als je 4 jaar bij een wijf blijft die je mishandelt ben je gewoon domquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Digusting.
http://www.reddit.com/r/A(...)pefully_that/cfjh231
Kan hier echt boos om worden.
Niet iedereen wilt zich zorgen maken om kapotte ordners en kabels die vast zitten in wieltjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee gewoon energie en focus op school richten.
ik zou het heerlijk vinden als dat mijn enige zorgen warenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt zich zorgen maken om kapotte ordners en kabels die vast zitten in wieltjes.
Hahahquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef dreamerbulk het volgende:
kotsmisselijk weer, heerlijk, goeie dot mosterd doet altijd zn werk
avondeten wordt steeds later .. armoedequote:
Dat was voor jou gewoon een snack toch neem ik aan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
avondeten wordt steeds later .. armoede
Och meissie toch!quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat was voor jou gewoon een snack toch neem ik aan?
ritme qua eten bestaat niet in mijn levenquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja
al bestond mijn avond eten uit liter melk 250 gram haver en 100 gram whey .. beetje saai dus.
Moest mijn groente nog hebben, dus vandaar maar wat extra snacks bij gepakt.
Direct popeye style spinache, voor die big ass forearmsquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja
al bestond mijn avond eten uit liter melk 250 gram haver en 100 gram whey .. beetje saai dus.
Moest mijn groente nog hebben, dus vandaar maar wat extra snacks bij gepakt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Direct popeye style spinache, voor die big ass forearms
Eetmoment 1, eetmoment 2 etcquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ritme qua eten bestaat niet in mijn leven
dus benamingen zoals ontbijt, lunch en avondeten zijn eigenlijk overbodig
ja pcies..quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eetmoment 1, eetmoment 2 etc
Daar gaat het nu even niet om.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:29 schreef seto het volgende:
[..]
als je 4 jaar bij een wijf blijft die je mishandelt ben je gewoon dom
ik zou na 1 klap al weg zijn gegaan, zoiets doe je gewoon niet in een relatie
Hier hetzelfde. Vind het echter niet chill.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moet je ff die onzichtbare reset knop indrukken en weer vers ritme hanterenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar gaat het nu even niet om.
[..]
Hier hetzelfde. Vind het echter niet chill.
Hahah bulking..when will it be my turnquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja pcies..
"nog niet kotsmisselijk? Mmm nog ff wat naar binnen werken"
loopt helemaal uit de hand volgens mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:57 schreef no1uknow het volgende:
Yuri hoe bevalt het op jezelf wonen, je woonde toch eerst bij je ouders voordat je in A'dam ging wonen?
zo te merken wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
loopt helemaal uit de hand volgens mij
Ik ga Yuri maar even redden ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
loopt helemaal uit de hand volgens mij
Kom in spanje wonen, ik kom net een restaurant uit rollen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |