SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik mezelf twee weken geleden opgemeten, dus over een paar weken weer metenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze altijd dat je foto's moet maken en zo, de weegschaal is a bitch.
Heb ik hetzelfde, maar ik doe het ook met foto's en andere metingen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd, zonder weegschaal, maar dan mis ik dus m'n drive. Ik heb die cijfers nodig.
Zo klinkt het wel heel drastisch.
Oh ik blijf ook nog wegen jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd, zonder weegschaal, maar dan mis ik dus m'n drive. Ik heb die cijfers nodig.
Zo klinkt het wel heel drastisch.
Schommelingen kan ik ook wel handelen hoor, meer motivatie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik blijf ook nog wegen jamaar schommelingen kan ik wel handelen dus het motiveert alleen om nog beter mn best te doen.
Al moet ik zeggen dat ik hoop dat de motivatie voor het sporten vanavond spontaan uit lucht komt vallen over een paar uur, want hij is nog niet aanwezig
Ja ik bedoelde meer te zeggen dat ik me dus niet superdruk maak over die +0,7 waar ik het eerder over had, mocht het zo overkomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Schommelingen kan ik ook wel handelen hoor, meer motivatie.
Ik ga zo eens ontbijten.
Je hoeft niet gemotiveerd te gaan, als je maar gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik blijf ook nog wegen jamaar schommelingen kan ik wel handelen dus het motiveert alleen om nog beter mn best te doen.
Al moet ik zeggen dat ik hoop dat de motivatie voor het sporten vanavond spontaan uit lucht komt vallen over een paar uur, want hij is nog niet aanwezig
Zo had ik het niet opgevat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer te zeggen dat ik me dus niet superdruk maak over die +0,7 waar ik het eerder over had, mocht het zo overkomen
Ditquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet gemotiveerd te gaan, als je maar gaat.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit
* IJsdraakje gaat zichzelf straks naar buiten schoppen om een rondje te hobbelen
Dat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet gemotiveerd te gaan, als je maar gaat.
Owquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was wel zwak en ben niet gegaan.
Of mijn verstandskies komt door, of ik heb een holte-ontsteking of er is iets met een kies...
Netjes, mag ik wat van jouw motivatie?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ja, gewoon gaan, na afloop voelt het dan toch weer goed.
Ik heb mijn doel van deze maand gehaald, er is 1 kilo af sinds 1 februari. Nu lekker doorgaan en zien wat de eindstand van deze maand wordt. Met nog een halve kilo extra zou ik toch nog wel blij zijn, net weer zo'n psychologische grens die ik dan doorbreek.
Kan je wel een stukje wandelen? Of zwemmen misschien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik sport nog steeds niet, in verband met kapotte knie. Ben al lang blij dat ik eindelijk m'n normale dingen weer op kan pakken.
Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je wel een stukje wandelen? Of zwemmen misschien?
dood engquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owniet fijn.
Even naar laten kijken?
Level 1 in ieder gevalquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hi y'all! Live from the US of A.
Het leven bestaat hier echt uit eten-eten-eten...Gelukkig wel vaak zelf keuzes kunnen maken so far, maar toch... Gisterenavond heel netjes geen dessert genomen. Kom je in het hotel 'oh by the way, we hebben vanmiddag voor jullie daar en daar nog wat lekkers gehaald: een doosje met 5 macarons.
En sorry... Dit vlees is zwak...
Het blijft dus vnml bij 'de schade beperken'.
Ik realiseerde me vandaag wel ook nog dat het zelfs irritant is als je niet gewoon lekker kan drinken wat je gewend bent. Water hier is ijskoud, ook als je 'no ice' vraagt en het smaakt naar chloor. En bij een diner kan je nou eenmaal geen thee drinken hier. Wat dat betreft is Azie echt veel handiger, daar drinkt iedereen juist thee.
Oh well, proberen de juiste keuzes te maken maar en 1 maart gaat het roer heel drastisch om.
Heb F. nog wel gevraagd of hij me Jillian kan dropboxen, dan kan ik toch in mijn hotelkamer nog wat doen.
Oh wacht, ze staat ook gewoon op Youtube toch?
Oh joh! Dat is al meer dan heel veel mensen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |