abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136884441
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136884476
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom zeggen ze altijd dat je foto's moet maken en zo, de weegschaal is a bitch. *O*
Ja ik mezelf twee weken geleden opgemeten, dus over een paar weken weer meten :9
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136884534
Ik heb het wel eens geprobeerd, zonder weegschaal, maar dan mis ik dus m'n drive. Ik heb die cijfers nodig.

Zo klinkt het wel heel drastisch. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136884570
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd, zonder weegschaal, maar dan mis ik dus m'n drive. Ik heb die cijfers nodig.

Heb ik hetzelfde, maar ik doe het ook met foto's en andere metingen. :Y
pi_136884589
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:

Oh ik blijf ook nog wegen ja :') maar schommelingen kan ik wel handelen dus het motiveert alleen om nog beter mn best te doen.

Al moet ik zeggen dat ik hoop dat de motivatie voor het sporten vanavond spontaan uit lucht komt vallen over een paar uur, want hij is nog niet aanwezig :')
pi_136884680
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oh ik blijf ook nog wegen ja :') maar schommelingen kan ik wel handelen dus het motiveert alleen om nog beter mn best te doen.

Al moet ik zeggen dat ik hoop dat de motivatie voor het sporten vanavond spontaan uit lucht komt vallen over een paar uur, want hij is nog niet aanwezig :')
Schommelingen kan ik ook wel handelen hoor, meer motivatie.

Ik ga zo eens ontbijten.
pi_136885024
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Schommelingen kan ik ook wel handelen hoor, meer motivatie.

Ik ga zo eens ontbijten.
Ja ik bedoelde meer te zeggen dat ik me dus niet superdruk maak over die +0,7 waar ik het eerder over had, mocht het zo overkomen ;)
pi_136885284
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Je hoeft niet gemotiveerd te gaan, als je maar gaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136885385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde meer te zeggen dat ik me dus niet superdruk maak over die +0,7 waar ik het eerder over had, mocht het zo overkomen ;)
Zo had ik het niet opgevat. ;)
pi_136885870
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit ^O^

* IJsdraakje gaat zichzelf straks naar buiten schoppen om een rondje te hobbelen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136886063
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit ^O^

* IJsdraakje gaat zichzelf straks naar buiten schoppen om een rondje te hobbelen
*O* goed bezig
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 februari 2014 @ 13:34:01 #12
22592 crew  Ole
pi_136889337
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat.
Ik heb geen excuus om niet te gaan, want afspraak. Maandag heb ik mijn kuit en voet laten behandelen (enkelblessure) omdat ik te misselijk was en niet durfde te trainen :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136889484
Hier ook geen zin om vanavond te gaan trainen, maarja dat is geen reden om niet te gaan.
pi_136889560
Ik sport nog steeds niet, in verband met kapotte knie. Ben al lang blij dat ik eindelijk m'n normale dingen weer op kan pakken.
pi_136889573
Ik was wel zwak en ben niet gegaan.
Of mijn verstandskies komt door, of ik heb een holte-ontsteking of er is iets met een kies... :@
-O-
pi_136889580
Ja, gewoon gaan, na afloop voelt het dan toch weer goed.

Ik heb mijn doel van deze maand gehaald, er is 1 kilo af sinds 1 februari. Nu lekker doorgaan en zien wat de eindstand van deze maand wordt. Met nog een halve kilo extra zou ik toch nog wel blij zijn, net weer zo'n psychologische grens die ik dan doorbreek.
pi_136889701
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was wel zwak en ben niet gegaan.
Of mijn verstandskies komt door, of ik heb een holte-ontsteking of er is iets met een kies... :@
-O-
Ow -O- niet fijn.
Even naar laten kijken?
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:43:08 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136889757
Hi y'all! Live from the US of A. ;)

Het leven bestaat hier echt uit eten-eten-eten... :{ Gelukkig wel vaak zelf keuzes kunnen maken so far, maar toch... Gisterenavond heel netjes geen dessert genomen. Kom je in het hotel 'oh by the way, we hebben vanmiddag voor jullie daar en daar nog wat lekkers gehaald: een doosje met 5 macarons.
En sorry... Dit vlees is zwak... -O-
Het blijft dus vnml bij 'de schade beperken'.

Ik realiseerde me vandaag wel ook nog dat het zelfs irritant is als je niet gewoon lekker kan drinken wat je gewend bent. Water hier is ijskoud, ook als je 'no ice' vraagt en het smaakt naar chloor. En bij een diner kan je nou eenmaal geen thee drinken hier. Wat dat betreft is Azie echt veel handiger, daar drinkt iedereen juist thee. :D

Oh well, proberen de juiste keuzes te maken maar en 1 maart gaat het roer heel drastisch om.

Heb F. nog wel gevraagd of hij me Jillian kan dropboxen, dan kan ik toch in mijn hotelkamer nog wat doen.
Oh wacht, ze staat ook gewoon op Youtube toch?
pi_136889830
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ja, gewoon gaan, na afloop voelt het dan toch weer goed.

Ik heb mijn doel van deze maand gehaald, er is 1 kilo af sinds 1 februari. Nu lekker doorgaan en zien wat de eindstand van deze maand wordt. Met nog een halve kilo extra zou ik toch nog wel blij zijn, net weer zo'n psychologische grens die ik dan doorbreek.
Netjes, mag ik wat van jouw motivatie? :D
Ik had als doel deze maand 0,5 tot 1 kilo af te vallen. Tot nu toe nog niet gelukt -O-
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:44:59 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136889842
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik sport nog steeds niet, in verband met kapotte knie. Ben al lang blij dat ik eindelijk m'n normale dingen weer op kan pakken.
Kan je wel een stukje wandelen? Of zwemmen misschien?
pi_136889951
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan je wel een stukje wandelen? Of zwemmen misschien?
Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest. :)
pi_136889966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow -O- niet fijn.
Even naar laten kijken?
dood eng :@

Ik heb al een reguliere afspraak staan bij de tandarts over 2 weken...

Ik ben al met al 3 weken bezig geweest om weer op te knappen, eerst verkouden, toen dacht ik dus die kaakholteontsteking, dus flink met homeopathische neusspray en stomen enzo aan de gang, toen werd het minder, knapte flink op.
Paar dagen later hoppa nog eens de griep erover heen, keelontsteking, flinke koppijn, spierpijn overal....
Stiekem hoopte ik eigenlijk wel dat het klaar was, tot vannacht: slecht geslapen en vanmorgen weer wakker werd met een algehele meh gevoel -O-
Ik weet niet wat het is... en of ik dus eerst naar de HA of de TA moet bellen :@ ;(
pi_136889995
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hi y'all! Live from the US of A. ;)

Het leven bestaat hier echt uit eten-eten-eten... :{ Gelukkig wel vaak zelf keuzes kunnen maken so far, maar toch... Gisterenavond heel netjes geen dessert genomen. Kom je in het hotel 'oh by the way, we hebben vanmiddag voor jullie daar en daar nog wat lekkers gehaald: een doosje met 5 macarons.
En sorry... Dit vlees is zwak... -O-
Het blijft dus vnml bij 'de schade beperken'.

Ik realiseerde me vandaag wel ook nog dat het zelfs irritant is als je niet gewoon lekker kan drinken wat je gewend bent. Water hier is ijskoud, ook als je 'no ice' vraagt en het smaakt naar chloor. En bij een diner kan je nou eenmaal geen thee drinken hier. Wat dat betreft is Azie echt veel handiger, daar drinkt iedereen juist thee. :D

Oh well, proberen de juiste keuzes te maken maar en 1 maart gaat het roer heel drastisch om.

Heb F. nog wel gevraagd of hij me Jillian kan dropboxen, dan kan ik toch in mijn hotelkamer nog wat doen.
Oh wacht, ze staat ook gewoon op Youtube toch?
Level 1 in ieder geval :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:50:52 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136890075
Tx Sarabi! O+

quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest. :)
Oh joh! Dat is al meer dan heel veel mensen! :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 februari 2014 @ 14:34:24 #25
22592 crew  Ole
pi_136891574
Zometeen naar Haarlem. Afspraak is kwartier lopen vanaf het station. Dus dat is dan al weer half uurtje wandelen vandaag.

Dan om 7 uur beulen met fysio. Krijg al spierpijn als ik er aan denk :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')