Nog nooit gewassenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef poiuytr het volgende:
Gooien jullie de hartslagmeterband na elke fietsrit bij de was of ongeveer om de week?
Spoel hem elke rit af onder de douche.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef poiuytr het volgende:
Gooien jullie de hartslagmeterband na elke fietsrit bij de was of ongeveer om de week?
Gewoon omhouden tijdens het douchen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef poiuytr het volgende:
Ik ga zondag koersen op de club, het wordt weer 10 graden, ik kan mijn snelpak wel aandoen en zowat met blote benen gaan rijden. Vanaf een graad of 12 moet dat ook wel kunnen, dan wel ff lange broek mee voor de heen/thuisreis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Deze week ga ik lekker kalm fietsen. Morgen en overmorgen geen gekke dingen. Zaterdag wel koersen als 't gaat, zondag rustig aan en ma-zo knallen voor die strava challange's
Heeft Oksel zulke grote aanwijzingen nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
Kijk wat ik langs de weg zag vandaag.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die koers op zaterdag wasquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga zondag koersen op de club, het wordt weer 10 graden, ik kan mijn snelpak wel aandoen en zowat met blote benen gaan rijden. Vanaf een graad of 12 moet dat ook wel kunnen, dan wel ff lange broek mee voor de heen/thuisreis.
afbeelding niet zichtbaar..quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
Kijk wat ik langs de weg zag vandaag.
[ afbeelding ]
Er zitten onderhoudsvrije industrielagers in dat bracket, die kosten geen drol. Die smeer je dus niet maar vervang je. Je mag er niet te lang mee doorrijden als je lagers slecht worden, anders beschadigt de as die aan je rechter crank zit en moet je die tevens vervangen. Als er nog geen speling op zit dan kan het nog wel. Anders niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
Gaan alle campa cranks er op dezelfde manier vanaf? Mijn crank kraakt, ik denk dat ik de lagers moet smeren.
En wat voor soort vet doe je er in?
In allemaal? Ik heb er nu volgens mij een ouder type op zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er zitten onderhoudsvrije industrielagers in dat bracket, die kosten geen drol. Die smeer je dus niet maar vervang je. Je mag er niet te lang mee doorrijden als je lagers slecht worden, anders beschadigt de as die aan je rechter crank zit en moet je die tevens vervangen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ok heb jij nog een vierkante as? Die zijn ook niet zo duur tenzij het record is of chorus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |