Nog nooit gewassenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef poiuytr het volgende:
Gooien jullie de hartslagmeterband na elke fietsrit bij de was of ongeveer om de week?
Spoel hem elke rit af onder de douche.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef poiuytr het volgende:
Gooien jullie de hartslagmeterband na elke fietsrit bij de was of ongeveer om de week?
Gewoon omhouden tijdens het douchen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef poiuytr het volgende:
Ik ga zondag koersen op de club, het wordt weer 10 graden, ik kan mijn snelpak wel aandoen en zowat met blote benen gaan rijden. Vanaf een graad of 12 moet dat ook wel kunnen, dan wel ff lange broek mee voor de heen/thuisreis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Deze week ga ik lekker kalm fietsen. Morgen en overmorgen geen gekke dingen. Zaterdag wel koersen als 't gaat, zondag rustig aan en ma-zo knallen voor die strava challange's
Heeft Oksel zulke grote aanwijzingen nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
Kijk wat ik langs de weg zag vandaag.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die koers op zaterdag wasquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga zondag koersen op de club, het wordt weer 10 graden, ik kan mijn snelpak wel aandoen en zowat met blote benen gaan rijden. Vanaf een graad of 12 moet dat ook wel kunnen, dan wel ff lange broek mee voor de heen/thuisreis.
afbeelding niet zichtbaar..quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
Kijk wat ik langs de weg zag vandaag.
[ afbeelding ]
Er zitten onderhoudsvrije industrielagers in dat bracket, die kosten geen drol. Die smeer je dus niet maar vervang je. Je mag er niet te lang mee doorrijden als je lagers slecht worden, anders beschadigt de as die aan je rechter crank zit en moet je die tevens vervangen. Als er nog geen speling op zit dan kan het nog wel. Anders niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
Gaan alle campa cranks er op dezelfde manier vanaf? Mijn crank kraakt, ik denk dat ik de lagers moet smeren.
En wat voor soort vet doe je er in?
In allemaal? Ik heb er nu volgens mij een ouder type op zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er zitten onderhoudsvrije industrielagers in dat bracket, die kosten geen drol. Die smeer je dus niet maar vervang je. Je mag er niet te lang mee doorrijden als je lagers slecht worden, anders beschadigt de as die aan je rechter crank zit en moet je die tevens vervangen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ok heb jij nog een vierkante as? Die zijn ook niet zo duur tenzij het record is of chorus.
Moet ik eerst mijn crank zeker ff opmeten? En heb ik nog gereedschap ervoor nodig?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.mantel-bikeparts.nl/campagnolo-centaur-
Jij hebt dubbel dan ist 111 lengte, alst chorus was of record dan had je een kortere nodig. Alst triple was moest ie langer zijn. Alleen de type draad is van belang zie edit hierboven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn crank zeker ff opmeten? En heb ik nog gereedschap ervoor nodig?
Crank zit er nu ~8500 km op. Dan zijn die lagers toch nog niet op hoop ik?
Ik heb niet zo'n bracketpot, misschien kan je het hier aan zien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
Vroeger kon je die assen wel smeren maar dat is uit het 6 speed tijdperk ofzo. Die dingen waren ook drama trouwens. Het lager heeft ook veel te verduren omdat er veel water overheen stroomt.
Als je dus veel met slecht weer rijdt gaan ze niet zolang mee.
Het staat wel ergens op, jij hebt toch centaur 10 speed dubbel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bracketpot, misschien kan je het hier aan zien?
[ afbeelding ]
Anders maak ik morgen even een betere foto
Ik heb het idee dat de schuine randje waar hier centaur - 1.370 X 24T op staat, bij de mijne schuin de andere kant op staat. Sowieso is hij zilverkleurig en niet zwart.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het staat wel ergens op, jij hebt toch centaur 10 speed dubbel?
De lengte is nooit veranderd, er zijn wel wat verschillende versies maar alleen de type draad is dus van belang, breng m anders ff naar de FM ervoor.
Het zal dees wel zijn dan.
[ afbeelding ]
Het is nu niet meer heel koud. Als je (gevoerde) been en armstukken koopt red je het echt wel qua tempratuur....quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef nickhguitar het volgende:
Heb nu een pakketje bij elkaar gezocht maar zit nog even te twijfelen tussen gewoon lange kleding, of echt thermal kleding. Ik zie nu zeg maar zomershirts, maar dan met lange mouwen en een zelfde soort shirts, maar dan staat er thermal bij. Tot slot heb je gewoon echte thermal onderkleding (soort craft shirts). Ik zie door de bomen het bos niet meer
Weet ik, maar het is ook vast voor langer.. Dus mocht het volgend jaar wel écht winter worden..quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is nu niet meer heel koud. Als je (gevoerde) been en armstukken koopt red je het echt wel qua tempratuur....
Waarom wil je je daar al zorgen over maken? Koop nu wat zodat je kan rijden, dan kan weet je ook wat je tekort komt en kan je dat bijkopen. Je hebt niet genoeg aan 1 winter outfit en 1 zomeroutfit. Tempraturen verschillen van -10 tot +35 in Nederland en dan heb je meer nodig dan dat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is ook vast voor langer.. Dus mocht het volgend jaar wel écht winter worden..
Dan zou ik iig 1 condoom meenemen voor 't geval zijn tollie het koud krijgt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:59 schreef kaasplankje het volgende:
jamaar wat nu als hij volgend jaar naar alaska wil.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:59 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:59 schreef kaasplankje het volgende:
In principe not done, maar het halve topic hier rijdt in radioshack 2012 kleding rondquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]Geen intentie om die kant op te gaan. Hoe staan jullie tegenover mensen die teamkleding dragen? Kan dat of is dat not done
?
Ik heb zelf ook wat teamkleding. Ondertussen draag ik het niet/nauwelijks meer. Het is vaak wel relatief goed voor relatief weinig. Mooi is anders, maar daar is de prijs ook naar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]Geen intentie om die kant op te gaan. Hoe staan jullie tegenover mensen die teamkleding dragen? Kan dat of is dat not done
?
Morgen wordt ik teruggebeld en als er dan geen duidelijkheid is ga ik op je aanbod inquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Tommeke het volgende:
@kano: Wat een sukkels zeg
Het verschil is zo duidelijk, zeker als je zegt welke schoenen je hebt. In 't bestelsysteem van Specialized staan overal ook nog afbeeldingen bij...
Ik kan nog steeds dat buckletje die ik heb liggen hier naar je toesturen. Heb je iig ff wat
Naja, eerlijk is eerlijk, niet iedereen heeft een diepe portomonee. En het is prima spul voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In principe not done, maar het halve topic hier rijdt in radioshack 2012 kleding rond
Dus het mag
Njah ik heb Sky kleding, wel redelijk neutraal (zwart met blauw), maar zit dus even te kijken wat ik daar voor winterkleding bij ga halen, vandaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja, eerlijk is eerlijk, niet iedereen heeft een diepe portomonee. En het is prima spul voor de meeste mensen.
http://www.velominati.com/the-rules/quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Njah ik heb Sky kleding, wel redelijk neutraal (zwart met blauw), maar zit dus even te kijken wat ik daar voor winterkleding bij ga halen, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |