Ik ga morgen ff vilt halen. Heb alle onderdelen nu gehaakt. En ik moet van mijn vriend de andere poppetjes ook makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:51 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Oh, da's al vlot! Ben benieuwd!
Je zou het oogwit ook kunnen haken, maar ik vind dat zelf altijd minder mooi, omdat je dan geen effen vlak krijgt, en omdat de pupil niet midden in het oog zit. En in dit geval krijg je dan echt ronde ogen i.p.v. ovaal.
zeeman den haag en zoetermeer waren al ruim 3 weken schraars in wol assortiment en nu eindelijk gevuld vandaar! Zo leuk die kleurtjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:43 schreef trui het volgende:
geinig, TG!
geweldig die knopen, spring!
[..]
leuk! wol hebben ze niet zo vaak bij Zeeman!
hahahaquote:
jaaa graag! Ik stuur je even n pm!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik wil wel wat opsturen. Hier lag vandaag nog.
Ja hoi! Daar zou je me een heel eind mee op weg helpenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:16 schreef CREADO het volgende:
Wie zocht er nu royal van zeeman ecru color 3 lot 1292. Heb nog 2 bollen liggen. Moest de andere wol een plekkie geven en kwam deze tegen
waar woon je ergens?ik woon in zh.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hoi! Daar zou je me een heel eind mee op weg helpen
Brabant, Breda/Boxtel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef CREADO het volgende:
[..]
waar woon je ergens?ik woon in zh.
foto maken een optie wellicht?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn catania wikkel weggegooidgeen idee dus of het 210 is
50 ofzo? Ben gewoon doorgegaan tot ik nog 1 bol hadquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe, weet je nog hoeveel toeren je had voor de omslagdoek? In de beschrijving stond 38 en ben nu met mijn 37ste bezig en hij lijkt nog zo klein namelijk
Ok thxquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50 ofzo? Ben gewoon doorgegaan tot ik nog 1 bol had
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het zo leuk![]()
Ik heb nu een soort badjasceintuur
Ahquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn catania wikkel weggegooidgeen idee dus of het 210 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |