toto69 heeft dit zeker gepaint?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Dem paintskills, ik wist direct wie hiermee bedoelt werd
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
toto69 heeft dit zeker gepaint?
"other", good guy chromequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sickeninnnng lol.
[ afbeelding ]
Veelal komt het ofc omdat ik vrijwel al die sites altijd in tabbladen open heb staan.
mooiste wat ik ooit gezien heb, kijk het minimaal nog 1x per maandquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:09 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje een rare gedachte om te beseffen hoeveel geld deze mensen de staat kostenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mooiste wat ik ooit gezien heb, kijk het minimaal nog 1x per maand
Probleemwijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Dem paintskills, ik wist direct wie hiermee bedoelt werd
true maar dat is nog geen 5% van wat corrupte bankieren en andere witteboord criminelen kostten schat ik zoquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beetje een rare gedachte om te beseffen hoeveel geld deze mensen de staat kosten
Den bosch met die lui die verhaal gaan halen op t gemeentehuisquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mooiste wat ik ooit gezien heb, kijk het minimaal nog 1x per maand
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true maar dat is nog geen 5% van wat corrupte bankieren en andere witteboord criminelen kostten schat ik zo
Steek hem eerst maar eens elders als 1 van je handen/fleshligts/realdollsquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vriendinnetjes.html
ja ken je die scene in het gemeentehuis .. dat ze schreeuwen: PEDOS IN DE WIJK .. en dan zie je willem zo half gaat kijken hahahahahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Den bosch met die lui die verhaal gaan halen op t gemeentehuis
We're all gonna make it.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Sick..http://imgur.com/gallery/CMYNy
Denk het ook maar no thanks Jeffquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Precies!
Ik denk dat je het leven meer waardeert als zoiets je overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |