Ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja die tokkies van Feyenoord en Ajax toch?
Je ziet ook aan het bericht dat het een FOK!ker moet zijnquote:
Deze gaat ook nooit doodquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bernie is niet onsterfelijk, dat is deze man al.
[ afbeelding ]
Mijn excuses. Ik werd verblind door de vertoonde schoonheid op het veld. Wist je dat Slovan Liberec in de laatste 16 wedstrijden niet vaker dan 16 keer scoorde?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet ook aan het bericht dat het een FOK!ker moet zijnzelfs al had ik niet geweten dat het was gebeurd. Dat het de telegraaf haalde wist ik niet.
Nee, dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik werd verblind door de vertoonde schoonheid op het veld. Wist je dat Slovan Liberec in de laatste 16 wedstrijden niet vaker dan 16 keer scoorde?
Doe eens normaal. Deze post doet mijn hersenen pijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet ook aan het bericht dat het een FOK!ker moet zijnzelfs al had ik niet geweten dat het was gebeurd. Dat het de telegraaf haalde wist ik niet.
Ja, ik overwoog net de offtopic posts te verwijderen maar de wedstrijd boeit volgens mij helemaal niemand ook maar een beetje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Het topic is gezelliger dan de wedstrijd.
Mexicanobakker is de Nederlandse Magnus Carlsen. Hij denkt vaak ver op ons vooruit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Deze post doet mijn hersenen pijn.
kuch Dit is een vrijbrief Johannes kuchquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik overwoog net de offtopic posts te verwijderen maar de wedstrijd boeit volgens mij helemaal niemand ook maar een beetje.
Al moet het zich wel tot tekst beperken uiteraard, wil ik nog even toevoegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik overwoog net de offtopic posts te verwijderen maar de wedstrijd boeit volgens mij helemaal niemand ook maar een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |