Huh, dat hoort toch op de nieuwe fiets?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.
Zou eerst die prijs maar verlagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeker, dit is een koopje, kom 'm snel halen zou ik zeggen.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Ga jij helemaal naar Gouda rijden om een fiets op te halen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zou eerst die prijs maar verlagen.
Ik zeg, deal.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Ga jij helemaal naar Gouda rijden om een fiets op te halen?
welterustenquote:
goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Over lange piemels gesproken.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uhm..... geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Over lange piemels gesproken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Duhuuuuuwd![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Godverquote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?![]()
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
Hóe veel plamuur?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?![]()
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
Factory freshquote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
is het een minibike dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef densmee het volgende:
Goedenavond.
Rijdt die bmw op campinggas?
Nee op de weg met een beetje pech.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef densmee het volgende:
Goedenavond.
Rijdt die bmw op campinggas?
Hij had wat velgen te koop in een facebookgroep, ik herkende een half afgebouwde Golf en toen ging ik verder kijken.quote:
Maar wel sneller dan jij.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee op de weg met een beetje pech.
De ZX staat om de hoek, en tweety voor de deur; lamaar komen die mafketelquote:
Gelukkiger dan jij in ieder geval, volgens de eigenaar zelf dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:50 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemorgen, wat een mooie bmw daarboven. Ik wou dat ik zo'n auto had ipv mijn schrale v6je
Wat moet die eigenaar gelukkig zijn zeg
R&P / Hoe voel je je nu? #858quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit bij de rdw binnen nu. Ik ben relatief ongelukkig op dit moment.
ennequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:01 schreef Barcaconia het volgende:
Of ik daar post is afhankelijk van of ik dadelijk goedkeur of afkeur krijg.
Daarvoor hebben ze toch Twitter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat topic moeten ze hernoemen naar 'vertel hier waarom je krast'
Wilde je betalen met bitcoins?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit bij de rdw binnen nu. Ik ben relatief ongelukkig op dit moment.
Steekproef ? Op dit tijdstipquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
Steekproefcontroleur is net weg, goedkeur.
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht doorquote:
Niet volgens wat ik gehoord heb, dus ik ben erg nieuwschierig hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht door
Harde werkers bij de RDW, niet verwacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht door
Het verwachtingspatroon bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |