Nee, hij had getekend dan moet je uitzitten, dat is je verantwoording.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De fout maakte diegene die hem dat contract gaf
Hadden ze er maar een clausule in moeten zetten dat je er beide vanaf kanquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, hij had getekend dan moet je uitzitten, dat is je verantwoording.
Sorry, maar je bent gewoon huilie huilie als je voor 100 miljoen getekend hebt bij een tof team in de NHL en je gaat dan in de KHL spelen. Ik mis mijn mammmieee.. droeftoeter!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hadden ze er maar een clausule in moeten zetten dat je er beide vanaf kan
Het zijn Russenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent gewoon huilie huilie als je voor 100 miljoen getekend hebt bij een tof team in de NHL en je gaat dan in de KHL spelen. Ik mis mijn mammmieee.. droeftoeter!
Net zoals Radulov die bij Nashville zomaar ineens naar Rusland ging. Sorry, geen respect!
Nah, je moet ze gewoon niet tekenen. En dat is ook de verantwoording van de werkgever hoor, maar net zoveel van de werknemer. Ik vind alle contracten langer dan 5 jaar sowieso onzin, maar ja.. de NHL wil zijn sterren vastleggen dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het zijn Russen
Maar levens veranderen, en juist daarom moet er bij lange contracten altijd een escape inzitten
Bij een veranderende situatie moet er ook een escape inzitten voor de werkgever, gewoon ieder jaar of om de 2 jaar een escape er in bouwenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nah, je moet ze gewoon niet tekenen. En dat is ook de verantwoording van de werkgever hoor, maar net zoveel van de werknemer. Ik vind alle contracten langer dan 5 jaar sowieso onzin, maar ja.. de NHL wil zijn sterren vastleggen dus.
Als ik zo kijk naar de schoten/reddingen moet dat onderand wel de man of the match zijn van Finland.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef maniack28 het volgende:
Sorry, maar je bent gewoon huilie huilie als je voor 100 miljoen getekend hebt bij een tof team in de NHL en je gaat dan in de KHL spelen. Ik mis mijn mammmieee.. droeftoeter!
Dan is het contract niks meer waard, dan kan je beter een optie op een extension vastleggen. Het hele idee is dat een franchise kan bouwen op een aantal spelers, zoals bijv. in geval van de Pens Fleury, Letang, Malkin, Crosby. Als al die spelers om de 2 jaar weg kunnen wat heeft dat 10 jaar contract dan voor zin?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij een veranderende situatie moet er ook een escape inzitten voor de werkgever, gewoon ieder jaar of om de 2 jaar een escape er in bouwen
Hey, beter dan de Flyersquote:
Als beide niet willen is er geen reden om de escape te gebruiken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan is het contract niks meer waard, dan kan je beter een optie op een extension vastleggen. Het hele idee is dat een franchise kan bouwen op een aantal spelers, zoals bijv. in geval van de Pens Fleury, Letang, Malkin, Crosby. Als al die spelers om de 2 jaar weg kunnen wat heeft dat 10 jaar contract dan voor zin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |