Harderrrrrrrrrrrr!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:49 schreef bigE het volgende:
aaaaah! En ik maar denken ... dat schreeuwen blijkt gewoon communicatie te zijn!
Inderdaad. Co-commentaar ook goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
waarom zit die chick niet gewoon op de commentaarpositie in plaats van dat ze terug moeten naar de studio?
Bezuinigingen. De commentatoren zitten allemaal in Sochi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
waarom zit die chick niet gewoon op de commentaarpositie in plaats van dat ze terug moeten naar de studio?
Haha grapjas, bezuinigingen. Let maar eens op hoeveel gekke repo's er op het eind van het jaar langskomen er bij de NOS, om de subsidiepot maar leeg te krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Bezuinigingen. De commentatoren zitten allemaal in Sochi.
WK zal straks wel weer op Eurosport zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil vaker het Russisch curling team op tv trouwens..
Ik zou ook wel zijn voor een soort van nieuwe demonstratiesport, Modelcurling, met allemaal modellen in bikini....quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil vaker het Russisch curling team op tv trouwens..
Totdat ze een handveger en blik krijgen maar dat is later pas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
Moeten ze altijd die bezem vasthouden ofzo?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Totdat ze een handveger en blik krijgen maar dat is later pas.
Aha, dat klinkt logisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Totdat ze een handveger en blik krijgen maar dat is later pas.
lolquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moppie gehalte is maar laag deze pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |