ZDF zendt de eerste 3 kwartier uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Canada - USA ook nog ergens uitgezonden of doen ze daar niet aan?
Wie of wat de beste is ter wereld is natuurlijk geheel subjectief. Lundqvist staat bij mij zeker in top 3, wellicht ook wel op 1.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Caws het volgende:
[..]
Oke dankjewel.
En om maar even met jouw redenatie mee te gaan. Nee, Crosby is niet de beste ter wereld. Dat is pure onzin, want hij heeft nog niet eens gescoord deze OS.
Miller is niet eens de starter bij de OS, dus dat allerminst. Ik zou op dit moment voor maximum clutch modus altijd voor Quick of Rask gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef Katth het volgende:
[..]
Wie of wat de beste is ter wereld is natuurlijk geheel subjectief. Lundqvist staat bij mij zeker in top 3, wellicht ook wel op 1.
Ik durf wel te wedden wie Emokid de beste goalie vind, Miller. Natuurlijk is het een goede goalie, maar Emokid heeft team bias
Waarom dan toch kijken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Ook maar even kijken, al vind ik de dames niet zo erg leuk eigenlijk
2-0 Zwedenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:20 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik schakel net in, wat heb ik gemist?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik kijk ook schaatsen en dat vind ik ook niet zo erg leukBen wel benieuwd wie er wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |