quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
Er was toch ook zo'n reportage van Van Hanegem (toen trainer AZ meen ik) met gehandicapten? Staat die nog ergens online, was ook prachtig
Ik kan me alleen die met die kleine gastjes herinneren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
Er was toch ook zo'n reportage van Van Hanegem (toen trainer AZ meen ik) met gehandicapten? Staat die nog ergens online, was ook prachtig
Koeman praat altijd wel gedurfd, maar is helaas een behoudende trainer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
Tsja. Maakt de laffe tactiek van Koeman in die sfeerloze ufo nog maar eens onbegrijpelijk (I told you so)
Matigste Ajax in jaren dit. Europees ga je dat pas zien.
Ik wilde net zeggen. Alle ploegen spelen zo ontzettend laf tegen Ajax. En dan altijd concluderen dat Ajax veel fitter is. Onzin natuurlijk, het rondtikken van Ajax kost voor hun veel minder kracht dan voor de verdedigende ploeg. Die moeten steeds gaatjes dicht lopen etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
Tsja. Maakt de laffe tactiek van Koeman in die sfeerloze ufo nog maar eens onbegrijpelijk (I told you so)
Matigste Ajax in jaren dit. Europees ga je dat pas zien.
Maakt niks uit. Want Schaken en Armenteros.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef macca728 het volgende:
Hopen dat Duarte nog LB speelt dan...
Gewoon Janmaat laten opstomen !!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Want Schaken en Armenteros.
Godverdomme mooi gesproken godverdomme.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
In De Kuip moet je er gewoon vol op gaan tegen de joden. Een vergelijkbaar spelende ploeg als Vitesse kreeg je met een laffe countertactiek ook niet klein.
Opjagen, publiek erachter, en dan pakken we die lui.
Idd !! Ff wat cheatcodes en we winne !!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gewoon Janmaat laten opstomen !!
Het woordje godverdomme was inderdaad wat nog miste in mijn vlammende betoog. Normaal vergeet ik em nooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme mooi gesproken godverdomme.
Ik vul je gewoon aan wanneer je een steekje laat vallen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het woordje godverdomme was inderdaad wat nog miste in mijn vlammende betoog. Normaal vergeet ik em nooit.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Man, dat Ajax, wat spelen die verschrikkelijk. Ongelofelijk zeg.
Je bent ontzettend irritant. Kan ik je wat Ritalin aanbevelen? Heb een la vol.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Idd !! Ff wat cheatcodes en we winne !!
Ok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent ontzettend irritant. Kan ik je wat Ritalin aanbevelen? Heb een la vol.
Tja gelukkig deden wij het wel goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Man, dat Ajax, wat spelen die verschrikkelijk. Ongelofelijk zeg.
Nederlands voetbal stelt gewoon geen kut meer voor. Punt. Niets erachter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja gelukkig deden wij het wel goed.
Nederlands voetbal stelt gewoon geen kut meer voor in Europa.
Ok baas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nederlands voetbal stelt gewoon geen kut meer voor. Punt. Niets erachter..
Je kan je in de ArenA beter afvragen hoe het komt dat een vak vol zit.quote:
Echte Ajacieden zitten in vak 818.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen kaartjes heb gehaald voor deze wedstrijd zeg.
Ik help je even, goede vriend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Elan het volgende:
Hopen dat dit Ajax tegen ons speelt zonder Schöne, de rest van het elftal kan er minder van dan een vierde klasse bierteam
gif?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Beelden van joden die naar huis rennen.
Wel consequent. Gebeurt ook als ze voor staan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Beelden van joden die naar huis rennen.
Ben 1x naar zoiets geweest en dat viel absoluut niet tegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeijuh joh. Valt altijd tegen zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |