Je kan ook eerst naar zo'n vereniging gaan om het uit te proberen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:30 schreef bigE het volgende:
Ik moet zeggen dat ik echt heel enthousiast van dit gesprekwordt om aan curling te gaan doen. Straks eens op marktplaats kijken of ik een paar van die stenen op de kop kan tikken
Je mag wel een ijsvloer leggen op het paadje tussen onze garage en die van de burenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:30 schreef bigE het volgende:
Ik moet zeggen dat ik echt heel enthousiast van dit gesprekwordt om aan curling te gaan doen. Straks eens op marktplaats kijken of ik een paar van die stenen op de kop kan tikken
Oh ja! Thnx voor de tip! Ik ben soms nogal impulsiefquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook eerst naar zo'n vereniging gaan om het uit te proberen.
Ja en vooral omdat in Friesland bijvoorbeeld ze alle materiaal zelf hebben. Hoef je dus niks te kopen behalve misschien schoenen op een gegeven moment.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef bigE het volgende:
[..]
Oh ja! Thnx voor de tip! Ik ben soms nogal impulsief
Maar verder komen ze allemaal erg haperend over bij alles wat niet voetbal is, en zelfs dan nog eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef rubbereend het volgende:
Jeroen heeft de prijs voor de domste vragen van deze Spelen
die andere jonge gast zat er van de week veel beter voorbereid bij een andere sport
Ze hadden Egbers hier neer moeten zettenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar verder komen ze allemaal erg haperend over bij alles wat niet voetbal is, en zelfs dan nog eigenlijk
Maar goed, we zijn begonnen
Vraagje aan jou nog even: Is het altijd de skip die de aanwijzingen voor het vegen geeft, of degene die de steen heeft gespeeld?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef rubbereend het volgende:
Jeroen heeft de prijs voor de domste vragen van deze Spelen
die andere jonge gast zat er van de week veel beter voorbereid bij een andere sport
de clubs: http://www.curling.nl/index.php?page=clubsquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en vooral omdat in Friesland bijvoorbeeld ze alle materiaal zelf hebben. Hoef je dus niks te kopen behalve misschien schoenen op een gegeven moment.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef clavier het volgende:
Wordt saai. Alles wordt er meteen uitgegooid in de finale.
Ik weet hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de clubs: http://www.curling.nl/index.php?page=clubs
Ja je had het niet verwacht he. Onthulling van de eeuw. Sjappoo NOS.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef Nober het volgende:
Ik moet even bijkomen van het nieuws dat dit een echte teamsport is.
NOS
Yep, de kans op 3 of 4 punten wordt op die manier niet groter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:37 schreef clavier het volgende:
Wordt saai. Alles wordt er meteen uitgegooid in de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |