anoniem ja. Waarschijnlijk met ander kapsel en zonder baard. Maar zodra hij wordt herkend heeft hij geen leven meer, getuige de gebeurtenissen.
Dergelijke situaties bewijzen de noodzaak van wetten. Net als het feit dat een stel bijstandstrekkers een volksgericht meent te moeten organiseren bij de voordeur van B.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een schijnwereld op zich. Die direct ophoudt te bestaan bij het uitbreken van een oorlog / grootschalige natuurramp. Dan komt de ware aard van mensen naar boven. Hoe lang geleden was de Joegoslaviėoorlog ook alweer?
Hij is niet herkend omdat hij niet herkenbaar over straat gaat. Zijn tas is herkend. Het is dus niet mogelijk om ergens anoniem te wonen, want mensen zijn erachter gekomen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij is niet herkend. Er is gelekt. Dus het is wel degelijk mogelijk om ergens relatief anoniem te leven en te wonen. Getuige het feit dat hij hier al woonde en het voor vrijwel iedere veroordeelde zedendelinquent ergens te gaan wonen.
Euh....quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is niet herkend omdat hij niet herkenbaar over straat gaat. Zijn tas is herkend. Het is dus niet mogelijk om ergens anoniem te wonen, want mensen zijn erachter gekomen.
Maar het plaatst zaken ook in perspectief.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dergelijke situaties bewijzen de noodzaak van wetten. Net als het feit dat een stel bijstandstrekkers een volksgericht meent te moeten organiseren bij de voordeur van B.
Dat is afhankelijk van je referentiekader.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar het plaatst zaken ook in perspectief.
De logica hiervan ontgaat me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is niet herkend omdat hij niet herkenbaar over straat gaat. Zijn tas is herkend. Het is dus niet mogelijk om ergens anoniem te wonen, want mensen zijn erachter gekomen.
Mensen zijn er toch achter gekomen? Dan kan hij toch niet ergens anoniem wonen? En als hij nu ergens anders in Nederland zou gaan wonen komen mensen er ook wel weer achter hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Sloggi het volgende:
Mooie drogreden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Volg een bijles logica.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mensen zijn er toch achter gekomen? Dan kan hij toch niet ergens anoniem wonen? En als hij nu ergens anders in Nederland zou gaan wonen komen mensen er ook wel weer achter hoor.
Koopt ie een nieuwe tas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja, dan heeft hij een nieuwe tas. En dan laat die die weer liggen. Of verliest hij zijn portemonnee een keer. Of herkent iemand met een goed geheugen voor foto's hem. Of dit. Of dat.quote:
"Het meisje zit al vier jaar in therapie en de ophef is schadelijk voor haar, zegt haar moeder." En Weltschmerz beweerde in reeks 1 nog wel dat Benno L. niet verantwoordelijk was voor trauma's. Het kind zit al 4 jaar in therapie dankzij deze goorlap.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)r+door+commotie.aspx
Goed bezig daar in Leiden.
Nee, dat is natuurlijk inherent aan het ergens anoniem wonen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als mensen erachter komen dat hij ergens woont kan hij toch niet anoniem wonen hier?
En zoals ik al zei staan de boeren met hooivorken eerder aan de kant van een veroordeelde zedendelinquent dan aan die van de slachtoffers. Ook al doen ze allemaal net alsof ze zich inzetten voor het welzijn van kinderen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
"Het meisje zit al vier jaar in therapie en de ophef is schadelijk voor haar, zegt haar moeder." En Weltschmerz beweerde in reeks 1 nog wel dat Benno L. niet verantwoordelijk was voor trauma's. Het kind zit al 4 jaar in therapie dankzij deze goorlap.
En in hoeverre zijn die in het nieuws geweest? Ik kan niet eens vijf pedoseksuelen uit Nederland uit m'n hoofd opnoemen, maar de drie die ik ken zijn uitgebreid met naam en toenaam in de media geweest, jarenlang. Die onthouden mensen dus wel ja. Je kan andere pedoseksuelen niet vergelijken met Benno L qua aandacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk inherent aan het ergens anoniem wonen.Je stelde alleen dat het niet mogelijk is voor veroordeelde zedendelinquenten om ergens relatief anoniem te wonen, dat is het getuige alle pedoseksuelen die hem voor zijn gegaan wel degelijk.
Dus geeft het niets dat de Leidense tokkies daar nog wat aan vast plakken... ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
"Het meisje zit al vier jaar in therapie en de ophef is schadelijk voor haar, zegt haar moeder." En Weltschmerz beweerde in reeks 1 nog wel dat Benno L. niet verantwoordelijk was voor trauma's. Het kind zit al 4 jaar in therapie dankzij deze goorlap.
Zij denken waarschijnlijk oprecht dat ze hun kinderen helpen. Op hun manier. Waarschijnlijk zijn ze ook echt bang als er een dergelijk iemand bij hen in de buurt komt wonen. Niet iedereen is intelligent geboren, en heeft een rijk verstand.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Xa1pt het volgende:
En zoals ik al zei staan de boeren met hooivorken eerder aan de kant van een veroordeelde zedendelinquent dan aan die van de slachtoffers. Ook al doen ze allemaal net alsof ze zich inzetten voor het welzijn van kinderen.
Sterker nog, hij zei dat het niet mogelijk is relatief anoniem te wonen, blijkens het feit dat mensen er in dit geval achter zijn gekomen waar een zedendelinquent woont.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk inherent aan het ergens anoniem wonen.Je stelde alleen dat het niet mogelijk is voor veroordeelde zedendelinquenten om ergens relatief anoniem te wonen, dat is het getuige alle pedoseksuelen die hem voor zijn gegaan wel degelijk.
Dat is niet leuk voor het slachtoffer, erg vervelend zelfs. Het getouwtrek doet hen zaken weer herbeleven. Maar laten we vooral niet vergeten wie dit heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dus geeft het niets dat de Leidense tokkies daar nog wat aan vast plakken... ?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zij denken waarschijnlijk oprecht dat ze hun kinderen helpen. Op hun manier. Waarschijnlijk zijn ze ook echt bang als er een dergelijk iemand bij hen in de buurt komt wonen. Niet iedereen is intelligent geboren, en heeft een rijk verstand.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
Misschien is dat het wel het grootste probleem met Tokkies; dat ze zelf oprecht niet beseffen dat ze het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |