Zo heurt 't.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:22 schreef Nico25 het volgende:
Beetje dom om voor de buitenlandse club te juichen, als je weet dat Nedelrand de coëfficiënt punten hard nodig heeft
Principes hèquote:
Altijd ditzelfde gezeur als iemand zo'n post plaatst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:22 schreef Nico25 het volgende:
Beetje dom om voor de buitenlandse club te juichen, als je weet dat Nedelrand de coëfficiënt punten hard nodig heeft
VBL / Europa League 2013-2014 #5 Loting 13:00 - Eurosportquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef hafcfan het volgende:
Is er ook een gewoon EL topic? Conté neemt gelukkig de EL wel serieus en stelt zowat een heel A team op.Hopelijk neemt Napoli het dit jaar ook serieus om zo volgend jaar in pot 2 met de CL loting te komen i.p.v pot 3.
Thanx man! Kan nog een helft mee pikken en dan naar de Arena.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Europa League 2013-2014 #5 Loting 13:00 - Eurosport
Thx a sahbi. Broekje is uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:00 voorbeschouwing jonguh
Ajax heeft die punten niet nodig hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:22 schreef Nico25 het volgende:
Niet? Je wil dat Ajax als kampioen ook voorrondes moet gaan spelen? Of dat Ajax in pot 4 terecht komt bij de loting? OK, vreemd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:06 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ajax heeft die punten niet nodig hoor.
Aldus de man die heeft staan juichen omdat Ajax uit de CL vloog.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet? Je wil dat Ajax als kampioen ook voorrondes moet gaan spelen? Of dat Ajax in pot 4 terecht komt bij de loting? OK, vreemd.
Relevant omdat? Overigens terecht ook, want Ajax kan in de EL meer punten halen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de man die heeft staan juichen omdat Ajax uit de CL vloog.
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:08 schreef Grifte het volgende:
Wie geeft een neuk om de UEFA-coëfficient als ploegen als Vitesse, Utrecht en Feijenoord het verkloten.
Kijk gewoon lekker naar de wedstrijd en support wie je wilt. Willen we echt richting die drie CL-plekken moeten de clubs over de hele breedte kwalikatief beter worden + Europees presteren. Helpen de prestaties van een-twee clubs niet heel veel voor. Kan het verschil maken tussen plaats 8-12 op de lijst, maar de Top-6 haal je dan nooit.
Ok Einstein, duidelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:08 schreef Grifte het volgende:
Wie geeft een neuk om de UEFA-coëfficient als ploegen als Vitesse, Utrecht en Feijenoord het verkloten.
Kijk gewoon lekker naar de wedstrijd en support wie je wilt. Willen we echt richting die drie CL-plekken moeten de clubs over de hele breedte kwalikatief beter worden + Europees presteren. Helpen de prestaties van een-twee clubs niet heel veel voor. Kan het verschil maken tussen plaats 8-12 op de lijst, maar de Top-6 haal je dan nooit.
Dat eerste duurt volgens mij nog wel even. Het tweede heb je een punt. Maar het verschil tussen plek 2 en 3 in de eindstand van de poule is over het algemeen vrij groot, dus maakt het uiteindelijk niet veel uit of je on pot 3 of 4 zit. Maar we dwalen afquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet? Je wil dat Ajax als kampioen ook voorrondes moet gaan spelen? Of dat Ajax in pot 4 terecht komt bij de loting? OK, vreemd.
Mijn nederige excuses.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat je haar aantrekkelijk vindt.
Maar ze is van mij.
#Teamjohannes
Grote klasse ventjequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses.
Met vriendelijke groet,
Fervent aanhanger van #teamjohannes
Ik zal het aan Machete doorgeven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat je haar aantrekkelijk vindt.
Maar ze is van mij.
#Teamjohannes
Ja, dat liep niet goed af.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal het aan Machete doorgeven.
De snor heeft dan ook geen verstand van voetbal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef Cavaliers het volgende:
Vitesse was zonder Bony ook een ander elftal. Raar argument van die snor.
Wel van Typhoon brommers en Olifant sigaren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De snor heeft dan ook geen verstand van voetbal.
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De snor heeft dan ook geen verstand van voetbal.
In de spits natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan kon met zijn linker nog een blik erwten open schieten.
Vanavond 19:00 uur: Slovan Liberec - AZ met commentaar van Sierd de Vos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef hafcfan het volgende:
Doet Sierd verslag? Ik las net fox volgend jaar CL rechten krijgt. Nog meer lambiek.
FC Dender - PSVquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
Welke pot is eerst? Te lui om het zelf even te zoeken.
het staat in de opquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
Welke pot is eerst? Te lui om het zelf even te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |