ze moeten zo'n estafette eens bij de 4x100 doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Onderbroken is dat heel anders dan achter elkaar.
Ja, de valste heeft gewonnen, de beste niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:40 schreef DeeBee het volgende:
Vindt niemand dat hij hem gewoon afsnijdt? Gaat zo vol over z'n punten terwijl er geen plek is naar die loipe...
Duitsers zijn de valste tegenwoordigquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de valste heeft gewonnen, de beste niet.
Vind ik in dit geval jammer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de valste heeft gewonnen, de beste niet.
Helemaal nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef -0- het volgende:
[..]
Duitsers zijn de valste tegenwoordig
En de eerste in de cross country sinds het goud met het hoge hematocriet van Mika Myllylä in 1998.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef TheArt het volgende:
Eerste Finse goud op de Winterspelen sinds 2002
En dan doen ze nog niet eens wat in het shorrtrack.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef -0- het volgende:
[..]
Nou zo ziet het er anders wel uit dat ze het valst zijn![]()
Aan alle langlaufplakken zit een lucht, niet alleen die van de Finnen hoor. Dat zijn alleen sukkels die een paar keer gepakt zijn...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En de eerste in de cross country sinds het goud met het hoge hematocriet van Mika Myllylä in 1998.
Zo zit er aan die Finse plakken toch een luchtje.
Die was al bezig toen ik ging afsluitenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef Leatherface het volgende:
Ze wachten wel lang met de podiumceremonie mannen. Lopen er nog protesten?
Ja, bij de vrouwen, maar de mannen nog niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was al bezig toen ik ging afsluiten
ow dat heb ik gemist danquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, bij de vrouwen, maar de mannen nog niet.
Maar op de skiatlon ging hij ook gewoon lang prima mee, tot hij ineens klaar was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Leatherface het volgende:
Ik vlak Northug trouwens nog niet helemaal uit voor de 50 km, zijn estafetteleg was best goed.
Omdat het kan, denk ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom heeft Kowalczyk hier nummer 3?
8 jaar geleden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het kan, denk ik
Of omdat ze op dit onderdeel de vorige keer 3e wordt, maar dan had Stoermer Steira nummer 4 moeten hebben
In Turijn haalde ze zelfs zilver bij het sprinten en in de estafette goud.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen haalde Sachenbacher hier ook nog top 15.
Ik wilde zeggen jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Turijn haalde ze zelfs zilver bij het sprinten en in de estafette goud.
Edit: Gelul...dat was in SLC.![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:31 schreef heywoodu het volgende:
50 kilometer klassiek is wel de meest epische wedstrijd
'Verse'/schone ski's. Beetje hetzelfde als met veldrijden het wisselen van fiets.quote:
Scheelt dat echt zoveel ja?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
'Verse'/schone ski's. Beetje hetzelfde als met veldrijden het wisselen van fiets.
Geen idee, maar ik denk dat het wel wat scheelt, anders doen ze het niet..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt dat echt zoveel ja?
Ligt ook beetje aan sneeuwsoort en omstandigheden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt dat echt zoveel ja?
In tegenstelling tot op de skiatlon denk ik dat het hier optioneel is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:54 schreef Max23 het volgende:
Hoe zit dat met dat wisselen. Moet je dat een keer verplicht doen of is dat optioneel?
Ik hoop het omgekeerde.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:05 schreef Max23 het volgende:
Hopen dat Bjoergen niet wint![]()
Johaug wel![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop het omgekeerde.
Raad eens waarom.
quote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop het omgekeerde.
Raad eens waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoopte al dat ze op het podium zou komen, gewoon voor de headlines in de USAquote:
Als die nou met Semen Elistratov trouwt...quote:
Nah....het is toch echt Kowalczyck die exit is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:11 schreef heywoodu het volgende:
Oh, nu is het Fessel die eruit ligt
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die nou met Semen Elistratov trouwt...
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die nou met Semen Elistratov trouwt...
Ja de tijdwaarneming was wat in de war, maar ze zijn er allebei uit dus.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nah....het is toch echt Kowalczyck die exit is.
Fessel heeft een viruserkrankung.
Kijk je via streams of TV?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja de tijdwaarneming was wat in de war, maar ze zijn er allebei uit dus.
Helaas voor Nicole
Ik kijk snowboarden op tv en langlaufen op de stream. Gebeurt toch niet echt heel veel bij dat laatste voorlopig, met een schuin oog in de gaten houden is wel voldoendequote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk je via streams of TV?
Bij de Duitser schakelen ze steeds heen en weer tussen langlaufen en snowboarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |