Duitsland was erg sterk net in de halve finale. Met overmacht sterker dan Tsjechië, Zwitserland en Noorwegen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar wie nu dan favoriet? Rusland of zo? Of Kazachstan? Ik kan hier namelijk even niet meekijken.
Nee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
is het nu een herhaling op de NOS stream?
Ja oke maar ik kende dit onderdeel nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee, met z'n 4'en is het immers de estafette.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zweden 10 medailles nu, allemaal bij het langlaufen. Kan beter opgedoekt worden die sport.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zweden 10 medailles nu, allemaal bij het langlaufen. Kan beter opgedoekt worden die sport.
Jij weet er meer van af dan ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom Dario als eerste loopt, en Gianluca dus de eindsprint voor zijn rekening moet nemen? Dat is toch totaal niet logisch?
Ik zou zeggen, laat Gianluca proberen om aan te haken bij de rest, en laat Dario het afmaken..
Edit: Zoals Kazachstan het doet dus eigenlijk, eerst Chebotko die een stuk zwakker is, en dan de sterke Poltoranin in de hoop dat die het af kan maken.
Zal psychologisch zijn denk ik....als je kunt starten met een voorsprong geeft dat een grotere euforie als dat je een (grote) achterstand in moet halen....dat kan heel demotiverend werken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom Dario als eerste loopt, en Gianluca dus de eindsprint voor zijn rekening moet nemen? Dat is toch totaal niet logisch?
Ik zou zeggen, laat Gianluca proberen om aan te haken bij de rest, en laat Dario het afmaken..
Iedereen los proberen te lopen zoals Noorwegen bij de vrouwen en hopen dat ze erachter naar elkaar gaan kijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Edit: Zoals Kazachstan het doet dus eigenlijk, eerst Chebotko die een stuk zwakker is, en dan de sterke Poltoranin in de hoop dat die het af kan maken.
Klopt idd, een DNS'je op de Sochi site. Kan zo even snel niet zien waarom.quote:
Dat klinkt wel vrij logisch inderdaad, maar toch, volgens mij zijn ze het enige team dat het zo doet. Bjoergen was slotloopster, Kowalczyk ook, Poltoranin dus straks, Northug (quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal psychologisch zijn denk ik....als je kunt starten met een voorsprong geeft dat een grotere euforie als dat je een (grote) achterstand in moet halen....dat kan heel demotiverend werken.
Beetje zoals de gele trui in de Tour extra krachten vrij kan maken, zal men daar hier ook op hopen als Gianluca als eerste mag vertrekken.
Gaillard wil zich sparen voor de 50km, Miranda is op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt idd, een DNS'je op de Sochi site. Kan zo even snel niet zien waarom.
Aan de andere kant kan naar iemand toe skien heel motiverend werken denk ik zodra je iemand in zicht krijgt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
Zal psychologisch zijn denk ik....als je kunt starten met een voorsprong geeft dat een grotere euforie als dat je een (grote) achterstand in moet halen....dat kan heel demotiverend werken.
Dat zou ik in elk geval prettiger vinden dan "kut ze zitten achter me aan"quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan naar iemand toe skien heel motiverend werken denk ik zodra je iemand in zicht krijgt.
En de goede wax! (insert Jan Roelfs stem)quote:
Zit ik met m'n grappige edit want nu staat het er in het Noors hi ha hoquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
En de goede wax! (insert Jan Roelfs stem)
Sparen voor 1 knalaanval bij de volgende wisselquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Dario ziet er niet bepaald aanvallend uit.
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Sparen voor 1 knalaanval bij de volgende wissel
3, hooguit 4.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef franklop het volgende:
Dario dus geen superaanval geplaatst, nog 5 landen over.
Omdat het 6 sprints achter elkaar zijn zo'n beetjequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef Leatherface het volgende:
Wat heeft een afstand van ruim 10 kilometer nou nog in godsnaam met sprinten te maken?
Dat ze 5 keer wisselen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef Leatherface het volgende:
Wat heeft een afstand van ruim 10 kilometer nou nog in godsnaam met sprinten te maken?
Onderbroken is dat heel anders dan achter elkaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan is het nog in totaal 5 km voor iedere atleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |